Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Order: 1886 - Vanhoja poikia viiksekkäitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OK
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

Mä olen aiemminkin sanonut tämän ja sanon varmaan vielä monta kertaa, että otan mieluummin pelin joka on hyvä kuin pelin joka ilmestyy luvatussa aikataulussa. Mä en yleensä pelaa pelejä kuin kerran, ja jos se kerta on paskaa, koska jokin puolen vuoden päästä ilmestyvä päivitys korjaa ongelmia, niin olen pelannut paskaa peliä. Jos taas joudun pakosti odottamaan puoli vuotta, mutta lopputulos on priimakamaa, niin en ole menettänyt muuta kuin puoli vuotta vanhat huonot muistot.

Ja muutenkin mulla menee varmaan vuoden kolme viimeistä kuukautta Wasteland 2:n parissa. Sehän ilmestyy myös alkuperäistä lupausta reilusti myöhemmin.

The Order: 1886 sai kunnian jatkaa Sonyn E3-messua heti Destiny mehustelun jälkeen. Alla tuore video. Myös julkaisupäivä on varmistunut: 20. päivä helmikuuta.

[video=youtube;-8MYYvA-EIo]https://www.youtube.com/watch?v=-8MYYvA-EIo[/video]

Vai örkkejä on sit tässä pelissä. Nyt meni mietintään, että hankkiiko ollenkaan. No ehkä sit alelaarista.

Vai örkkejä on sit tässä pelissä. Nyt meni mietintään, että hankkiiko ollenkaan. No ehkä sit alelaarista.

Jepjep. Julkkaripäiväkin on sellainen, että ihan just tämän jälkeen tulee kuitenkin Witcher 3(24.2.2015), joka menee varmasti hankintaan ja pelaukseen ennen tätä.

Oivoi. Minkä takia noita mölliäisiä pitää nykyään tunkea vähän joka peliin.

Haha nyt itketään jo siitä kun pelissä on mörköjä.
Mielenkiinnolla odotan tätäkin tekelettä. Hyvältä nuo videot ainakin näyttivät.

On kyllä todella hyvännäköinen peli. Animaatiot ja ambienssi parhaimpia mitä olen ikinä nähnyt, hyvin elokuvamainen tunnelma. Sitähän ne on hakenutkin mutta kuinka paljon sitten jää peliä jäljelle, varsinkin sitä third person shooter osuutta. Sulkeeko elokuvamainen laatu ja kunnon pelisisältö toisensa pois vai voiko (jo nykyään) olla molempia :confused:

Möröt on mullekkin kyllä usein turn offia mutta annan mahiksen, gears jo todisti ennakkoasennointumisen täysin vääräksi ja kyllä pirun kiinnostavalta tämä teos muuten vaikuttaa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Se, että peli oli aluksi tyylinsä puolesta erittäin kiinnosta lopahti monstereista. Gearissa tyyli ei ole alkuunkaan tämmöinen, vaan on enemmänkin mässäilevää teinimäistä Dude-Bro -meininkiä, tässä se oli tyylitellympää.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Juu kyllä ne zombi-mörkö-epäkuolleet vaan on sellaisia nykyään, että tulee sellainen aika vahva "meh"-fiilis. Resident Evilit, Doomit ja muut on asia erikseen tietysti. Samalla tavalla aikanaan Unchartedeissa ne yliluonnolliset möröt olivat niitä, joiden osuudet olivat aina niitä tylsimpiä kohtia. Kyllä kai tämäkin hankittua aikanaan tulee, sitten kun on sellainen muuten hiljainen pelivaihe, ettei ole muuta uutta pelattavaa.

Meikäläisen mielestä on ollut jo heti ensimmäisistä huhuista lähtien selvää, että peliin liittyy olennaisesti yliluonnollisia elementtejä. Jos tämä on ollut olennainen osa pelin suunnittelua alusta alkaen, niin itse kyllä otan pelin tällaisenaan mieluummin. Viktoriaaninen lontoo on mielestäni mahtava paikka ja aika ihmissusille sun muille. Penny Dreadfulissa tämä esimerkiksi toimii (ainakin yhden jakson perusteella) mainiosti. Harmittavasti Eva Greenin keuhkot ovat vain jääneet liian pieneen osaan:(

Näkisin että The order 1886 on enemmänkin kauhupeli kuin zombie survival/zombie mättöpeli.

On kyllä todella hyvännäköinen peli. Animaatiot ja ambienssi parhaimpia mitä olen ikinä nähnyt, hyvin elokuvamainen tunnelma. Sitähän ne on hakenutkin mutta kuinka paljon sitten jää peliä jäljelle, varsinkin sitä third person shooter osuutta. Sulkeeko elokuvamainen laatu ja kunnon pelisisältö toisensa pois vai voiko (jo nykyään) olla molempia :confused:
Samat mietteet. The Pledge traileri jätti vahvan vaikutelman, että tässä ollaan hyvän asian äärellä. Ikävästi kiinnostus on laskenut julkaisun lykkääntymisen ja viimeisten videoiden myötä. Premissi ja hahmot edelleen vaikuttavat harvinaisen mielenkiintoisilta vrt. muuhun AAA-tarjontaan. Eniten tässä mietityttää mikä on pelaamisen laita. Onko RaD mennyt liian lähelle Quantic Dreamin reviiriä elokuvamaisen fiiliksen etsinnässä?

[video=youtube;e_p_TFtrqlg]https://www.youtube.com/watch?v=e_p_TFtrqlg[/video]

Mörrimöykyistä on vielä mahdotonta sanoa mitään syvällistä. Lähtökohtaisesti pystyn suluttaa nämä, sillä ihmissusia ei ole liialti nähty videopeleissä. E3 pätkän perusteella viholliset eivät ole geneerisiä "braainz" aivokuolleita mitä muutoin on nähty viime vuosina. Viimeisimpänä esimerkkinä Sunset Overdriven Jaffa-zombiet.

Gamescomissa tätä kokeilin ja kyllä, ampuminen ja ehkäpä ennen kaikkea liikkuminen oli melkoisen tönkköä. Ensiksi hahmon saaminen suojaan oli tuskan takana, ja sen jälkeen tyypin saaminen sieltä pois oli yhtä vaikeaa. Sitten kun lopulta pääsi pois, niin cutscene-välikohtauksia tuli varmaan muutaman metrin välein. Toki kyse oli pelin yhdestä kohdasta, mutta katkonainen meininki tappoi innostusta.

Ja jos vaikeudet koskevat vain tätä pelin kohtaa, niin huonostipa ovat valinneet demottelua ajatellen.

Order näytti hyvältä ja ammuskeluissa oli myös omaperäisiä & onnistuneita ominaisuuksia.

Katsaus The Orderin soundeihin.

[video=youtube;28u_zYt2_68]http://www.youtube.com/watch?v=28u_zYt2_68[/video]

[video=youtube;dmaXmkj-aRw]https://www.youtube.com/watch?v=dmaXmkj-aRw[/video]

Ylös Bottom