Vastaus: The Order: 1886 [Hype]
En ole pahemmin seuraillut tätä, ja jotenkin luulin että tää olis Mass Effectien tyylinen peli, mutta katselin tota ekaa tuntia ja pelataanko tässä lainkaan? Näyttää vahvasti siltä että tässä mennään cut scenestä toiseen ja siinä sitten painellaan quick time eventtejä urakalla.
Ei kyllä yhtään innosta, mikä pelejä nykyään vaivaa, tuntuu että liukuhihnalta tulee Pa2Ka:ta urakalla tämä ns. next genin suhteen.
Jos kerta toisensa jälkeen, tarjolla sekä tulevat pelit ei innosta yhtää ja muutenkin maistuvat pakkopullalta niin kannattaisko vaikka vaihtaa videopeliharrastus johonkin muuhun?
Eikä tämä ole vain tämän The Order 1886 syytä, vaan samanlainen, "yyh ääh tylsä ei oo muutakaa pska peli pelataan nyt kun on pakko" sävy on ollut jo useammassa muussakin peliketjussa havaittavissa. Vai ootatko semmosta peliä mitä koko maailma pelaa, 30 vuotta putkeen tauotta jossa on kaikki mitä videopeliltä vaaditaan? Sori offtopic!
Mitä tulee The Orderiin, niin kieltämätä kaksjakoiset fiilikset mullaki. Mutta mitä internettiä lukenut niin jotenkin tuntuu et kaikki olettaa jo valmiiksi että kyseessä on täysin paska peli joka nyt vaan näyttää hyvältä, mistä viha? Senkö takia että kyseessä on täysin uusin peli, eikä ole minkää jatko osa?
En väitä että tämä tulee olemaan mikään mestariteos, mutta itse luulen että ihan pelikelpoinen todennäköisesti ihan hauska peli. Mitä noihin cutscenehin tulee, niin mitä on sanottu ja mitä oon lukenut nii niitä on joskus jopa todella vaikeeta välillä erottaa et mikä nyt on cutscene ja mikä itse pelikuvaa, koska kaikki vaan näyttää hyvältä. Eikä niin että cutscenet olisi jotenki erinäköisiä itse pelin kanssa.
Itseäni vaan epäillyttää se että tässä kun ei oo kun yksinpeli, joka huhujen mukaan on vielä se 8-12h pitkä, onko se sitten 60e arvosta? Tässä ei todellakaa ole enää mitään tekemistä sen jälkeen kun se on läpi. Vaihtoon varmaan menee samantien, oottelen vielä hieman jotain suurempaa infoa. Mut todennäköisesti ostoon menee.