Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Legend of Zelda: Twilight Princess

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Justin Bailey
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

FamaZ sanoi:
Tarina nyt on ainakin yksi asia, mikä Twilight Princessissä on huomattavasti parempi kuin missään Zeldassa aikaisemmin. Siitä tulee jo aika isot propsit ja ihan vain siksi peliä voi sanoa paremmaksi kuin Ocarina of Timeä.
Peli on ehkä parempi kuin Ocarina of Time, mutta Ocarina on minun suosikki joka tapauksessa.

Noseblunt sanoi:
Diggailen juu, mutta pituudesta voi olla montaa mieltä.

Kuten arvostelussakin sanotaan, pituutta voi olla nopeimmilla pelaajille reilustikin alle 40 tuntia. Jos maisemien ihasteluun tai minipelien metsästykseen kuluttaa resurssejaan, niin kasvaahan tuo aikamäärä entisestään. En nyt tiedä kuinka montaa eri mieltä siitä sitten voi olla, vai mitä sitten tarkoitat? :)

Guardian Viper sanoi:
Kuten arvostelussakin sanotaan, pituutta voi olla nopeimmilla pelaajille reilustikin alle 40 tuntia. Jos maisemien ihasteluun tai minipelien metsästykseen kuluttaa resurssejaan, niin kasvaahan tuo aikamäärä entisestään. En nyt tiedä kuinka montaa eri mieltä siitä sitten voi olla, vai mitä sitten tarkoitat? :)
No joo jos puhutaan pelin pituudesta, niin ainaski GameFAQsin foorumeilla suurin osa on vetäny tämä alle 40 tuntiin. Ja muutenki noilta ''isoilta saiteilta'' mitä oon tutkinu niin helpostihan tän vetää alle 40 tuntiin (itsekkin jo koettu).

FindRb sanoi:
No joo jos puhutaan pelin pituudesta, niin ainaski GameFAQsin foorumeilla suurin osa on vetäny tämä alle 40 tuntiin. Ja muutenki noilta ''isoilta saiteilta'' mitä oon tutkinu niin helpostihan tän vetää alle 40 tuntiin (itsekkin jo koettu).

Eihän kyseessä nyt herranjestas liene mikään rallipeli, jossa nopein kierrosaika merkitsee:confused:

Jumala sanoi:
Eihän kyseessä nyt herranjestas liene mikään rallipeli, jossa nopein kierrosaika merkitsee:confused:
Mutta siis SUURINOSA oli vetäny läpi alle 40 tunnis. Kyllä siellä jokku väitti, että jotain 32 tuntia mutta tiedä sitten...

FindRb sanoi:
Mutta siis SUURINOSA oli vetäny läpi alle 40 tunnis. Kyllä siellä jokku väitti, että jotain 32 tuntia mutta tiedä sitten...
eivät sitten ole tainneet paljon maailmaa tutkia ja maisemia ihailla kun noin äkkiä läpi on pelattu. Itsekkin varmaan menen eka läpi ja sitten tutkin kaikkia paikkoja.

Guardian Viper, tuosta arvostelusta pisti nyt silmään ''Kukapa olisi uskonut Linkin joutuvan skeittaamaan eräänkin pomon kumoon?'' oonkohan nyt missannu jotakin??? Mistäköhän kohtaa peliä tällänen pomo on?

FindRb sanoi:
Guardian Viper, tuosta arvostelusta pisti nyt silmään ''Kukapa olisi uskonut Linkin joutuvan skeittaamaan eräänkin pomon kumoon?'' oonkohan nyt missannu jotakin??? Mistäköhän kohtaa peliä tällänen pomo on?

Gerudon aavikkomaalla olevassa vankilassa?

Hyvä arvostelu.

Olen melko lailla samaa mieltä siinä ilmenneistä pointeista lukuunottamatta kalastuksen viihtyvyyttä. Syyt, miksi itse on tullut kalasteltua on joko a) päästäkseen juonessa eteenpäin, tai b) saadakseen jotain palkintoja.

Vihdoin ja viimein pääsin sentään Rollgoalin läpi, josta palkintona oli kuin olikin ...
... uusi, maailmaa mullistava viehe! Vielä ei mitään megakaloja ole sillä tosin tullut. :(

tota mites toi kalastus toimii. Jotkuu puhunnu että on 'kalastusalueita'(OoT tyyliin?) missä vaan voi kalastaa? Itselle kyllä tullut kuva että siellä missä vettä ni siellä voi kalastaa.

random_ sanoi:
tota mites toi kalastus toimii. Jotkuu puhunnu että on 'kalastusalueita'(OoT tyyliin?) missä vaan voi kalastaa? Itselle kyllä tullut kuva että siellä missä vettä ni siellä voi kalastaa.

Niinhän se menee, eli mistä vain löydät vettä, niin sinne voit vieheesi heittää:). Välttämättä kaloja siellä ei ole.

Virvelikalastusta pääsee harrastamaan myös ihan soutuveneestä käsin erityisellä kalastusalueella. Homma tietysti maksaa, mutta itsellä on ollut sangen hulppeaa heiluttaa nunchukia kun kalaa kelailee veneeseen päin :D Poikkeaa hieman sillä heti alussa saatavalla ongella kalastuksesta :)

Guardian Viper sanoi:
Gerudon aavikkomaalla olevassa vankilassa?
No niin no... Tavallaan.

Guardian Viper sanoi:
Virvelikalastusta pääsee harrastamaan myös ihan soutuveneestä käsin erityisellä kalastusalueella. Homma tietysti maksaa, mutta itsellä on ollut sangen hulppeaa heiluttaa nunchukia kun kalaa kelailee veneeseen päin :D Poikkeaa hieman sillä heti alussa saatavalla ongella kalastuksesta :)

Onko kenelläkään muulla sellasta, että ainakin aina itse kun kalastan pidän nunchukia oikeassa kädessä ja Wiimotea vasemmassa, tuntuu jotenkin luontevammalta.

FindRb sanoi:
Oonko muutes eka joka tän pelin on täällä päässy läpi??? (Modia ei lasketa ku ne on saanu pelata jo kauemman :D käsittääkseni...)
Ei kenelläkään vissiin ollu mitään vastaan sanottavaa. Jee Jee taisin olla Konsolifinin eka joka pääsi pelin läpi, vähä oon onnellinen. Muistan tän vielä monta vuotta...

Eka joka bongaa kaikki 60 Poeta vai kuinka paljon niitä onkaan, siinä tavotetta.

41 kasassa. :)

Linkitys sanoi:
Eka joka bongaa kaikki 60 Poeta vai kuinka paljon niitä onkaan, siinä tavotetta.

No tällä hetkellä 0 ku aloitin alusta, mutta kyllä mä vielä susta vielä ohi meen :D

Linkitys sanoi:

Itellä muistaakseni 36. Nyt on harmillisesti oikea elämä ja harrastukset tulleet pelaamisen tielle, joten TP on jäänyt aivan liian vähälle.

Ylös Bottom