Olen käynytkin siellä ja täällä katsomassa ja asennettuhan ne on olleet koko ajan. Kaipa tuota voisi joku kerta kokeilla vielä poistaa niiden asennus ja asentaa uusiksi.
Ubisoftin tehtävä ei ainakaan pitäisi olla huolissaan siitä miltä MS:stä tai Sonysta tuntuu, vaan siitä miltä pelaajista/asiakkaista tuntuu. Jos asia on noin kuin sanoit, niin siinä on toki hieno esimerkki tästä vapaan kilpailun illuusiosta, jossa lopulta markkina on niin monopolinen, että yritykset ihan itse rajoittaa kaikkea rankemmin mitä kovimmatkaan sosialistit uskaltaisi rajoittaa virastoistaan. Tuohan saattaisi suorastaan rikkoa EU:n kilpailulain säädäntöä, jos asiaa jaksaisi alkaa kaivamaan. Tai sitten ei.
Mahdotontahan se synkronointi ei ole ja tosiaan CoD Modern Warfare/Warzone sen on tehnytkin niinkuin pitää. Eli jos olen sitten Activisionilta ostanut peliini jotain sisältöä, niin minulla sentään on se edes edelleen digimaailmassa. Tuo Ubisoftin merkki oikein alleviivaa sitä, että ei pidä missään nimessä ikinä laittaa yhtään dinaaria mihinkään digitaaliseen höttöön, koska yhtäkkiä sinulla ei sitten vaan olekaan mitään käsissä. En tiedä onko ihmisten päässä sitten niin paljon vikaa, että tällaisessa tilanteessa alkaa ostamaan uudestaan saman pelin samaa sisältöä. Oma mieli taasen sanoo, että jos näin häviää sisältö, niin ei kiinnosta enää pelata ja siten en takuulla enää sijoita myöskään euron euroa lisäsisältöihin - en uudestaan entisiin enkä kyllä mihinkään uuteenkaan.