Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TimeSplitters Future Perfect

Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Pitäisikö laittaa suomalainen klaani (tai mieluummin useampia) pystyyn?

Ja ihan muutenkin, olisi korkea aika sopia pelisessioista ja nöyryyttää muita suomalaisvoimin.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Yksi suomalainen klaani löytyy täältä. Olen tosin vähän jumittanut noiden matsien järjestämisen kanssa tässä hiljan. Ettekä voi matsivideoitakaan tähän lähtöön nähdä kun sain kuukauden bandyn tänään poikki.

Loistava peli. Ikävä kyllä en ole muutamaan viikkoon pystynyt pelaamaan, pitäisi varmaan ryhdistäytyä.

Muutamiin asioihin mitä on tässä keskusteltu. PS2 Online-puolen Peliseura-foorumilta voisi hyvinkin löytää muutaman uuden kaverin noita suomalaisten tapaamisia järjestettäessä (vaikka melko inactive ollutkin jonkin aikaa, mutta näkyväthän ne uudet viestit "Viimeinen viesti"-ruudussa PS2 Online-osaston käyttäjille). Puhe tosiaan kuuluu kaikille huoneessa oleville eikä ketään voi säätää etteikö hän omaa puhetta kuulisi, muttei tämä ole ongelmaksi muodostunut, hubaa se on miten päin vain. Ja kun vakavaksi pelin vetää, voihan sitä alkaa vaikka kehittelemään omia tiiminkeskeisiä koodikieliään taktikointia varten. Suosittelen headsetin hankintaa kaikille.

Yhdessä klaanimatsissa pelattiin UK-tiimiä vastaan mainitun hyvällä Siberia CTB-kokoonpanolla, ensiyritys päätyi tiukasti 0-0 ja toisella kierroksella saatiin hienosti tiimin kesken taktikoitua 1 score, vastustajalle ymmärtämätön suomen koodikieli toki etunamme. Eikä siellä edes mitään taistelua puhevuoroista tiimien kesken synny, ihan ystävällishenkisiä nuo kaikki pelit olleet. Hauskaa on myös remote minen heittäminen vastustajan niskaan ja ilkeästi mikkiin nauraminen ennen tuomion laukaisemista.

Käynnissä olevaan peliin joinaamisesta, hahmo ymmärtääkseni määräytyy sen perusteella, millä on samaa mappia edellisen kerran pelannut. Apina tullee jos onlinessa on kartassa ensimmäistä kertaa tai vaikka abortannut huomatessaan apinan hahmokseen edellisellä yrittämällä. Lisää infoa täältä. En tiedä miksi huoneeseen liityttäessä juuri apina, en uskoisi noiden Radikaalienkaan apinapaljoutta tarkoituksella tehneen - lukien virallisen TS-sivuston uutisia löytää tällaista;
3.28.05 : Monkeys!?
What's with everyone using monkeys online? Come on guys, there are over 100 player models to choose from...be creative!
Eliminaatiota onlinessa pelatessa myöhässä liittyvillä ei tietääkseni ole etua kuten tuolla aiemmin mainittiin, he joutuvat itse asiassa aloittamaan kaikki elämät lopussa ja täten odottamaan ruumistaan katsellen kunnes huoneen seuraava kierros alkaa. Mexican Mission elimination haulikkojen kanssa varsin mielekästä pelattavaa.

Mitähän vielä tarinoisin tässä illan ratoksi. XBox sai peliin patchin jossa mm. Disable Small Characters -optio, Improved voice quality, ym. Toivottavasti jokin ratkaisu edessä myös PS2 käyttäjille.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Heh, idea matsivideoista muuten kuin mätkintäpuolella tuntuu edelleen...noh, "mielenkiintoiselta". Mutta eiköhän se idea suhteellisen sama ole, joten kai niistä hyötyä kiinnostuneille on. :)


krekko sanoi:
Eliminaatiota onlinessa pelatessa myöhässä liittyvillä ei tietääkseni ole etua kuten tuolla aiemmin mainittiin, he joutuvat itse asiassa aloittamaan kaikki elämät lopussa ja täten odottamaan ruumistaan katsellen kunnes huoneen seuraava kierros alkaa.
Jep, tämän huomasin itsekin tovi sitten. Tai itse asiassa onhan siinä yksi elämä jäljellä, mutta sitä heikommin ei juurikaan voi mennä... Joka tapauksessa pääsen siis pelaamaan Eliminationia kunnolla myös verkossa.

Mitähän vielä tarinoisin tässä illan ratoksi. XBox sai peliin patchin jossa mm. Disable Small Characters -optio, Improved voice quality, ym. Toivottavasti jokin ratkaisu edessä myös PS2 käyttäjille.
Niinpä. Esimerkiksi listakärki Sim Alin vakiohahmo on Robofish ( :mad: :mad: ), ja pienen tarkastelun jälkeen huomaa että suurin osa top 100 -pelaajista käyttää ihan tarkoituksella niitä ärsyttävän pieniä hahmoja. Mutta käyttäkööt, minä pelaan niillä mitkä miellyttävät silmää.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Tänään sitten hankin adapterin ja pelasin muutaman matsin. Lagi oli suorastaan kamalaa. Aina kun yritti ampua tai joku muu ampui ei oma hahmo pystynyt liikkumaan. Vasta parissa viimeisessä matsissa oli vähän parempaa meininkiä eikä niin paljon lagia. Pienet hahmot alkoivat jo ärsyttää, toivottavasti myös PS2:lle tulee "Disable Small Character" option. Pelaan nickillä Hurja Guru.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

illu sanoi:
Heh, idea matsivideoista muuten kuin mätkintäpuolella tuntuu edelleen...noh, "mielenkiintoiselta". Mutta eiköhän se idea suhteellisen sama ole, joten kai niistä hyötyä kiinnostuneille on. :)

(Pieni OT) Noh, mitäs erikoista siinä on? :) Kaikenlaisissa peleissähän noita videoita nykyään väännetään. Myös räiskintäpelivideot ovat täysin yleisiä.. erilaisia otteluvideoita julkaistaan solkenaan kaikenlaisista räiskinnöistä.(Mainos: Yksi otteluvideo löytyy sigustani :eek: )

Olen yhden krekon TS-matsivideon tähän mennessä nähnyt ja se oli ainakin hyvää viihdettä.


Ja tuo lagi.. välillä peli kyllä lagaa melko hullusti, mutta se johtuu vain porukoiden yhteyksistä ja myös porukoiden warepelleilyistä samaan aikaan kun pelaavat. Myös hostin yhteys on suhteellisen tärkeä. Itse en ainakaan jää servulle hetkeksikään, jos huomaan että lagia löytyy vähääkään häiritsevästi.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Kappas, Izhakin pääsi langoille. :) Meillä oli siinä tunnin mittainen peli lopuillaan, harmi että tulit mukaan vasta (kirjaimellisesti) viime minuutilla. Mun piti just lähteä treeneihin, mutta sovitaanpas jatkossa matseja!

Kiva muuten kuunnella muiden pelaajien reaktioita kun kikkailee sen jeepin Siberiassa johonkin niihin "pesistä". Kaikkein hienoin paikka on tietysti se padolle johtava tunneli, varsinkin kun ajaa sen auton sinne yläkautta. :D Nimim. "Been there, done that. Monta kertaa."
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Juu, olivat vain vaivaiset n.10 viikkoa myöhässä asentajat, jippii. No, pääasia että sain tämän ja toimii.

Muuten hauskaa mutta harmillisen paljon huijareita vaan langoilla. No, olen aina saman tien poistunut matseissa joissa näkyy minihahmoja, eivät ole peli iloa päässeet pilaamaan( Yritä siinä nyt pitää hauskaa kun vastassa on robofish autoaimilla :mad: ).
Pitänee vielä UBS headset hankkia mutta en löytänyt sitä yhdestäkään kaupasta :( , tiimipeleissä mennyt vähän omin päin sooloiluksi.

Saataisiinko tällä viikolla jotain aikaan, minulle käy PE-SU suunnilleen joka aikaan, ja tänä iltana kymmenen jälkeen. Huomenna on myös suunnilleen joka aikaan, torstai epämääräinen.
Kuka lie nyt hostaakin niin säännöt on varmaan aika selvät: ei auto aimia eikä minihahmoja jne.
Aseista en tiedä, olen tyytyväinen jos Scifi sniper on mukana :) . Mutta ne kai pitänee valita kentän mukaan.

Toivottavasti saadaan se kahdeksan kokoon niin tulee hauskaa.
EDIT: aloitin ketjun tuonne Online puolelle.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Izha sanoi:
Pitänee vielä UBS headset hankkia mutta en löytänyt sitä yhdestäkään kaupasta :( , tiimipeleissä mennyt vähän omin päin sooloiluksi.
No esim. VPD:ssä Headset Logitech 39,50.

Mutta löytyy halvemmalla paikallisista marketeista myös...
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Kuolinanimaatioita on mielestäni ihan jokaiseen tilanteeseen ja veri pysyy jonnin aikaa siellä. En tiedä varmuudella kuinka kauan kun en ole siihen keskittynyt.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Mullakin on tämä peli hankinta listalla ollut jo pitkään, ja tänään oli tilipäivä joten ehkä löydän itseni langoilta piakkoin:)
Noh, minua kiinnostaa klaanitoiminta kyllä heti kun vaan saan pelin käsiini. Ja jos ette huoli minua klaaniin niin en pahastu :p Kunhan päästään pelaamaan suomalaisella porukalla ilman noita huijareita joita ilmeisesti on liikkeellä jonkin verran.

Oma suosikkimappini TS2:ssa oli Ufopia, mutta sitä ei taida olla kolmosessa enää, eihän? Ihan pakko kysyä muuten tässä vielä sitä, että voittaako TS3 pelinä/nettipelinä Killzonen? Kun tuo Killzonekin kiinnostaisi hieman :confused:
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Osta TS3. :)

Ei löydy Utopiaa kolmosesta, mutta sitäkin enemmän mahtavia uusia kenttiä.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Pitäisi varmaan tämä peli hankkia lähiaikoina. Tähän mennessä kotona treenaan TS2:lla ja kaverilla kauheat mätöt TS3:n nelinpelissä...
Oikeastaan en siis tarvitse tätä peliä muuhun kuin nettipeliin, niin millainen se on?
Eli ylipäätänsä millaisia pelaajia on? Mitään cs pelaajia vastaan ei kiinnosta pelata.
Käyttävätkö monet auto aimia, pieniä hahmoja jne.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Itse olen tahkonnut aika runsaasti tätä ts:n nettipeliä joten voisin vastata...
Auto aimia käyttävät kaikki, minä mukaan lukien(ne harvat jotka ei käytä todennäköisesti lopettavat). Ihan vain sen takia ettei koskaan tiedä kenellä se on päällä ja kenellä ei. Ei ainakaan omaa peli iloani ole tuhonnut, taitoa edelleen tarvitaan siitä huolimatta. Oikeastaan tekee muutamilla tavoilla useista aseista hauskempia.
Ja pieniä hahmoja käyttää ärsyttävän moni, mutta pelaan itse lähinnä vain tietyn porukan seurassa eikä pieniä hahmoja paljoa suvaita... Tosin yleensä annetaan niiden olla sillä harva niistä tarjoaa mitään vastusta...eihän niitä yleensä käytäkään kuin noobit jotka ei muuten pärjää(tai oikeastaan eivät pärjää niidenkään kanssa).
Kunhan löytää ne oikeat henkilöt niin peli on kyllä erittäin hauskaa. Tosin ikävää että mikit ei oikein toimi aina kunnolla, joten puheet menee ärsyttävän usein ohi korvien...jos nyt ea viitsisi millään korjata sen :( .
Mutta, ehdottomasti hankkimisen arvoinen. Lähetä friend request jos/kun ilmaannut linjalle, pelaillaan. Toivottavasti tykkäät tarkka-ampuma leikeistä :) .
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

No niin, meikäläiseltäkin nyt löytyy TS3. Storya olen vähän pelannut, mutta melkein suoraan painelin nettiin kun muuten olisi pää poksahtanut uteliaisuudesta. Ja illu, sulle lähetin eilen friend requestinkin. En oo mikään superhyvä tässä pelissä vielä, mutta autoaimin otin heti pois, ja pientä hahmoa en tietääkseni käytä(mistä hahmo edes valitaan nettipeliin?).
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Oho. Sori, en ole edes huomannut lukea tätä ketjua. Pistä vaikka uudestaan se friend request (tai messagea, jos olen blokannut sinut), siivosin tossa vähän aikaa sitten sitä Friends-listaa. Sieltä tuli poistettua monta nimeä, mukaan lukien muutama request...sen enempiä ajattelematta että kuka on kuka. :eek:

Tällä hetkellä on tosin aika vähissä mun TSFP-pelaaminen, lopetin klaanitouhutkin ajanpuutteen takia. Mutta kyllä tätä aina silloin tällöin tulee netissä pelattua.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Vieläkö porukat tätä loistavaa peliä pelailee? Ostin tässä juuri muutama viikko sitten pelin ja aika ahkerasti on tultu pelailtua, ja meininki on kyllä vielä kakkosestakin parantunu selkeästi. Mutta netissä en ole vielä suomalaisiin törmänny, vaikka pelaajia suht paljon linjoilla onkin. Vieläkö suomalaiset pelaa?

EDIT: Ja niin juu, noita kaverikutsuja saa lähetellä, niin pelaillaan. Headsetti on valitettavasti rikki eikä uutta ole tulossa vielä ainakaan vähään aikaan.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Pistin tänään itse pelin tilaukseen kun oli niin halpa, Konsolinetistä 29 :) Toivon mukaan nettipeli seuraa löytyy ja kenttäeditoria on parannettu niin että voi tehdä omia kamppanjoita eikä ole mitään tyhmiä muistirajoituksia, vaan kentät vie sen verran tilaa kuinka isoja niistä tekee.
 
Ylös Bottom