Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Lord of the Rings

Joo, ollaan kaverin kanssa nyt vuosi tota lefaa odotettu, heti siitä lähtien kun nähtiin se traileri ensi-illassa. Pitää noi imuttaa heti kun saan ADSL:n (ensi viikolla). Ja eikös toi ollut semmonen trilogia, että kaksi seuraavaa tulee nyt vuoden välein ulos? Ja toukokuussa tulee Star Wars Episode II: Attack of the Clones, siinäkin on yksi "pakkonähdä" leffa:)
 
No totta maar! itseasiassa luin ne samana kirjana en kirjoina.
Ei oo ees Belgarionin tai mallorean taru ollu parempi.
Pitäis vissiin lukee Taru Sormusten herrasta uudestaan muistin virkistykseksi.
 
Kaipa tuo pitää mennä katsomaan, kirjaa en kyllä ole koskaan lukenut. En oikein päässyt kirjaan sisään. Ehkä sitten kun on nähnyt elokuvan on kirjankin lukeminen helpompaa.


Ja tuleehan lähi aikoina vielä se Harry Potter leffa ;)


Korjattu: Hirveästi kirjoitusvirheitä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ei ei... mä vihaan kirjoja. Mä en ikinä jaksa lukea niitä sitten loppuun ja se harmittaa. Nyt olen kaks kertaa yrittäny lukea JP Lost Worldin mutta molempina kertoina lukeminen on jäänyt johonkin sadan sivun päähän lopusta...:mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fakesonic
Ei ei... mä vihaan kirjoja. Mä en ikinä jaksa lukea niitä sitten loppuun ja se harmittaa. Nyt olen kaks kertaa yrittäny lukea JP Lost Worldin mutta molempina kertoina lukeminen on jäänyt johonkin sadan sivun päähän lopusta...:mad:

Minulla on käynyt sama juttu juuri taru sormusten herrasta kohdalla,eli siis jättänyt kesken. Jotenkin en vaan pidä yhtään kirjoista:(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan k_laakso


Minulla on käynyt sama juttu juuri taru sormusten herrasta kohdalla,eli siis jättänyt kesken. Jotenkin en vaan pidä yhtään kirjoista:(

Paha mennä sanomaan että mistä toi johtuu... kun lehtiä ja sensellasta mä luen suhteellisen paljon.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Kaipa tuo pitää mennä katsomaan, kirjaa en kyllä ole koskaan lukenut. En oikeín päässyt kirjaan sisään. Ehkä sitten kun on nähnyt elokuvan on kirjankin lukeminene helpompaaan.


Ja tuleehan lähi aikoina vielä se Harry Potter leffa ;)

sitä elokuvaa ei periaatteessa kannata käydä kattomassa jos ei ole lukenu kirjoja muuten ei tajua siitä yhtään mitään... joten kannattaa lukea se kirja/kirjat!!
 
Toi leffa ona pakko käydä katsomassa. Olen ollut jo ihan pienestä asti Taru Sormusten herrasta fani ja olen lukenut kirjat ja kuunnellut kasetit ja nähnyt telkkari-piirretyn.
Pitää varata liput sinne ajoissa että pääsee ensi-iltaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine


sitä elokuvaa ei periaatteessa kannata käydä kattomassa jos ei ole lukenu kirjoja muuten ei tajua siitä yhtään mitään... joten kannattaa lukea se kirja/kirjat!!

En ole lukenut yhtään Harry Potter kirjaa, enkä lue.

Tämä on periaate.

Piti vain korjata, jos joku sai alkuperäisestä viestistäni käsityksen, että olisin lukenut kirjan ja odottaisin tuota elokuvaa.

Enkä muuten mene katsomaan tuota elokuvaakaan.
 
Minä kyllä tykkäsin ihan rehellisesti niistä Harry Potter kirjoista ja aion mennä katsomaan myös elokuvan. Vaikka taitaapa olla noi kirjat suunnattu vähän nuoremmille. :D
 
Susien klaani oli todella hyvä kannattaa käydä vilkaisemassa, jos vielä pyörii teattereissa! Pakkohan toi Taru on mennä kattomaan, kun kirjatkin on luettu ja taidan olla jopa pieni fani...:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine


sitä elokuvaa ei periaatteessa kannata käydä kattomassa jos ei ole lukenu kirjoja muuten ei tajua siitä yhtään mitään... joten kannattaa lukea se kirja/kirjat!!

Saman tarinanhan toi elokuvakin kertoo kun noi kirjat, joten ei niitä kirjoja/sitä kirjaa ole pakko olla lukenu. Voisinhan mä sanoa että "turha sun on sitä kirjaa alkaa lukemaan kun et siitä tiedä mitään". Oikeestaan vois sanoa, että se, joka ei ole lukenu noita kirjoja/sitä kirjaa nauttii varmaan elokuvasta hieman enemmän kun ei tiedä mitä siinä tuleman pitää.
 
Sinänsä pitäs lukea TSH ihan vaan sisun takia. Miljoona kertaa olen kirjan aloittanut ja aina hyytyy jonnekkin ykköskirjan puoleen väliin. Tosin onneksi on kuulemma yleinen tauti :)

JP Lost World on kyllä kirjana niin paljon parempi kuin leffa, ettei mitään rajaa. Kun vertaa sitä leffaan, niin huomaa kuinka tyylikkäästi Hollywood raiskaa menestyviä juttuja.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan designed


JP Lost World on kyllä kirjana niin paljon parempi kuin leffa, ettei mitään rajaa. Kun vertaa sitä leffaan, niin huomaa kuinka tyylikkäästi Hollywood raiskaa menestyviä juttuja.

Tuossa olet aivan oikeassa. Kirja on todella loistava, ja luinkin sitä todella paljon silloin, kunnes tuli päivän tauko ja se on nyt siten venynyt kohta jo puolen vuoden tauoksi. Enkä tietenkään muista siitä enää mitään...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan designed

JP Lost World on kyllä kirjana niin paljon parempi kuin leffa, ettei mitään rajaa. Kun vertaa sitä leffaan, niin huomaa kuinka tyylikkäästi Hollywood raiskaa menestyviä juttuja.

Toivotaan, että näin ei käy tsh:n kanssa.
 
The Lord of The Rings The Book

Elokuvaa on kyllä pakko päästä katsomaan, koska lukemani taru sormusten herrasta kirja oli todella loistava.
 
Leffa oli loistava

Pääsin frendini siivellä ennakkonäytökseen.

Leffa oli aivan tolkuttoman hyvä ja sen innoittamana aloitin lukemaan kirjojakin uudelleen. Suosittelen kirjojen ohella elokuvaa varauksetta.

Eihän elokuva ikinä kirjaa korvaa, mutta tässä päästään jo lähelle kirjan tuomia fiiliksiä. En malta millään odottaa vuotta, jotta näkisin seuraavan osan. Onneksi on kirjat lohduttamassa.
 
Ylös Bottom