Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TimeSplitters Future Perfect

Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Ainoa mikä jäi TS2:ssa ärsyttämään oli se että kaksinpelin lopussa oli kyllä awardeja mutta siinä ei näkynyt tappoja ja kuolemia. Aina jätkät vaan valitti että "minä sain eniten tappoja".
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Pelasimme Kaniksen kanssa muutaman kentän läpi. Hauskaa oli, joskaan ei mitenkään mullistavaa. Vaikutteita oli ammennettu niin Half Lifesta kuin muistakin uusista fps-peleistä. Pelin suola oli edelleen co-op toiminta ja kattava asevalikoima. Ajoneuvojakin oli mahdollista käyttää Halon tyyliin.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

feldon sanoi:
Pelasimme Kaniksen kanssa muutaman kentän läpi. Hauskaa oli, joskaan ei mitenkään mullistavaa. Vaikutteita oli ammennettu niin Half Lifesta kuin muistakin uusista fps-peleistä. Pelin suola oli edelleen co-op toiminta ja kattava asevalikoima. Ajoneuvojakin oli mahdollista käyttää Halon tyyliin.

Mitenkäs te pääsitte tätä jo pelaamaan?
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Muuten onkos tämä nyt K-18 peli ,kun pelin kannessa on K-18 leima.Enpä sitten tiedä :confused:
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Ainakin EA:n tänään toimittamassa julkkarissa on myös tuo 18+ -ikäraja.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Kyllä mun mielestä pelin suola (TS2:ssa) oli nimenomaan hektisen vauhdikas moninpeli hienoilla kentillä, aseilla, laajalla hahmovalikoimalla ja ennen kaikkea HUUMORILLA höystettynä. Co-op on kiva lisä, muttei missään nimessä korvaa toisia ihmisiä vastaan pelaamista, eikä varsinkaan silloin kun kaikki osaavat todella pelata.

Itse en myöskään halua _minkäänlaisia_ vaikutteita Halosta, Half-Lifesta tai muista vastaavista räiskinnöistä.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Saapa nähdä kuinka hyvä tästä on tulossa. TS2 oli kieltämättä PS2:n paras fps-moninpeli, mutta pienet asiat ärsyttivät siinä ja loppujen lopuksi siirtymä TS1:stä kakkoseen ei ollut alkuperäislupausten mukainen. Jotkut uusista kentistä eivät oikein iskeneet, statsit olivat huonommat kuin ykkösessä, bottien säätömahdollisuuksia ei oltu parannettu, lan-pelissä niitä ei ollut juuri ollenkaan ja nettipeli puuttui. Pienet asiat parantavat huomattavasti koko peliä. Toivottovasti Free Radical on ottanut ne tällä kertaa tarkemmin huomioon, silä ne ovat juuri heidän peliensä suurin vahvuus.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

nakkerton sanoi:
Jotkut uusista kentistä eivät oikein iskeneet, statsit olivat huonommat kuin ykkösessä,
Nuo olivat juuri minunkin pienet marinat. Miksi ihmeessä he poistivat sen "kuka-tappoi-kenet"-statsin moninpelistä? Ja samoin uudet kentät eivät ihan olleet vanhojen veroisia, paria kenttää on enää nykyään tullut pelattua.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

JuRka sanoi:
Nuo olivat juuri minunkin pienet marinat. Miksi ihmeessä he poistivat sen "kuka-tappoi-kenet"-statsin moninpelistä? Ja samoin uudet kentät eivät ihan olleet vanhojen veroisia, paria kenttää on enää nykyään tullut pelattua.
Ykkösen "Mansion"-kenttä oli aika tykki, kakkosessa yhtä loistavaan en törmännyt. Paras siinä oli vanhan ajan Chigago... Olisi aika loistavaa jos nuo aikaisempien pelien kentät sisällytettäisiin kolmoseen. Ja uudet kentät saisivat olla entistä pidempiä.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Hurja Guru sanoi:
Mitenkäs te pääsitte tätä jo pelaamaan?
EA esitteli meille avokätisesti tulevia EA- ja Capcom-titteleitä, joten tuosta saatiin ihan mukavasti ennakkomaistiaisia. Jutun julkaisu on näköjään unohtunut jonnekin, joten koitetaan korjata tilanne ja saada raportti mahdollisimman pian sivuille :)

illu sanoi:
Itse en myöskään halua _minkäänlaisia_ vaikutteita Halosta, Half-Lifesta tai muista vastaavista räiskinnöistä.
Siinä tapauksessa olen hyvin pahoillani :(
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Sleepyhead sanoi:
Ykkösen "Mansion"-kenttä oli aika tykki, kakkosessa yhtä loistavaan en törmännyt. Paras siinä oli vanhan ajan Chigago... Olisi aika loistavaa jos nuo aikaisempien pelien kentät sisällytettäisiin kolmoseen.

Jepulis. Itselle jäi mieleen erityisesti ykkösen satama-kenttä. Siinä nelinpeli + kaikki botit + bagtag = todella hulvatonta. Myös Site on todella hyvä kenttä räjähteillä pelatessa. Kakkosessa sen avaaminen oli viimeinen extra ja valitettavasti en sinne asti ikinä päässyt.
Eihän kellään sattuis olemaan Xporttia ja tuollaista tiedostoa koneellaan?
:eek:
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Kolmoseen tulee Mansion niminen kenttä, mutta en usko että kyseessä on sama kuin ykkösen leveli.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Hurja Guru sanoi:
Kolmoseen tulee Mansion niminen kenttä, mutta en usko että kyseessä on sama kuin ykkösen leveli.

Kyllähän se voi olla sama kenttä. Onhan tuossa mukana jo ykkösestä ja kakkosesta tuttu Chinesekin. Loistava kenttä. Ykkösen Mansion oli loistava kenttä, mutta kaksinpeli mättöön ihan liian iso. Kolmososaan toivoisin kaksinpeliin soveltuvia hiukkasen pienenpiä DM mättö kenttiä. Kenttiä myöskin saisi olla hiukkasen enemmän kuin nyt on ilmoitettu, nuo kun on kaikki hakttu aika nopeasti läpi kaksin tai nelinpelissä. Kahdeksalla pelaajalla saa tietenkin sitten jo isommat kentät ihan eri tavalla käyttöön.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Onkos muuten tietoa onko Mexican kenttä tulossa kolmoseen mukaan? Siinä on kakkosen paras mappi helposti.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Toivottavasti Ice-Station ja Streets säilytetään kolmoseenkin, ehdottomasti parhaat mapit.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Kartat: Mars Prison, Venice, Temple, Hotel, Vietnam, Subway, Zeppelin, Siberia, Disco, Bunker, VR, Spaceport, Chinese, Mexican Mission ja Training Ground.

Vanhat levelit on uudistettu tavalla tai toisella.
 
Ylös Bottom