Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TimeSplitters2/Turok

Tässä lisäkommenttia TS2:sta...

No onhan se ihan ok peli...ei mielestäni kuitenkaan ihan niin hyvä, mitä IGN:n poikien hehkutuksen jälkeen sopi odottaa. 9.1 on aivan yläkanttiin. Kontrolli on ok, mutta jää silti kaaaaaaauas Halon kontrollista...olen samoilla linjoilla shondellin kanssa, eli se aseen heiluminen on aivan syvältä ja vaikeuttaa tähtäämistä. On vähän sellanen arpomismeininki siinä tähtäämisessä...

Musiikit on ok, ääniefektit on huonot ja grafiikka...huoh...se on sitten sarjassamme PS2, eli aivan perseestä. Moninpeliä testataan tänään nelisteen ja saas nähdä onko siitä pelin pelastajaksi? Tuskimpa, koska se "toivotaan, toivotaan" tähtäyssyteemi taitaa pilata senkin puolen, mutta saas nähdä nyt sitte...

3D-shooter pelin ostoa harkitsevien kandee laittaa jäitä hattuun, jättä TS2 kaupan hyllyyn ja katsoa onko esim. Serious Sam mistään kotoisin? Lisäksi nurkan takana häämöttää taattua moninpeli laatua Unreal Champpionchipin muodossa.
 
Toi on taas tota juttuu joo. Ensinnäki se ase ei heilu jossei sulla ole aim -moodi päällä. Jos et osu ilman sitä niin se on sitte omaa huonouttas. Toiseks graffat ei oo mitkään erikoiset, muttei huonotkaa. Äänet on kyl aika kököt mutta siin pelis on aivan sairaasti unlockattavaa tavaraa ja huippu multiplayeri boteilla joten en todellakaan suosittele jättämään kaupan hyllylle ilman testausta jos ettii hyvää räiskintää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sorbitoli
Toi on taas tota juttuu joo. Ensinnäki se ase ei heilu jossei sulla ole aim -moodi päällä. Jos et osu ilman sitä niin se on sitte omaa huonouttas.
Joo osuu kylä ilman "vamma" moodin päällä oloakin, mutta on se sitten aika naurettavaa ja surullista kun 3D-shooter pelissä ei ole crosshairia!? Ilman crosshairia vihollisen kuuppaan osuminen on ihan tuuri peliä. Saa ola kyllä erikin mieltä, mutta mun mielestä peli on pilattu sillä naurettavalla heilurimoodilla.
Toiseks graffat ei oo mitkään erikoiset, muttei huonotkaa.
Ai ei vai? Itseasiassa ne graffat olisi huonot jopa Dreamcast asteikoilla! Nyt puhutaan kuitenkin xbox pelistä ja grafiikat on kyllä täysin ala-arvoista tasoa! Lisäksi peli näyttää täysin värittömältä, en olisi uskonut että xboxin tehot pystytään hukkaamaan näinkin totaalisesti. Ainoa plussa sulavasta pyörivyydestä, mutta kyllä selanen "konekiväärinpiippu on kulmikas" grafiikka pyörisi varmasti jopa DC:llä yhtä hyvin?
Äänet on kyl aika kököt mutta siin pelis on aivan sairaasti unlockattavaa tavaraa ja huippu multiplayeri boteilla joten en todellakaan suosittele jättämään kaupan hyllylle ilman testausta jos ettii hyvää räiskintää.
Kokeiltiin eilen sitä multiplayer peliä ja niinkuin pelkäsinkin, niin ihan päätöntä sättäämistähän sekin oli. Ei todelakan ollut mun juttu (eikä muidenkaan testisession jäsenien) Halon multiplayeriä paljon pelanneena jokaisen suusta kuului vuorotellen "tää on sitten huono!" Makuasia, mutta multiplayeri on mun mielestä kaikkee muuta, kuin huippu...ja hyppään ei pysty! Aika syvältä...

Harmi, että TS2 ei ollut mun mieleen...olisi ollut jo aka saada kunnon system link-peli Halolle kaverilksi peli-iltoja varten, mutta TS2:sta ei ollut täyttämään sitä paikkaa. Jos jostain syystä joku vielä harkitsee pelin ostoa, niin kannattaa tosiaan testata ennen ostoa ettei tule pettymyksiä. Itse en peliä kyllä kellekkään voi suositella, koska nurkan takana häämöttää kunnollisiakin 3D-shootereita xboxille. Ei xboxillla ole pakko DC:n tai PS2:n tasoisia pelejä pelata, kun parempiakin on tarjolla? Kukin tekee tietenkin niinkuin parhaaksi katsoo...minä kuitenkin möin jo oman TS2:n eikä ole kyllä yhtään ikävä!
 
Voihan sviddu!

Miksi ovat pilanneet pelin käsittämättömän surkealla ohjauksella??? Ampuminenhan on aivan mahdotonta. Ase heiluu
kun mikäkin erkki ja osuminen on ihan tuurista kiinni. Mitä configurationia käytätte - te joidenka mielestä ampuminen on kivaa ja hyvin tehty???

Tämä on kyllä surkein peli, jonka olen koskaan ostanut. Voisi olla ihan kivakin, mutta toi ampuminen on niin hanurista, että se rupee jo sviduddamaan...

Mitäköhän pelin tekijät ovat ajatelleet, kun ovat ampumistapaa tehneet? Ei varmaan mitään.

Ps. Pelasin n. 2 tuntia TS2:sta, enkä pitempään pysty enään. Tuskaa on. Harmi, että ampuminen on niin vaikeata.

Pss. En ole mikään noviisi pelaamisessa, joten turha tulla väittämään, että olen vain huono pelaaja...
 
Itse en ainakaan saanut milläkään konffilla peliä toimiin niinku halusin. Tulipahan kuitenkin läpi pelattua. Eipä tässä muuta ku ootella Serious Sam 2 ja Unreal Championship...
 
Hämmästys oli suuri, kuin luin Allakasta (aamulehden viikonloppuliite) TS2:n arvostelua. Siinä kehuttiin mm. "Haloakin nerokkaampaa automaattitähtäystä" ja muutenkin hehkutettiin, että on todella hyvä peli. Jiisus, mitä jöötiä...ja eniten harmittaa se tosiasia, että joku saattaa tehdä pahan virheinvestoinnin tuollaisten katteettomien kehujen takia.

Joskus kuvittelin, että sekin arvostelija-jamppa tietää jotain peleistä ja näin päin pois, mutta ei näköjään tiedä. Suoraan varmaan jostain IGN:ltä kopsutellu koko arvostelun? Tai jotain...ihan muuli se näköjään jokatapauksessa kuitenkin on.
 
Onhan tuo saanut Metacritic.comissa tällä hetkellä keskiarvoksi 86 pistettä, joten ei kai se ihan syvältä ole?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Silkki
Onhan tuo saanut Metacritic.comissa tällä hetkellä keskiarvoksi 86 pistettä, joten ei kai se ihan syvältä ole?
Niin ja IGN anto sille 9.1 !?!?!?!?!? Itse heittäisin sille jotain tyyliin 6.5

Trust me! Se on todella syvältä ja ei todellakaan ole "mun juttu" eikä varmaan monen muunkaan. Sitä ei missään tapauksessa kannata ostaa kokeilematta...
 
Tuskin se syvältä on, kun OXM antoi sille 9.3 (yksi neljästä pelistä joka on saanut yli 9 pistettä). Niin monessa paikassa sitä on kehuttu, että kyllä siinä jotain hyvää on oltava. Muttei siis ilmeisesti kaikkien uusi suosikkipeli.
 
TS2... huono? Se on kaikkea muuta kuin huono. Itse pidin TS1:stä aikoinaan ja niin myös pidin TS2:sta. On tainnu Halo nousta Gimblellä liikaa päähän.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
TS2... huono? Se on kaikkea muuta kuin huono. Itse pidin TS1:stä aikoinaan ja niin myös pidin TS2:sta. On tainnu Halo nousta Gimblellä liikaa päähän.
No jos PS2-peleistä tuttu harmaasävy grafiikasta mielyttää silmiä ja huono kontrolli ei haittaa, niin mikäs siinä...kiva, että sä tykkäät! Ja voi olla, että moni muukin tykkää? Mutta, kun lukee esim. tätä tai muuta kymmnistä threadeista, missä ko. peli haukutaan lyttyyn, niin voi varmaan todeta että se ei voi olla hyvä?

Toinen tykkää äiteestä ja toinen tykkää tyttärestä. Mun mielestä TS2 on kuitenkin todella huono peli. Miltään osa-alueelta ei löydy mitään huippu juttuja, jolla voisi perustella noita käsittämättömän korkeita arvostelujen pisteytyksiä. Sen sijaan negatiivisistä asioista voisi kirjoittaa vaikka pienen kirjan...

Mistäs tuon Halon tähän revit? Halolla ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä...
 
ainoat keltä kuulee jotan vinee ts2sta on xbox pelaajat..? herätkää jo ei se halo niin hyvä ole :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Diamond-Dog
ainoat keltä kuulee jotan vinee ts2sta on xbox pelaajat..? herätkää jo ei se halo niin hyvä ole :)

joo samaa katselin, että ps2 puolella peliä kehutaan maasta taivaaseen ja täällä se taas haukutaan maan rakoon, joten pitää varmaan itse testata ennenkuin teen osto päätöksen.
 
Omasta mielestäni Halo hakkaa TS2:n mennen, tullen ja palaten.

Kyllä sitä TS2:sta pelaa, mutta loppuhuuman laskeuduttua, se menee kyllä FPS pelien keskikastin alapuolelle. Se miksen kyseistä peliä arvosta, johtuu 90 prosenttisesti siitä, että se tähtäyssysteemi on niin syvältä.
 
Mua ei häiritte yhtään toi tähtäimen uupuminen. Kyllä sitä parin viikon pelin jälkeen osuu helposti joka laakilla kun oppii kattomaan oikeeseen kohtaan sitä ruutua. Toiseks jos se peli on jonku mielest väritön ni ..... enpäs kommentoi. Sehä on ku vittu sateenkaari <- anteeks kielenkäyttö.
 
Jos joku peli saa todella monessa paikassa hyviä arvosteluja niin se EI ole täys paska????

Että rasittaa tollanen....

Anteeks taas kieleni
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sorbitoli
Jos joku peli saa todella monessa paikassa hyviä arvosteluja niin se EI ole täys paska????

Että rasittaa tollanen....

Anteeks taas kieleni
Ehkä se nyt ei ole ihan täys paska, mutta paska kuitenkin...ehdottomasti voittaa "vuoden yliarvostetuin peli 2002" tittelin.

Peli on just niin hyvä, kun se pelaajasta tuntuu...mutta katsos, kun meitä on erilaisia. Mun mielestä se on ainakin armotonta roskaa ja sillä siisti. Jos olisit lukenut aikaisemmat kommenttini, niin tietäisit että olen puhunut vain omasta puolestani ja mun mielipide ei aina välttämättä ole kaikkien muiden mielestä absouuttinen totuus?

Mua rasitti lähinnä TS2:n hirveä PS2-grafiikka ja todella ärsyttävät "Time crystal located" ääniefektit...jiisus, mutta ne on huonot...rupesin nauraan kaverin kanssa niitä ääniefektejäkin aina välillä ääneen kun pelattiin kooppina sitä! :D Vai pitäiskö sanoa, että yritettiin pelata? Eipä sitä kauaa tosiaan jaksanut jauhaa...

Ainiin juu, tämä huono peli ei muöskään toiminut sitten 480p tilassa eli kun vedettiin tykillä ~65" kuvalla niin se lomitettu suttu oli hirveää katseltavaa, kun on tottunut progressiiviseen. Ja ihan ihan paria poikkeusta lukuunottamatta kaikki xbox pelit yleensä progea tukee. TS2 vetää tälläkin saralla pitkän miinuksen, ei tue progea ei...ei varmaan harmita suurinta osaa keskiverto pelaajista, mutta tykillä pelaavien pelikokemus on käytännössä jo pelkästään tuon asian takia pilalla.

Edit:Typo
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom