Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint - Auroan haaksirikkoutuneet

Jiiäm

New Member
Episode 2, Operation Checkmate pelattu. Miks muut ei aukee?

Episode 1:ssä, ei aukee Grace Maddox, Sgm Josiph Hill, Trey Stone, Peter Miles,Ilsa Herzog. En tiiä saa€&&na

Liitetiedostot

• image.jpg
    image.jpg
    2,9 MB · Lukukerrat: 13

DoubleH

Active Member
Tuli aloitettua vihdoin tää, vaikka oon ladannu jo varmaan puolisen vuotta sitten storesta. Muutaman kerran pelannutkin ihan alkua, pelikello näytti jotain 2-3 tuntia. Mutta ei vaan imaissu peli mukaansa, joten aina poistanut koko pelin.

Nyt sitten päätin antaa mahdollisuuden kunnolla, ja pakko sanoa että tykännyt oon kovasti. Erittäin toimivasti tehty hahmon ohjaus, ja kun ottaa huomioon, että pelissä ei ole nappia josta suojan taakse limautuu. Todella hyvin toteutettu hahmofysiikat mielestäni.
Tarina itsessään on vähän niin ja näin, ja niitä tuntuu olevan montaa eri linjaa. Mappi on täynnä keltaisia "palloja", osa ilmeisesti uudempia dlc- lisäreitä. Aika ympäriinsä haahuilua ja grindailua pelaaminen ollut osaltani. Gear levelin otin pois, koska sitä grindaamista alkoi olla jo vähän liikaa mielestäni.

Kysymys veteraaneille: onko nuo luokat pakko avata kaikki? Oma pelityyli on tämän tyylisissä peleissä aina tuo ASSAULT, joten voiko sillä mennä hamaan tappiin asti? Avasin kyllä nuo kolme ilmaista luokkaa, mutta muutama on avaamatta vielä.

Eliminaattori

Kielinatsimoderaattori
Ylläpitäjä
Kysymys veteraaneille: onko nuo luokat pakko avata kaikki? Oma pelityyli on tämän tyylisissä peleissä aina tuo ASSAULT, joten voiko sillä mennä hamaan tappiin asti? Avasin kyllä nuo kolme ilmaista luokkaa, mutta muutama on avaamatta vielä.

Tehtäväkohtainen juttu. Joissakin saa enemmän etua tietyllä classilla, kaikilla pystyy kuitenkin läpäisemään. Jokainen hahmoluokka pystyy käyttämään samoja aseita ja varusteita, poikkeuksena hahmon oma spesiaalitaito (esim. lääkintämiehellä ensiapulaukku, assaultilla true grit). En välttämättä ole oikea heppu vastaamaan tähän, kun olen aina pelannut 3-4 pelaajan ryhmässä. Oletan siis, että pelaat soolona. Pisteitä kertyy ajan kanssa niin paljon, että kaiken saa auki.

Ylös Bottom