Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TimeSplitters2/Turok

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Ehkä se nyt ei ole ihan täys paska, mutta paska kuitenkin...ehdottomasti voittaa "vuoden yliarvostetuin peli 2002" tittelin.

Peli on just niin hyvä, kun se pelaajasta tuntuu...mutta katsos, kun meitä on erilaisia. Mun mielestä se on ainakin armotonta roskaa ja sillä siisti. Jos olisit lukenut aikaisemmat kommenttini, niin tietäisit että olen puhunut vain omasta puolestani ja mun mielipide ei aina välttämättä ole kaikkien muiden mielestä absouuttinen totuus?

Mua rasitti lähinnä TS2:n hirveä PS2-grafiikka ja todella ärsyttävät "Time crystal located" ääniefektit...jiisus, mutta ne on huonot...rupesin nauraan kaverin kanssa niitä ääniefektejäkin aina välillä ääneen kun pelattiin kooppina sitä! :D Vai pitäiskö sanoa, että yritettiin pelata? Eipä sitä kauaa tosiaan jaksanut jauhaa...

Ainiin juu, tämä huono peli ei muöskään toiminut sitten 480p tilassa eli kun vedettiin tykillä ~65" kuvalla niin se lomitettu suttu oli hirveää katseltavaa, kun on tottunut progressiiviseen. Ja ihan ihan paria poikkeusta lukuunottamatta kaikki xbox pelit yleensä progea tukee. TS2 vetää tälläkin saralla pitkän miinuksen, ei tue progea ei...ei varmaan harmita suurinta osaa keskiverto pelaajista, mutta tykillä pelaavien pelikokemus on käytännössä jo pelkästään tuon asian takia pilalla.

Edit:Typo

Joo, XBox -puolella näköjään on näitä itkijöitä. Tietty se saattaa joitain yksilöitä harmittaa, kun muillakin alustoilla on sama todella hyvä peli saatavilla, ja vielä käytännössä saman näköisenä ja yhtä toimivana. Eihän se silloin VOI olla XBox peliksi hyvä !!

Ja jos on toi progressiivinen kuva niin tärkee, niin vie kuva HTPC:n ja DScalerin kautta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Joo, XBox -puolella näköjään on näitä itkijöitä. Tietty se saattaa joitain yksilöitä harmittaa, kun muillakin alustoilla on sama todella hyvä peli saatavilla, ja vielä käytännössä saman näköisenä ja yhtä toimivana. Eihän se silloin VOI olla XBox peliksi hyvä !!
Ei kyllä harmita mikään muu, kuin se että menin sen ostamaan paskan pelin hypetyksen takia ja jouduin luonnollisesti myymään sen eteenpäin halvemmalla ja tuli vähän takkiin.

Ja se, mitä muilla alustoilla pelataan ei voisi vähempää kiinnostaa. Kiinnostaa lähinnä mm. hyvät FPS-pelit ja niitähän on boksille lähiaikoina tulossa roppakaupalla...

Ja ei tarvi onneks pelata minkään DScalereiden kanssa, kun kaikista kunnon peleistä proge tuki löytyy jollet tiennyt. TS2:sta en pelaa enää koskaan...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Joo, XBox -puolella näköjään on näitä itkijöitä. Tietty se saattaa joitain yksilöitä harmittaa, kun muillakin alustoilla on sama todella hyvä peli saatavilla, ja vielä käytännössä saman näköisenä ja yhtä toimivana. Eihän se silloin VOI olla XBox peliksi hyvä !!

Ja jos on toi progressiivinen kuva niin tärkee, niin vie kuva HTPC:n ja DScalerin kautta.

Mielenkiintoisena huomiona voitaneen pitää sitä, että näille koneille joiden omistajat niin kiivaasti pitävät TS2:ta parhaana konsoliFPS-moninpelinä ei ole Haloa.

Edelleenkään en ole kyseistä peliä kokeillut, mutta eiköhän se ole ihan hyvä. Kyseessä lienee vuoden toisiksi paras FPS Xboxille, kunnes Unreal Championship tulee.

Ja montako itkijää täällä muka on? Luultavasti vain Gimble (edit. ja tiki10) on haukkunut pelin suohon.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Ja montako itkijää täällä muka on? Luultavasti vain Gimble (edit. ja tiki10) on haukkunut pelin suohon.
...ja hetken päästä NviperO, kun vaan kerkeet koittaan sitä. :D

Ei vaan, lähde vaan ihan avoimin mielin testaan. Ehkä jopa tykkäät siitä?! Oon lukenut myös muilta boardeilta kommentteja ja oikeesti taitaa olla olemassa myös xbox pelaajia joille se on mieleinen. Täälläkin vissiin on joku jopa kehunut sitä...

Mutta jokatapauksessa pisteytykset tyyliin 9.1/10 on kyllä erittäin harhaanjohtavia pelin tasosta, vaikka asiaa tarkistelisi mistä vinkkelistä!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Ja montako itkijää täällä muka on? Luultavasti vain Gimble (edit. ja tiki10) on haukkunut pelin suohon.

Meikäläisen osalta homma on hieman rauhoittunut. Ei se peli nyt olekaan niin huono, kun tajusi ottaa tähtäimen pois päältä. Ilman tähtäintä ampuminen ei olekaan niin vaikeata?!!?

Pari juttua tossa pelissä kuitenkin edelleen hämää:

1. Co-Op pelissä kun kaveri kuolee, niin joutuu yksinään pelaamaan eteenpäin. Ei toimi niin kuin Halossa, jossa kaveri tuli vähän ajan päästä uudestaan mukaan.

2. Check-pointeja on aivan liian vähän!

3. Mistä näkee, paljonko sulle on "healthia" jäljellä??? Itse en ainakaan sellaista näkymää ole löytänyt, joka kertoisi paljonko lifea on vielä jäljellä?!?

4. Välillä tuntuu, että ammukset loppuvat aseista liian nopeasti. Nyrkilläkö jengi pitäisi tappaa?

TimeSplitters 2 ei välttämättä sittenkään ole täysin susi peli. Katsotaan....paremmalta se jo nyt tuntuu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Joo, XBox -puolella näköjään on näitä itkijöitä. Tietty se saattaa joitain yksilöitä harmittaa, kun muillakin alustoilla on sama todella hyvä peli saatavilla, ja vielä käytännössä saman näköisenä ja yhtä toimivana.
No heikko on sullakin taso, jos tuo on todella hyvä peli. Kyllähän sitä pelaa, mutta pois tuollainen vääristely...
 
3. Mistä näkee, paljonko sulle on "healthia" jäljellä??? Itse en ainakaan sellaista näkymää ole löytänyt, joka kertoisi paljonko lifea on vielä jäljellä?!?


Paina "Back" nappia. Siinä vasemmalla kaaressa näkyy energias ja oikeessa kaaressa näkyy suojat.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan shondel
No heikko on sullakin taso, jos tuo on todella hyvä peli. Kyllähän sitä pelaa, mutta pois tuollainen vääristely...

Mun mielestä on vääristelyä se että jngi hehkuttaa jotain enclavea!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Mun mielestä on vääristelyä se että jngi hehkuttaa jotain enclavea!

Kuka pitää mistä pitää, ja hehkuttaa saa aivan rauhassa. Joten siksipä hehkutan Enclavea nyt aivan loistavaksi peliksi, jossa ainoa huono puoli tuntui olevan hermoja raastavan tuskainen vaikeustaso. Nih.
 
Haluan heittää oman lusikkani soppaan tässä timesplitters keskustelussa. Kuten monesti on todettu ampuminen kyseisessä pelissä on vähän toivotaan toivotaan, mutta co-oppina juonta edetessä yllättävänkin antoisa. Kentissä reilusti vaihtelua ja mielenkiintoa. Ei Halon voittanutta mutta vastinetta rahalle joka tapauksessa. Ei kannata ostoa harkitsevien säikähtää tämän threadin haukuista vaan testata itse jos lähi marketissa on mahdollisuus.
 
lainasin pari kuukautta sitten ton time splitterissin.........kyllä, se oli täysi BASKA
säälittävä peli kun ottaa huomioon ettei konsoli ole ps1 tai jokin vanhempi
 
Ylös Bottom