Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Flo
Löytyykös tuota TRD:ää jo jostain Helsingin seudun kaupoista? Doseen se tulee ainaskin 29.8.
-Flo
VPD:ssä on ainakin.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Flo
Löytyykös tuota TRD:ää jo jostain Helsingin seudun kaupoista? Doseen se tulee ainaskin 29.8.
-Flo
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Henkka
Momo ei sitten toimi, että siltä pohjalta! V....... niin sen verran taas nää rattien tuet PS2. Täytyy varmaan lopettaa kokonaan PS2:lla noi auto pelejen pelaamiset, ja suunnata kokonaan PC:hen!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bREM
Jos TRD tuntuu liian arcademaiselta laita SIM ja DAMAGE koodit päälle bonus Valikosta.
(SIM = SIM DAMAGE = DAMAGE eh..)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dragon
Mutua, huhua, vai oletko kokeillut?
oon pelannu nyt 2päivää momolla eikä oo ollu mitään ongelmia,että sillai..Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Henkka
Momo ei sitten toimi, että siltä pohjalta! V....... niin sen verran taas nää rattien tuet PS2. Täytyy varmaan lopettaa kokonaan PS2:lla noi auto pelejen pelaamiset, ja suunnata kokonaan PC:hen!
No olen kokeillut, en kai sitä muuten tänne noin selvästi laittaisi
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Liquit
Hitsi mietin tässä et ostaisko vrally3 vai toca. ilomeisesti toca on parempi vai? ainakin hyvä jos vastukset ei oo ihan pönttöjä...
no kävin tossa kaverin driven force ratilla kokeilemassa ja siinä oli ihan erillainen force kuin momossa. Eli ongelmana on se että esim. rattia ei saa suoraan, ratissa ei vasemmalle ole forcea lainkaan, ratti on tunnoton koko ajan.
Mutta kaverin ratilla eli driven forcella oli koko ajan kyllä huomattavissa force oikealle ja vasemmalle.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28
Oletko kokeillut vanhaa kikkaa eli kääntää rattia ääriasentoihin ennen pelin alkua.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dragon
niin, onhan niissä yksi huomattava ero:
vr3 on rallia, trd on rata-autoilua
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jujze
mitään kritiikkiä? sahalaitaisuutta?
Stockmannilla ainakin näytti olevan.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28
Onko kukaan Oulun lähistöltä löytänyt kyseistä peliä kun minä en löydä. Väittävät liikkeissäkin että tulee myyntiin vasta ensiviikon perjantaina.PRKL