Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tässä ennakkoversiossa ei ollut, mutta koska kyseessä on Sonyn oma julkaisu, pitäisin silti erittäin todennäköisenä, että myös suomenkielinen lokalisointi löytyy myyntiversiosta.Onko pelissä suomitekstitys?
Tiukasti skriptatut pelitapahtumat eivät itselle ainakaan iske ja tämä on ilmeisesti puhtaasti elämysränni. Jopa hiiviskelyosuudet on skriptattu niin, että onnistuminen vaatii joka kohdassa oikeaa ajoitusta.
Itselle kyseessä on ehkä komein peli mitä on tullut nähtyä niin PC:llä kuin konsoleilla. Eritoten suuri kiitos kuuluu taiteelliselle suuntaukselle.
Pelit-lehden ennakon perusteella luvassa on jopa isoin pettymys PS4:llä tähän mennessä. Tiukasti skriptatut pelitapahtumat eivät itselle ainakaan iske ja tämä on ilmeisesti puhtaasti elämysränni. Jopa hiiviskelyosuudet on skriptattu niin, että onnistuminen vaatii joka kohdassa oikeaa ajoitusta. QTE:t pitäisi kieltää lailla, mutta tähän oli keksitty ympätä ne keskelle tarinankerrontaa
Hieno ja uskottava miljöö varmasti, mutta itselle ei kolise yhtään, jos homma on pakattu tiiviseen purkkiin. Tämänhän piti tulla jo nelospleikan julkaisuun ja "teknologiademona" olisikin varmasti hoitanut asiansa hienosti. Peli tulee valitettavasti 1,5v myöhässä.
Toivotaan, että Pelit lehden pelaama puolituntinen antaa vahvasti väärän kuvan kokonaisuudesta..
Ei kai sentään? Peli esiteltiin ensimmäisen kerran julkisesti vasta E3 2013:ssa, ja jo elokuussa 2013 ilmoitettiin, että julkaisu on "n. vuoden päässä".Tämänhän piti tulla jo nelospleikan julkaisuun ja "teknologiademona" olisikin varmasti hoitanut asiansa hienosti.
That piece of information is that The Order: 1886 is slated for release in 2014, clearing up some confusion about just how far out the game actually is. Indeed, Ru Weerasuriya, Ready at Dawn’s founder and CEO, as well as the writer of The Order: 1886, stated that the game is “still a year or so off” during our behind-closed-doors session, indicating that we may be playing the game as soon as late summer next year, sooner than most people expected.
Taidan muistaa sitten ihan omiani. Olen varmaan mielessäni sotkenut johonkin toiseen PS4-julkaisuun..Ei kai sentään? Peli esiteltiin ensimmäisen kerran julkisesti vasta E3 2013:ssa, ja jo elokuussa 2013 ilmoitettiin, että julkaisu on "n. vuoden päässä".
Toki ränneistä pitäville tämä ja Uncharted ovat varmasti isoja hittejä.
Mennään jo vähän OT:n puolelle, mutta eikö tuosta uudesta Unchartedista ollut jotain juttua, että se lainaisi pelimaailmansa puolesta uusinta Tomb Raideria jonkin verran ja tarjoaisi selvästi avoimempaa, laajempaa ja vaihtoehtoisempaa pelimaailmaa, kuin edellisen sukupolven edeltäjänsä?
Skriptatut kohtaukset ja virtaviivainen kenttäsuunnittelu ei vaikuta taiteelliseen suuntaukseen, mikä juurikin nostaa The Order: 1886 sille seuraavalle tasolle. Peli ei olisi millään muotoa yhtä vaikuttavan näköinen, jos miljöönä olisi maapallo vuonna 2552 hahmokaartin koostuessa kasvottomista avaruussotilaista....niin ei varmaan mikään ihme, jos itse pelaaminen on ohutta ränniä ja skriptattuja kohtauksia
Alunperin julkaisun piti olla 2014. Missään vaiheessa en ole kuullut julkaisun olevan 2013.Tämänhän piti tulla jo nelospleikan julkaisuun
Veikkaan, että kyseessä on semmoinen feature, mikä ei vaikuta oikeastaan mihinkään. Ainoastaan ulkoasuun.Uudessa trailerissa taitaa viimein näkyä miten soft body fysiikat mullistaa vahinkomallinnuksen hahmoissa!
Niin hienoa! Käsi osittain hajoaa ja sen puolen kylki repeää auki.
ihmettelen vaan miten vähän ominaisuudesta tääläkin puhutaan vai eikö porukka vaan tiedä mistä on kyse, kun tuo soft body fysiikka nimenomaan on se vaikuttavin ominaisuus pelissä tai yleisesti peleissä tähän mennessä.
Luulen että moni ei alkuunkaan edes ymmärrä kuinka hienosta teknologiasta tässä on kyse ja miten se näkyy.
Tätä kun ei missään pelissä ole ollut käytössä muuta kuin Sw Force unleashed pelissä, mutta siinäkin vain melko kevyesti toteutettuna.
Veikkaan, että kyseessä on semmoinen feature, mikä ei vaikuta oikeastaan mihinkään. Ainoastaan ulkoasuun.
Boldaus oma. Puolesta tunnista nyt tuskin kovinkaan tarkkaa kuvaa saa. Kuitenkin sen verran huonoa juttua tullut pelistä koko aika että, en taidakkaan heti julkaisussa hankkia, ja se Collector's Edition saa jäädä hyllylle.
No eihän se vaikutakkaan. Se vain on hienoa että viimeinkin pelissä tätä teknologiaa pystytään hyödyntämään kunnolla.
Itselleni tämä ominaisuus on ainut syy minkä tähden edes koko pelin hankin, haluan vain nähdä miltä se näyttää.
En ole itse katsonut mitään gameplay videota, ainoastaan trailerit ja ei se minusta tylsältä näyttänyt. Tylsä pelattavuus kuulostaa todella tyhmältä termiltä, saman voisi sanoa varmaan jokaisesta olan takaa pelattavasta pelistä.