Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TOCA Race Driver

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fakesonic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Fakesonic

Member
Tämä on kyllä viimeistään IGN:än previkan jälkeen semmoinen peli, jonka aika varmasti hankin. Ja toivottavasti saan jouluna ratin, joten pääsee tästäkin pelistä nauttimaan ihan täböllä, kunhan ensin tuo GT3 on läpi. Uutisissahan oli jo juttuakin tästä. Vertailun vuoksi saatte yrittää löytää poikkeavuuttaa näiden kahden auton välillä? Kumpi on kumpi?

pro_6.jpg
 
Helpostihan nuo erottaa toisistaa, mutta varsin vaikuttavaa jälkeä kuitenkin.

Lisäksi on hauska nähdä, kuinka paljon parempi (?) grafiikka pelin Xbox-versiossa tulee olemaan verrattuna PS2-versioon.

Vieläkun ajotuntuma olisi parempi kuin TOCA: WTC:ssä...
 
??

Mikäs tällänen TOCA Race Driver on? Ilmeisesti kuitenkin pelkästään rata-auto peli, millon mahtaa ilmestyy ja mistä löytyy lisä tietoo?

-peeppa-

ps. mistä osoitteesta muuten löydätte parhaiten tietoa uusista peleistä. Ja missä parhaat arvostelut?
 
Jos noi kaikki radat on itse pelissä niin voi hittolainen, ihan simona ratoja joka on vaan hyvä! autojakin on ihan kivasti, Saab 95 Aero, Ford Falcon, Chevrolet Corvette Z06, ihan cooleja, toivottavasti tulee jo kesällä.. pakko hankinta..
 
Ääh.. taas yksi huippupeli, jota pitää intin takia odottaa (vähintään) ylimääräiset 6 kk. Päivärahoilla ei nimittäin paljon muuta ostella kuin munkkeja sotkusta ja viikonloppuna pari kaljaa...
No, tuleepahan halvemmaksi kun löytää käytettynä ;)
 
Niinpä, no se on vaan semmonen minkä aika moni joutuu käymään, berliinimunkit roxor:)
 
IGN:ssä on tuoreita kuvia:
ne näyttäis olevan joko Replay -kuvia tai alkuvideosta.
http://ps2.ign.com/articles/136/136792p1.html


ps: ign:ssä on joku uusi "5 kuvaa per päivä" lukko.
sitten kun se iskee sen IGNinsider liittymis sivun, niin painaa vain edelliselle sivulle ja tyhjentää Cookiet/Keksit ja jatkaa kuvien katsomista.

IE:ssä keksit tyhjennetää näin:
Työkalut > Internet asetukset
siinä Yleiset -sivulla on "väliaikaiset internet-tiedostot" kohta,
siinä painetaan "Asetukset" ja seuraavalla sivulla "Näytä tiedostot" kohtaa.

ja sillä sivulla/kansiosta poistetaan ign:n keksi:
@ign
tekstitiedosto (.txt).
@ merkin edessä lukee joku windows kirjautumis/käyttäjä nimi.


tietenki voi myös heittää kaikki keksit ja tiedostot pois,
mutta sillo esim. täältäkin kirjaudutaan ulos samalla.

pps: Etsi jutun avulla ei taida pystyy poistaa sitä, koska se ign keksi minkä mä löysin haulla, niin sen poisto ei auttanu.

edit: pieni korjaus.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Jessus! Nyt alkoi vanhaakin todella kiinnostamaan, jos pelissä pääsee todellakin ajelemaan tälläisillä tykeillä :D Happy Happy! Joy Joy!

<edit>Siis tietty '69 Dodge Charger R/T. Nam!</edit>
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Joo mitä enemmän on saanut tietoa pelistä niin sitä mielenkiintoisemmalta se vaikuttaa.. vaurionmallinnus näyttäisi olevan aika jees.. samoin ratoja todella paljon n: 40 rataa joka on erittäin positiivinen asia.. liian vähän ratoja --> huono
autojakin on aika paljon joten pelistä taitaa tulla pienehkö hitti..
 
Hyvältä kyllä näyttää, paljon ratoja, eikä autovalikoimaa todellakaan voi haukkua.
Toivottavasti tuossa on tuki GT Force ratille, ja iLinkille.

Eipä kyllä kannata mahdottomasti hypettää, pettyy vain pahasti, kun tuota ei voikaan pelata kolmea vuotta kyllästymättä :p
 
http://www.codemasters.com/tocaracedriver

sivu on näköjää uudistunu.
siellä on esim. esitelty pelin kaikki radat ja autot.
"Downloads" osiokin on, sinne vaan pitää rekisteröityä,
jäsenyys sinne onneks on ilmaista.

mun pitää vaan unohtaa ne "V8 - in-game track video with voice over" videot, mulla kun ei .asf videot toimi.
mutta ehkä Tocan takia pitää sekin ongelma ratkaista:)

hemmetin hienot sivut on, ei kun tutkimaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn
mun pitää vaan unohtaa ne "V8 - in-game track video with voice over" videot, mulla kun ei .asf videot toimi.
sain sen videon sittenkin toimimaa,
se piti vaan ensi lataa kiintolevylle.

mutta ei siinä hurraamista ollu, sitä oli säästökoodattu niin maan hemmetisti. neliöitä vilisi ruudulla tosi paljon.
ja muutenki aika huono video.
 
Haluu haluu...
Toi voi kyl onnistuessaan olla parempi ku gt3. World touring cars oli ainakin ihan loistava. Vähän vaa epäilyttää toi tarina systeemi, mut sääs nähä. Tulis jo! :)
 
Miksi helvetissä tuolla pitää olla tuo rekistöröityminen? Nyt alkaa tulemaan mainoksia koko ajan postiin :-(

No juu, hyvältä kyllä vaikuttaa, tosin jotkin kilpailusarjat vaikuttivat aika oudoilta, varsinkin se jossa ajettiiin mm. Dodge Chargerilla, Mini Cooperilla ja TVR Tuscan R:llä. IMHO nuo autot ovat "hieman" eritasoisia, eikä ole kovin realistista ajaa Tuscan R:llä Miniä vastaan.

Muutenkin toivon, että tuossa on jonkun verran vakioautoja, jotenkin vain pidän enemmän täysin vakioautosta kuin siitä tehdystä kilpailu-versiosta.

Eihän tuo silti peliä pilaa, jos ajotuntuma on kohdallaan olen varmaan julkaisupäivänä ostamassa tuota.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Simppa
Koska veikkaatte tän oikeesti ilmestyvän?
Britti-julkaisu näyttäisi useammankin lähteen mukaan olevan 28.6. ja yleensä Plan1 on saanut pelit julkaistua Suomessa pari viikkoa brittien jälkeen.
 
Ylös Bottom