Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Witcher 3: Wild Hunt

Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Tietääkö kukaan että mitkä örkit tiputtaa tuota Lesser Red Mutagenia?Oon toisella kierroksella ja ois tarkotus keskittyä tuohon melee buildiin.Viime kierroksella niitä mutageneja ei tahtonu löytyä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Tuli manattua aikaisemmin pelin nykivä uudunpäivitys ja kankeat kontollit maanrakoon ja uhosin pelaavani peliä vasta kun ne korjataan päivityksillä. Ei kuitenkaan jaksanut paria päivää pidempään olla pelaamatta ja ai helvetti kun on hyvä peli. Ja jotenkin tuntuu, että toi kuvan nykiminen ja ja muukin tekninen hapuilu on vähentynyt pelituntien edetessä tai sitten siihen on vain niin tottunut ettei enää kiinnitä huomiota varsinkin kun aivan uskomaton maailma ja tunnelma vie mukaansa. Jotenkin olen kuitenkin varma, että pykiminen on aivan aidosti vähentynyt pelituntien edetessä :confused:.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Suoritin juuri tehtävän of swords and dumplings.Vaukeus tasolla blood and broken bones lvl 14 ja tehtävä oli lvl 24.Hmm liian helppo.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Tuli manattua aikaisemmin pelin nykivä uudunpäivitys ja kankeat kontollit maanrakoon ja uhosin pelaavani peliä vasta kun ne korjataan päivityksillä. Ei kuitenkaan jaksanut paria päivää pidempään olla pelaamatta ja ai helvetti kun on hyvä peli. Ja jotenkin tuntuu, että toi kuvan nykiminen ja ja muukin tekninen hapuilu on vähentynyt pelituntien edetessä tai sitten siihen on vain niin tottunut ettei enää kiinnitä huomiota varsinkin kun aivan uskomaton maailma ja tunnelma vie mukaansa. Jotenkin olen kuitenkin varma, että pykiminen on aivan aidosti vähentynyt pelituntien edetessä :confused:.

Kunpa olisi itsellenikin käynyt noin, minulla nykiminen ja tekniset ongelmat vain pahenivat pelin edetessä. Yritin kyllä uppoutua upeaan maailmaan, mutta yksinkertaisesti se oli mahdotonta, sillä alhainen fps ja ruudun ihmeellinen nykiminen etenkin hevosella ratsastettaessa alkoivat aina aiheuttaa päänsärkyä hetken pelaamisen jälkeen. :( Pitää yrittää seuraavaksi PC-versiota, josko saisi edes sen tasaisen 30 fps, sillä haluan todella nauttia pelistä, kyseessä on kuitenkin todellinen mestariteos.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Fps tökkimisiä tapahtuu ainakin konsoleilla.Itseäni ei ole haitannut pelaamista.Eiköhän ne korjaa tuonkin jossain vaiheessa.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Kuten monesti sanottu, konsoleilla on sitä tökkimistä. Mutta itseäni se ei niin paljon häiritse että se veis peli-ilon, varsinkin kun sitä ei tapahdu aina. Tuskin nyt kenenkään konsoleissa on mitään vikaa, kyse on pelistä ja varmaa yrittävät pätsätä sitä paremmaks. Sit titenkin jos on tottunut pelaa PC:llä jossa on tasainen 800 FPS niin silloin tämä konsoliversio saattaaki tuntua pelikelvottomalta.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Family Matters tehtävään tarvitsisin tehtävän jo läpäisseiltä vinkkiä, kiitos etukäteen!

Olen "jumissa" siinä kohtaa, kun se kuollut lapsi on pelastettu haudastaan ja tie on löytynyt sinne kalastajan majalle, missä selviää, että tytär Tamara on paennut kaupunkiin ja äiti Annan kimppuun hyökkäsi joku monsteri ja hän katosi sen jälkeen. Olen tuon jälkeen käynyt Baronin kanssa juttelemassa ja tavannut Tamaran siellä kaupungissa ja nyt tehtävän kohdalla lukee vain "tutki Velenissä jäljellä olevat vihjeet ja löydä Baronin vaimo", mutta missään kohtaa kartalla ei näy mitään merkkiä, kun tehtävän valitsee.

Aloitin Velenin alueen päätehtävät "väärin päin", kun olin tuolla alueella ensin ja nyt tein sen ensimmäisen noitatehtävän, missä seikkailtiin sen kauniin vaalean noidan kanssa siellä katakombeissa. Sen jälkeenkään tuo Family Matters ei päivittynyt eteen päin. Mitä Family Mattersissa täytyy tuossa kohtaa siis tehdä? Menenkö muita juonitehtäviä eteenpäin ja sillä tavalla "tutkin jäljellä olevia vihjeitä Anna-vaimon löytämiseksi" vai mistä niitä vihjeitä pitäisi alkaa etsiä, kun kartalla ei näy mitään merkkiä, kun tuon tehtävävaiheen valitsee?
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Family Matters tehtävään tarvitsisin tehtävän jo läpäisseiltä vinkkiä, kiitos etukäteen!

Olen "jumissa" siinä kohtaa, kun se kuollut lapsi on pelastettu haudastaan ja tie on löytynyt sinne kalastajan majalle, missä selviää, että tytär Tamara on paennut kaupunkiin ja äiti Annan kimppuun hyökkäsi joku monsteri ja hän katosi sen jälkeen. Olen tuon jälkeen käynyt Baronin kanssa juttelemassa ja tavannut Tamaran siellä kaupungissa ja nyt tehtävän kohdalla lukee vain "tutki Velenissä jäljellä olevat vihjeet ja löydä Baronin vaimo", mutta missään kohtaa kartalla ei näy mitään merkkiä, kun tehtävän valitsee.

Aloitin Velenin alueen päätehtävät "väärin päin", kun olin tuolla alueella ensin ja nyt tein sen ensimmäisen noitatehtävän, missä seikkailtiin sen kauniin vaalean noidan kanssa siellä katakombeissa. Sen jälkeenkään tuo Family Matters ei päivittynyt eteen päin. Mitä Family Mattersissa täytyy tuossa kohtaa siis tehdä? Menenkö muita juonitehtäviä eteenpäin ja sillä tavalla "tutkin jäljellä olevia vihjeitä Anna-vaimon löytämiseksi" vai mistä niitä vihjeitä pitäisi alkaa etsiä, kun kartalla ei näy mitään merkkiä, kun tuon tehtävävaiheen valitsee?

Nyt mennään vähän mutulla, mutta
kokeilepas tehdä sitä toista päätehtävää, jossa pitää mennä sinne suolle jututtamaan noitia.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Nyt mennään vähän mutulla, mutta
kokeilepas tehdä sitä toista päätehtävää, jossa pitää mennä sinne suolle jututtamaan noitia.

Juu tuo on mulla vuorossa seuraavana, kunhan sen blondin noidan kanssa löydän vielä sen lampun ja poistun sieltä katakombeista. Mietin vaan, että onko tuossa Family Mattersissa joku bugi, kun se ei anna mitään merkkiä kartalle tossa kohtaa, vai meneekö ne päätehtävät "limittäin", että pitää ensin tehdä tietyt, jotta toisen saa loppuun...

Kiitoksia vinkistä! Vielä ratkaisu ei ole löytynyt satavarmasti, joten muiltakin Family Matters-tehtävän tehneiltä voisin vielä vinkkiä ottaa vastaan, jos sellaista on antaa. Kiitos! :)
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Juu tuo on mulla vuorossa seuraavana, kunhan sen blondin noidan kanssa löydän vielä sen lampun ja poistun sieltä katakombeista. Mietin vaan, että onko tuossa Family Mattersissa joku bugi, kun se ei anna mitään merkkiä kartalle tossa kohtaa, vai meneekö ne päätehtävät "limittäin", että pitää ensin tehdä tietyt, jotta toisen saa loppuun...

Kiitoksia vinkistä! Vielä ratkaisu ei ole löytynyt satavarmasti, joten muiltakin Family Matters-tehtävän tehneiltä voisin vielä vinkkiä ottaa vastaan, jos sellaista on antaa. Kiitos! :)
Enempää spoilaamatta, nämä tehtävät menevät limittäin. Itse tein nuo eri järjestyksessä, eikä mulle moista ilmoitusta tullut missään vaiheessa, joten siitä mutuilu. En usko, että on bugi.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Family Matters tehtävään tarvitsisin tehtävän jo läpäisseiltä vinkkiä, kiitos etukäteen!

Olen "jumissa" siinä kohtaa, kun se kuollut lapsi on pelastettu haudastaan ja tie on löytynyt sinne kalastajan majalle, missä selviää, että tytär Tamara on paennut kaupunkiin ja äiti Annan kimppuun hyökkäsi joku monsteri ja hän katosi sen jälkeen. Olen tuon jälkeen käynyt Baronin kanssa juttelemassa ja tavannut Tamaran siellä kaupungissa ja nyt tehtävän kohdalla lukee vain "tutki Velenissä jäljellä olevat vihjeet ja löydä Baronin vaimo", mutta missään kohtaa kartalla ei näy mitään merkkiä, kun tehtävän valitsee.

Aloitin Velenin alueen päätehtävät "väärin päin", kun olin tuolla alueella ensin ja nyt tein sen ensimmäisen noitatehtävän, missä seikkailtiin sen kauniin vaalean noidan kanssa siellä katakombeissa. Sen jälkeenkään tuo Family Matters ei päivittynyt eteen päin. Mitä Family Mattersissa täytyy tuossa kohtaa siis tehdä? Menenkö muita juonitehtäviä eteenpäin ja sillä tavalla "tutkin jäljellä olevia vihjeitä Anna-vaimon löytämiseksi" vai mistä niitä vihjeitä pitäisi alkaa etsiä, kun kartalla ei näy mitään merkkiä, kun tuon tehtävävaiheen valitsee?

Mutulla menen minäkin mutta mennään vaan:

Sen lapsen jälkeen, en tiedä tappelitko sen kanssa vai kantoiko se Baroni sitä lasta sinne paikalle johon hän hautasi sen uudestaa. Itse tein sen niin että se Baroni kantoi sen kakaran, sen jälkeen piti ootta että tulee yö, jonka jälkee sieltä haudastaa nousee sen kakaran kummitus joka johtaa sut tarvittaviin paikkoihin. Toivottavasti tästä nyt on jotain hyötyä.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Family Matters tehtävään tarvitsisin tehtävän jo läpäisseiltä vinkkiä, kiitos etukäteen!

Olen "jumissa" siinä kohtaa, kun se kuollut lapsi on pelastettu haudastaan ja tie on löytynyt sinne kalastajan majalle, missä selviää, että tytär Tamara on paennut kaupunkiin ja äiti Annan kimppuun hyökkäsi joku monsteri ja hän katosi sen jälkeen. Olen tuon jälkeen käynyt Baronin kanssa juttelemassa ja tavannut Tamaran siellä kaupungissa ja nyt tehtävän kohdalla lukee vain "tutki Velenissä jäljellä olevat vihjeet ja löydä Baronin vaimo", mutta missään kohtaa kartalla ei näy mitään merkkiä, kun tehtävän valitsee.

Aloitin Velenin alueen päätehtävät "väärin päin", kun olin tuolla alueella ensin ja nyt tein sen ensimmäisen noitatehtävän, missä seikkailtiin sen kauniin vaalean noidan kanssa siellä katakombeissa. Sen jälkeenkään tuo Family Matters ei päivittynyt eteen päin. Mitä Family Mattersissa täytyy tuossa kohtaa siis tehdä? Menenkö muita juonitehtäviä eteenpäin ja sillä tavalla "tutkin jäljellä olevia vihjeitä Anna-vaimon löytämiseksi" vai mistä niitä vihjeitä pitäisi alkaa etsiä, kun kartalla ei näy mitään merkkiä, kun tuon tehtävävaiheen valitsee?

Jos en ihan väärin muista niin:

pitää tehdä vielä se return to croockbag bog -questi.

Tuon jälkeen ainakin Family Matters on läpi.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Itselläni oli hetken sama ja ongelma oli se että
Ladies of woods tehtävä
piti tehdä ensin.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

On tämä vaan huikea peli, ei kahta sanaa. Melkein putosin penkiltä kun tarkistin kerääntyneet pelitunnit (lähemmäs 50h). Ei ole nimittäin tuntunut yhtään siltä, että olisi jo noinkin paljon mittarissa. Maailma vie mennessään ja ajantajunkin näköjään siinä samalla. Tunnustusta myös Gwent-korttipelille. Äbaut viihdyttävintä minipelaamista mitä on tullut missään vastaan.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Joo, ehkä 50 kertaa pelanneena ja sen kääpiösepän kerran voittaneena voin sanoa että koukuttava joo, mutta siinä vaiheessa kun häviät 88-10 vastustajalle, niin ajattelet että
huoh..mitä v1ttua taas..

Siis näillä vastustajilla on jotain aivan käsittämättömiä torvikortteja, joilla yhtäkkiä 4 damagen kortista lävähtää kaks samanmoista rinnalle ja yhtäkkiä ne kaikki onkin jo 12 dmg. Sitten pakasta ei ole kulunut yhtään korttia, vaan kaikki on tulleet freebieinä. Siis koukuttavaa joo pelailla tuollaista peliä. Kun vain oppisi pelaamaan 1dmg korteilla näitä sankareita vastaan, niin kivahan olisi.
Tai edes saisin valita parhaimmat kortit, mutta tää vissiin on arpapeliä et mitä saa käteen?


Edit. Anteeksi, kaksi kertaa voittaneena. Toisen kerran eräässä tehtävään liittyvässä majatalossa, jossa piti etsiä whoresonia. No, siellä ensimmäinen korttipeli voitettiin, mutta:
menin kysymään että missä on paikan omistaja. Eivät tykänneet ja verilöylyksi meni. Sinne katosi muut pelaajat ja jäi punainen rasti sen questin korttihaikohdalle.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Arpapelillä tulee ne 10 korttia sun valitusta pakasta. Voit laittaa ne huonot kortit pois pakasta, ettei se arvo niitä mukaan. ;)

Itekkin pitää nuo gwent kortit kerätä uusintakierroksella, en ekalla kerralla edes yrittänyt kerätä kun alussa unohtui ostaa ekalta kauppiaalta kortit..
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Joo, niin voi. Mutta kun pitää olla 22 korttia pakassa ja yhden 1dmg kortin sain heitettyä pois. Eli just vaadittavat 22 on sekoitettavana. Ai saiko niitä ostettua? Voi rähmä. No, pitää yrittää taktikoida jatkossa tarkemmin, vaikkakin hankalaa on. Ainakin siellä Novigradissa :D
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Tuli ostettua tänään tämä peli. En paljon keriinnyt pelata, mutta pitää nyt kysyä, että mitä tuo meinaa. Kun peli kysyy alussa, että haluatko siirtää Witcher 2 saven. Mutta eihän tuota voi siirtää Pleikkarille. Laitoin siihen, että kyllä mutta mitä tuo niinkun oikeen meinaa. Onko sillä väliä laittaako siihen kyllä vai ei?
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Tuli ostettua tänään tämä peli. En paljon keriinnyt pelata, mutta pitää nyt kysyä, että mitä tuo meinaa. Kun peli kysyy alussa, että haluatko siirtää Witcher 2 saven. Mutta eihän tuota voi siirtää Pleikkarille. Laitoin siihen, että kyllä mutta mitä tuo niinkun oikeen meinaa. Onko sillä väliä laittaako siihen kyllä vai ei?

Pelaa sitä päätarinaa eteenpäin, niin tulet kohtaan jossa kysellään näistä edellisen pelin valinnoistasi. Näihin vastailut vaikuttavat ainakin jollain tavalla tuleviin juttuihin.
 
Ylös Bottom