Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Tosta videosta: Huvittavia tappoja oli osa, mutta mun mielestä liikaa tekstiä. Osa lauseista oli väärin kirjoitettu ja noi "taktiikat?" ite en tajunnut mitä noilla meinasit. Recon grenade: vihu oli tyhmä eikä liikkunut pois, tossa olis aikaa ollut juosta pois. Kannattais cookkailla sitä kranaattia kädessä hetken. Kranaatin voi myös heittää takaisin, mutta todella vaikeaa.
Surprise MF: ihan itsestään selvä tilanne. Monet pelaajat tekee harhautuksia ennen kuin iskevät.
OK video kuitenkin, mutta kannattaa varmaan jättää turhat taktiikan nimet pois ja ylimääräiset kommentit myös. :)

Jee palautetta! :)
Taktiikat on vähä niinq huumoria. Eihän ne OIKEASTI ole mitään virallisia mutta kuitenki on :D
Ikään ku basics video. Tseki Tachanka video myös.
Kirjotusvieheet kyllä koitin blokkia pois kiireessä. Kuitenki tuo enkku työkielenä itellä. Tankero enkku ja äikkä 7 ;)
Luotan ettei keskiverto jenkki osaa kieioppia yhtä hyvin.

Tekstit tein vähä ninku känny versio mielessä. Oon kokeillu noita eri kokoja, eri näyttöaikoja yms.
Mietin josko suusanallinen selostus ois kivempi mutta sitte taas peliäänet peittys ja sitä ei oikein haluis. Hm.

Kranu kokkaamisesta olen eri mieltä. Siinä vilahtaan vihun jalkaki seinän läpi. Ois riittäny ku ois ruikkassu. Daum.
Ois voinnu ampua mutta alote oli itellä joten pysty olee hissukseen. Pommiki piippas. Hauskempi noi :D
"Recon by grenade" on vanha termi BFBC2 ajoilta. Sillohan oli recon palloja plus kun heitti kranun niin vihut huuti itekseen "grenadee!" :D

Surprise MD taas oli esittely niille kaikille tapauksille joita seuras. Ja tärkein taktiikka. Meän porukassa kaikki ei hoxaa tota monipuolisuutta.

Sledge
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Jee palautetta! :)
Taktiikat on vähä niinq huumoria. Eihän ne OIKEASTI ole mitään virallisia mutta kuitenki on :D
Ikään ku basics video. Tseki Tachanka video myös.
Kirjotusvieheet kyllä koitin blokkia pois kiireessä. Kuitenki tuo enkku työkielenä itellä. Tankero enkku ja äikkä 7 ;)
Luotan ettei keskiverto jenkki osaa kieioppia yhtä hyvin.

Tekstit tein vähä ninku känny versio mielessä. Oon kokeillu noita eri kokoja, eri näyttöaikoja yms.
Mietin josko suusanallinen selostus ois kivempi mutta sitte taas peliäänet peittys ja sitä ei oikein haluis. Hm.

Kranu kokkaamisesta olen eri mieltä. Siinä vilahtaan vihun jalkaki seinän läpi. Ois riittäny ku ois ruikkassu. Daum.
Ois voinnu ampua mutta alote oli itellä joten pysty olee hissukseen. Pommiki piippas. Hauskempi noi :D
"Recon by grenade" on vanha termi BFBC2 ajoilta. Sillohan oli recon palloja plus kun heitti kranun niin vihut huuti itekseen "grenadee!" :D

Surprise MD taas oli esittely niille kaikille tapauksille joita seuras. Ja tärkein taktiikka. Meän porukassa kaikki ei hoxaa tota monipuolisuutta.

Sledge
IT'S HAMMER TIME BABY! Kiva kuulla, että joku muukin arvostaa sledgeä! :D
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Jee palautetta! :)
Taktiikat on vähä niinq huumoria. Eihän ne OIKEASTI ole mitään virallisia mutta kuitenki on :D
Ikään ku basics video. Tseki Tachanka video myös.
Kirjotusvieheet kyllä koitin blokkia pois kiireessä. Kuitenki tuo enkku työkielenä itellä. Tankero enkku ja äikkä 7 ;)
Luotan ettei keskiverto jenkki osaa kieioppia yhtä hyvin.

Tekstit tein vähä ninku känny versio mielessä. Oon kokeillu noita eri kokoja, eri näyttöaikoja yms.
Mietin josko suusanallinen selostus ois kivempi mutta sitte taas peliäänet peittys ja sitä ei oikein haluis. Hm.

Kranu kokkaamisesta olen eri mieltä. Siinä vilahtaan vihun jalkaki seinän läpi. Ois riittäny ku ois ruikkassu. Daum.
Ois voinnu ampua mutta alote oli itellä joten pysty olee hissukseen. Pommiki piippas. Hauskempi noi :D
"Recon by grenade" on vanha termi BFBC2 ajoilta. Sillohan oli recon palloja plus kun heitti kranun niin vihut huuti itekseen "grenadee!" :D

Surprise MD taas oli esittely niille kaikille tapauksille joita seuras. Ja tärkein taktiikka. Meän porukassa kaikki ei hoxaa tota monipuolisuutta.

Sledge
Noh yritin vain antaa rakentavaa palautetta. Onhan mun omat Top-3 Hyökkääjät tässä pelissä: 1. Blitz, 2. Sledge ja 3. Thatcher
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Tosi hyvää oliki, tänks män :)

Kilpimiesten kanssa on nyt ihan viimeaikoina ollut ongelmaa, että ykkösellä tipautetaan suoraan edestä. Kilven ja ukkomodelin suuntauksen kanssa oli joskus ongelmaa mutta eikös ne korjattu jo monta päivitystä sitten!

IQ on kyllä operaattori, jonka hienous ei kyllä selviä meikälle. Operaattorin avausvideon perusteellaki se feilaa :D
No aseet on ok.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Päräs tai ainaki meikän suosikkioperaattori: Sledge!
Ainut vaan, että hetken pelaamisen jälkeen kaikki ongelmat alkaa näyttää nauloilta...

[video=youtube;FNdl9lI1Xgk]https://www.youtube.com/watch?v=FNdl9lI1Xgk[/video]

Hahhahaa... Schön! Tuosta alkoi jo itsekin innostumaan! Parasta Sledgessä on juuri tuo yllätyksellisyys; lekan ja kovien kranaattien tuhovoima. Monessa kohtaa näki, miten vihu oli laskenut selustansa olevan turvattu. Kunnes hullu lekamies saapuu paikalle. :D Yllätyksellisyys tekee tästä pelistä niin hienon.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Näi o!
Esmes. lentokonekentästä on löytyny uusia reittejä vaikka sehän on vaan tuubi... :D
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Tähän ei vissiin enää noviisin kannata tulla mukaan, mestarit turhautuu. Onko tuolla jokin juttu, että vois valita tason mukaan porukan?
Mä oon 52 levelillä ja oon silti ihan arsesta. Eikä kiinnosta, mä pelaan omaksi huviksi :D tuleehan tota töhöiltyä välillä ihan urakalla.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Täytyy kyllä myöntää että 9:n roundin ranked secure area Club Housessa on aika puuduttavaa :D Varsinkin kun suurimman osan pelistä mentiin 4v5 tilanteella. Mutta lopulta tuntui kyllä perkuleen hyvältä ku sieltä se voitto saatiin. :)
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Alkaa oleen jo ihan hyvä taso pelissä kun melki jokanen matsi kestää just sen kaheksan tai yheksän erää
 
Lyhyt kooste Rainbow Six: Siege random peli hetkistä.

[video=youtube_share;meMgFbQQUCs]http://youtu.be/meMgFbQQUCs[/video]
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Ei konsolien parasta räiskintää kannata missata sen takia ettei ollu messis alusta lähtien!

Joo ei missään nimessä kannata skipata.
Casualia alkuun niin pääset tottumaan peliin ja mappeihin ja kikkaileen eri operaattoreilla. Mukaan vain! :)
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Voiko joku tarkentaa, kuinka tätä tactical boardia "kannattaa" käyttää.
Olen jonkun verran yrittänyt opetella, mutta on vähän haparoimista.
Siinä pystyy kutsumaan toisiä pelaajia saman boardin ääreen jolloin kaikki näkee sen mitä siinä tapahtuu (ainakin oletan että näkee) ja sitten siitä erilaisiin tilanteisiin alkaa suunnitella taktiikoita. Tässä jonkinlainen taktiikka Housen master bedroomiin.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Siinä pystyy kutsumaan toisiä pelaajia saman boardin ääreen jolloin kaikki näkee sen mitä siinä tapahtuu (ainakin oletan että näkee) ja sitten siitä erilaisiin tilanteisiin alkaa suunnitella taktiikoita. Tässä jonkinlainen taktiikka Housen master bedroomiin.

Okei! Eli pystyy jotenkin reaaliajassa seuraamaan, sehän se tarkoitus varmaan onkin. Täytyy kutsua porukka koolle ja perehtyä taktiikkatauluun. Voi sitten varmaan fiksusti jutella esimerkiksi konsolin partychatissa, tai Skype tjsp.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Täytyy kutsua porukka koolle ja perehtyä taktiikkatauluun. Voi sitten varmaan fiksusti jutella esimerkiksi konsolin partychatissa, tai Skype tjsp.

Tähän peliin saattaa taktiikkataulu sopia hyvin, erityisesti kun edetään klaanitasolle ja sitä kautta turnauksiin. Sieltä on kuitenkin tulossa vielä katsomopalvelu, spectator mode, jonka tallenteet voivat olla party chatin kautta läpikäytynä vielä suuremmassa roolissa. Nähdään miten vastustaja on toiminut aiemmin, tai miten pro-tiimit ylipäätänsä pelaavat.


http://youtu.be/sbuB-69euUw
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Tähän peliin saattaa taktiikkataulu sopia hyvin, erityisesti kun edetään klaanitasolle ja sitä kautta turnauksiin. Sieltä on kuitenkin tulossa vielä katsomopalvelu, spectator mode, jonka tallenteet voivat olla party chatin kautta läpikäytynä vielä suuremmassa roolissa. Nähdään miten vastustaja on toiminut aiemmin, tai miten pro-tiimit ylipäätänsä pelaavat.

Kyllä, veikkaan että kun asiat kehittyy niin tämä taktikointi ja taktiikoiden kehittäminen vain paranee ja ottaa isompaa roolia.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Nyt saa 45€ storesta niin pakko hankkia. Ja sitten vielä kun gameshare niin ei oo ku vaan 22,5€. On tää varmaa sen arvonen. :)
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Aika moni ostaa tän pelin vasta myöhemmin että bugit on korjailtu. Et tule jäämään jalkoihin sillä nykyiset pelaajat tulevat lähtemään pois johtuen bugesita ja ehkä kuukauden päästä on kokonaan uudet pelaajat.

29 PS4 bugia joista itse huomannut 6. ja sitten vielä se bugi että jalat menee seinien läpi kun makaa, jota ei tuolta listalta löydy.

Järkyttäävää circlejerkkiä täällä.

Nyt saa 45€ storesta niin pakko hankkia. Ja sitten vielä kun gameshare niin ei oo ku vaan 22,5€. On tää varmaa sen arvonen. :)

Jalat tulee yhä seinän läpi ja samat jannut kehissä kuin julkaisussa. Kuka nyt ostaisi rikkinäistä autoa?
 
Ylös Bottom