Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Legend of Zelda: Twilight Princess

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Justin Bailey
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

Noseblunt sanoi:
Itellä muistaakseni 36. Nyt on harmillisesti oikea elämä ja harrastukset tulleet pelaamisen tielle, joten TP on jäänyt aivan liian vähälle.
Oikea elämä?!?! En oo kuullukaan siitä sitte 8.12 jälkeen... Varmasti tosi hyväö peli se oikea elämä mut kyllä Twilight Princess on parempi.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

Minkä ihmeen takia niiden piti pilata muuten mahtava peli niin surkealla kameralla? Taistelut on välillä tuskaa ja tippuu alas melkein jokaiselta kapealta kohdalta.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

Kyllä sitä kameraa pystyy hallitsemaan aika hyvin, ainakin minä pystyn. zeldan arvosana 15h pelailun jälkeen: 9.5 tai 10-:rolleyes:
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

Snydenthur sanoi:
Minkä ihmeen takia niiden piti pilata muuten mahtava peli niin surkealla kameralla? Taistelut on välillä tuskaa ja tippuu alas melkein jokaiselta kapealta kohdalta.

Itselläni ei kyllä ole ollut mitään ongelmia kameran kanssa, vaikka "kiinteä" kamera alussa ihmetyttikin. Verrattuna Ocarinan vastaavaan, Twilight Princessin kamera toimii todella hyvin. Ja Z:llahan saat siis kameran aina Linkin selän taakse.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

phanatic sanoi:
Itselläni ei kyllä ole ollut mitään ongelmia kameran kanssa, vaikka "kiinteä" kamera alussa ihmetyttikin. Verrattuna Ocarinan vastaavaan, Twilight Princessin kamera toimii todella hyvin. Ja Z:llahan saat siis kameran aina Linkin selän taakse.
Tuossa Z jutussa on se huono et jos pitäis saada kamera Linkin selän taakse niin jos siinä on jotain vihollisia lähellä niin se sillai ''kohdistaa'' niihin eikä käännä sitä kameraa Linkin selän taakse.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

Voisiko joku ystävällisesti kertoa, että mitä eroa on Cuben ja Wiin TP peleissä?
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

Nyt on peliä vajaa kahdeksan tuntia takana ja koukussahan ollaan ja vieläpä todella pahasti. Tämä siis vajaan kahden päivän pelaamisella, joten pelimäärä päivää kohden on jostain kumman syystä noussut huomattavasti pelin tupsahdettua talouteen. Itse omistan pelin Cubelle, mutta erittäin nautittavalta tuntuu normiohjauksellakin, vaikka kyllähän esim. fisustaminen olisi mukavampaa Wiin ohjaustavalla. Viva Piñataa en ole vielä edes kerennyt testata Zeldan nostattaman innostuksen johdosta, vaikka senkin olin hankkinut itselleni joululahjaksi, ja sitä olin periaatteessa suunnitellut jouluaattona pelaavani. Tein kuitenkin sen virheen, että "testasin" Zeldaa ensimmäiseksi:). Noh, kyllähän sitä vielä kerkeää myöhemminkin Piñataa pelailla.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

Toniiih sanoi:
Voisiko joku ystävällisesti kertoa, että mitä eroa on Cuben ja Wiin TP peleissä?
Tietääkseni Wiin versiossa on käytetty tarkempia tekstuureja ja luonnollisesti Wiin Zelda noudattaa automaagisesti Wiin laajakuva-asetusta.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

Toniiih sanoi:
Voisiko joku ystävällisesti kertoa, että mitä eroa on Cuben ja Wiin TP peleissä?

Oleellisten lisäksi pelit ovat peilikuvat toisistaan. Cube-version vasen on Wii-version oikea ja vastoinpäin. Ainakin landscapen osalta.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

Merri sanoi:
Tietääkseni Wiin versiossa on käytetty tarkempia tekstuureja ja luonnollisesti Wiin Zelda noudattaa automaagisesti Wiin laajakuva-asetusta.
Kyllä niis ihan samat tekstatuurit on.

Erot on se et GC versios tuki vain 4:3 kuvalle.
Wiin Zelda on pelikuva alukperäisestä cube versiosta.
Wiissä mahdollisuus käyttää tota ohjainta ku ampuu jousipyssyllä ja tollasilla (saa myös pois päältä).
Wiissä lyödään miekalla ku heiluttaa sitä ohjainta

Ei niis mitään muuta vissiin ookkaa.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

Tulipahan ihmeteltyä, että saako Linkiä pistämään miekkansa tyylikkäästi tuppeen normaaleissa tappeluissa? Esim. aina kun oppii uuden hidden skillin, niin se sen harjotuksen lopuksi sen aina tekee. Onnistuin kyllä kerran tekemään sen kun tapoin normi örkin, ei vaan ole hajuakaan miten... :D
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

Toniiih sanoi:
Voisiko joku ystävällisesti kertoa, että mitä eroa on Cuben ja Wiin TP peleissä?
- Kontrollit tietysti
- Wii-versio on peilikuva Cube-versiosta
- Wii-versio tukee 16:9 sekä 480p

Tuossa ovat suurimmat erot. Noiden lisäksi eri versioiden pelit sisältävät luultavasti jotain easter eggejä ym. pientä.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

Zuor sanoi:
Tulipahan ihmeteltyä, että saako Linkiä pistämään miekkansa tyylikkäästi tuppeen normaaleissa tappeluissa? Esim. aina kun oppii uuden hidden skillin, niin se sen harjotuksen lopuksi sen aina tekee. Onnistuin kyllä kerran tekemään sen kun tapoin normi örkin, ei vaan ole hajuakaan miten... :D
Heti ku oot tappanu jonku vihollisen ja se sillai ''räjähtää'' niin sitte laitat sen miekan tuppeen niin se sillai heiluttelee sitä ensi.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

Ugh, peliaika näytti tuossa äsken 24:44

Juuri pääsin taivaaseen, en viittinyt vielä aloittaa sitä paikkaa, lopetin suosiolla ja jätän se huomiselle. Pakko sanoa että dungeonit ovat olleen mukavia, mutta pomot vähän liian helppoja :( Ei ole ollut minkäänlaista haastetta.

Mutta kuitenkin, gerudo aavikon pomo oli mahtava! Helppoudesta huolimatta, hyrrällä pyöriminen pomossa oli mahtavaa, ehkä paras pomokokemus kaikista Zeldoista. :) On kyllä nyt pakko toivoa, että pomot vielä tuosta vaikeutuvat, jos tulisi vaikka ihan kunnon haastettakin pomoihin.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

Noseblunt sanoi:
- Kontrollit tietysti
- Wii-versio on peilikuva Cube-versiosta
- Wii-versio tukee 16:9 sekä 480p

Tuossa ovat suurimmat erot. Noiden lisäksi eri versioiden pelit sisältävät luultavasti jotain easter eggejä ym. pientä.

Voisitko hieman tarkentaa tuota "peilikuva" -asiaa. Millä tavalla se on ero? Itse miellän sen niin, että pelit ovat täysin identtisiä ja myös arvosteluista olen tämän kuvan saanut.

Itselläni on Cube -versio pelistä ja Wii -versio on harkinnassa sitten kun koneen tässä joskus saan. Onko tuolla 480i ja 480p kuvalla silmin nähtävää eroa? Tuo kysymys on varmaan kysytty aiemmin, mutta sama se on kysyä tässä samalla, kun kerran postaa. :)

Ediittiä: Jahas, jahas. Ylempää löytyikin vastaus tuohon peilikuva -asiaan. Elikkä Cuben oikea on Wiin vasen yms. :D
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

MäMMi sanoi:
Voisitko hieman tarkentaa tuota "peilikuva" -asiaa. Millä tavalla se on ero? Itse miellän sen niin, että pelit ovat täysin identtisiä ja myös arvosteluista olen tämän kuvan saanut.

Koko pelimaailma on Wii versiossa käännetty 'päinvastaiseksi', eli niinkuin vasen onkin oikea.
Pelit näyttävät yllättävän erilaisilta tämän vuoksi, vaikka sisältö onkin muuten sama.

Sellainen yksityiskohta että ilmeisesti ntsc-versio Cuben zeldasta tulee progea.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

HaaHaa! Keksin tuos mitä harrastuksia Ganondorfilla on, nimittäin kalastus.
Ku siinä on se taistelu Ganondorfia vastaan niin jos ottaa sen onki jutun esille (ja heittää sen silla muttei anna koukun tippua maahan) niin Ganondorf ei hyökkää ollenkaa kimppuun. Se vaan jää kattelemaan sitä onkea. En kyllä ymmärrä miks näin on, mutta se vain on.

Sitte sain Ganondorfin sinne niitten keltaisten palkkien toiselle puolelle. Ku se hyppää ja jos on siinä sopivasti selkä sinne ''ulos päin'' niitten keltaisten juttujen vieres niin Ganondorf putoaa sinne toiselle puolelle.

Sitte kesin senki, että jos menee Ganondorfin selän taakse ''piiloon'' sitä niin Ganondorf vaan jää potkimaan ilmaa. Siinä vois vaikka olla tunnin ja Ganondorf vain potkis ilmaa.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

Täytyy kyl sanoo että AIVAN loistava peli... nyt vähä vajaa 31h takana ja olen vasta juuri saanut Zora Armorin, joka tämäkin on aivan silmiä hivelevä(niin paljon yksityiskohtia).
Kalastus on aivan ykköstä :cool: sitä tullu tahkottua jokunen tunti ja nyt vaan yritän päästä rollgoalia läpi, että saisi koittaa saada kiinni legendaarista Hylian Loachia... Onko muuten kellään tietoa, että montaako eri kalaa voi pelissä kalastaa ?







"sori jos täs oli jollekkin jotai spoilereita... en viä osaa tota Spoileri juttuu" :/
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

Wii_Hii sanoi:
...nyt vähä vajaa 31h takana ja olen vasta juuri saanut Zora Armorin.../
:eek: Wow...

Nyt ottaa vähän päähän ku piti itse vain ''juosta'' se peli läpi... Oli tuo kaikki odotus 37 tunnissa ohitte, tosin tähän mennessä on varmaan tullu jo n. 80 pelituntia.

Mutta tohon kala juttuun niin mun mielestä siinä on... ootas... 3 tai 4 eri lajia + Reekfish ja tuo Hylian Loach.
 
Ylös Bottom