Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eliminaatiota onlinessa pelatessa myöhässä liittyvillä ei tietääkseni ole etua kuten tuolla aiemmin mainittiin, he joutuvat itse asiassa aloittamaan kaikki elämät lopussa ja täten odottamaan ruumistaan katsellen kunnes huoneen seuraava kierros alkaa. Mexican Mission elimination haulikkojen kanssa varsin mielekästä pelattavaa.3.28.05 : Monkeys!?
What's with everyone using monkeys online? Come on guys, there are over 100 player models to choose from...be creative!
Jep, tämän huomasin itsekin tovi sitten. Tai itse asiassa onhan siinä yksi elämä jäljellä, mutta sitä heikommin ei juurikaan voi mennä... Joka tapauksessa pääsen siis pelaamaan Eliminationia kunnolla myös verkossa.krekko sanoi:Eliminaatiota onlinessa pelatessa myöhässä liittyvillä ei tietääkseni ole etua kuten tuolla aiemmin mainittiin, he joutuvat itse asiassa aloittamaan kaikki elämät lopussa ja täten odottamaan ruumistaan katsellen kunnes huoneen seuraava kierros alkaa.
Niinpä. Esimerkiksi listakärki Sim Alin vakiohahmo on Robofish (Mitähän vielä tarinoisin tässä illan ratoksi. XBox sai peliin patchin jossa mm. Disable Small Characters -optio, Improved voice quality, ym. Toivottavasti jokin ratkaisu edessä myös PS2 käyttäjille.
illu sanoi:Heh, idea matsivideoista muuten kuin mätkintäpuolella tuntuu edelleen...noh, "mielenkiintoiselta". Mutta eiköhän se idea suhteellisen sama ole, joten kai niistä hyötyä kiinnostuneille on.![]()
No esim. VPD:ssä Headset Logitech 39,50.Izha sanoi:Pitänee vielä UBS headset hankkia mutta en löytänyt sitä yhdestäkään kaupasta, tiimipeleissä mennyt vähän omin päin sooloiluksi.