Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's: The Division 2

Jotenkin tämä uusi lisäri ei nyt alkusauhujen jälkeen kovinkaan paljoa sytyttänyt, en tiedä oikein missä vika, onkohan se sitten tuo ympäristö joka tuntuu huomattavan paljon tylsemmältä kuin Washington. Jotain päätehtävää siellä ehdin vähän kokeilemaan ja se oli pitkä kuin nälkävuosi, bossiin pääsin eikä siitä tullut mitään joten quittia vaan. Nämä taitaa olla sellaisia tehtäviä, että pitää porukalla pelata?

Tuo max levelin nosto myös hämmentää, hahmot siis skaalattiin alaspäin voimakkuutensa puolesta (aseet tekee vähemmän lämää, suojia on vähemmän jne) jotta voidaan grindata tasolle 40 ja olla yhtä voimakkaita kuin oltiin ennen lisäriä tasolla 30. Mikä pointti edes koko levelcapin nostamisessa silloin on?

Pahinta tässä on, että jos New Yorkiin menee, sieltä ei pääse pois ennen kuin kampanja on läpi. Nyt pelkään, että tuo kampanja tuntuu pakkopullalta ja olen jumissa tuolla joten pakko hampaat irvessä grindaa läpi :D
 
Olen ruvennut harkitsemaan pelin ostoa, mutta onko yksinpelaajalle pelissä paljon sisältöä?

Ihan kaiken voi tehdä yksin minkä voi tehdä kimpassa, paitsi raidin. helposti kymmeniksi ellei sadoiksi tunneiksi tekemistä, itsellä 85h takana ja sen vähyys johtuu ihan siitä että odotin tuota gear 2.0 kun tiesin että ennen sitä se grindaaminen on ihan turhaa.


Ei ole oikeen toiminut peli lisärin tulon jälkeen, eilen kerkesin tunnin pelailla kun ei päässyt sisään peliin ja tänään toisen tunnin ennenko nyt alkaa 3h emergency maintenance jotta nuo ongelmat toivonmukaan keritään korjaamaan. Näkyi siellä jo lvl 40 pelaajia että ei kaikki ole ongelmiin törmännyt, itse vaan kärsinyt niistä todella pahasti.
 
Ihan kaiken voi tehdä yksin minkä voi tehdä kimpassa, paitsi raidin. helposti kymmeniksi ellei sadoiksi tunneiksi tekemistä, itsellä 85h takana ja sen vähyys johtuu ihan siitä että odotin tuota gear 2.0 kun tiesin että ennen sitä se grindaaminen on ihan turhaa.


Ei ole oikeen toiminut peli lisärin tulon jälkeen, eilen kerkesin tunnin pelailla kun ei päässyt sisään peliin ja tänään toisen tunnin ennenko nyt alkaa 3h emergency maintenance jotta nuo ongelmat toivonmukaan keritään korjaamaan. Näkyi siellä jo lvl 40 pelaajia että ei kaikki ole ongelmiin törmännyt, itse vaan kärsinyt niistä todella pahasti.
Hieno juttu. Jos saa muutamalla eurolla niin kyllä tämä varmaan tulee päätymään ostoskoriin. Mutta nyt on ihan tarpeeksi Syndicatessa pelattavaa.
 
Jotenkin tämä uusi lisäri ei nyt alkusauhujen jälkeen kovinkaan paljoa sytyttänyt, en tiedä oikein missä vika, onkohan se sitten tuo ympäristö joka tuntuu huomattavan paljon tylsemmältä kuin Washington.

Kuulostaa huonolta, koska ostin juuri jokin aika sitten Division 1:n sen takia, että sen New York oli peliympäristönä kiinnostavampi kuin Washington. Nyt jos tuo uusi New York on huonompi ympäristö, tuskin tuota lisäriä tulee ihan heti hommattua. Tekemistähän peleissä riittää loputtomasti ilman lisäriäkin.
 
Kuulostaa huonolta, koska ostin juuri jokin aika sitten Division 1:n sen takia, että sen New York oli peliympäristönä kiinnostavampi kuin Washington. Nyt jos tuo uusi New York on huonompi ympäristö, tuskin tuota lisäriä tulee ihan heti hommattua. Tekemistähän peleissä riittää loputtomasti ilman lisäriäkin.

Makuasioita, omasta mielestäni ihan yhtä hyvä kuin washington.
Jotenkin tämä uusi lisäri ei nyt alkusauhujen jälkeen kovinkaan paljoa sytyttänyt, en tiedä oikein missä vika, onkohan se sitten tuo ympäristö joka tuntuu huomattavan paljon tylsemmältä kuin Washington. Jotain päätehtävää siellä ehdin vähän kokeilemaan ja se oli pitkä kuin nälkävuosi, bossiin pääsin eikä siitä tullut mitään joten quittia vaan. Nämä taitaa olla sellaisia tehtäviä, että pitää porukalla pelata?

Tuo max levelin nosto myös hämmentää, hahmot siis skaalattiin alaspäin voimakkuutensa puolesta (aseet tekee vähemmän lämää, suojia on vähemmän jne) jotta voidaan grindata tasolle 40 ja olla yhtä voimakkaita kuin oltiin ennen lisäriä tasolla 30. Mikä pointti edes koko levelcapin nostamisessa silloin on?

Pahinta tässä on, että jos New Yorkiin menee, sieltä ei pääse pois ennen kuin kampanja on läpi. Nyt pelkään, että tuo kampanja tuntuu pakkopullalta ja olen jumissa tuolla joten pakko hampaat irvessä grindaa läpi :D

Minkäs bossin luokse pääsit kun oli niin vaikea ? Itse tein sen Theo Parnellin ja oli aika helppo, vähän hitaasti piti edetä sen bossin kyvyn takia mutta ei siinä kyllä kuolema ollut edes lähellä vaikka yksin pelas.

Tuosta lvl capin nostosta niin ilmeisesti kehittäjät halusivat kaksi eritasoista endgamea, siksi tehtiin tuo statsien pudotus varmaan jotta on helpompi tasapainottaa ne molemmat. Sekä lvl 30 että lvl 40 endgame. Tämä siis vain oma veikkaus.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli Vivian myös päihitettyä, oli hivenen kinkkisempi bossi kuin eka ja joutu yrittämään jopa toisen kerran. Lvl 36 ja sitten kun on taas aikaa pelailla niin täytyy puhdistaa tuo kakkos alue ja sen jälken siirtyä kohti kahta viimeistä kaveria. Lisäri on kyllä maistunut tosi hyvälle ja tänään jonkun 6h tainnu hakata peliä, eli koukuttavaa on. Mutta se todellinen testi on sitten kun saadaan lisäri läpi ja näkee millainen se uusi endgame progressio on ja kuinka loot 2.0 toimii kun alkaa etsimään jotain järkevää gearia.
 
Ostin pelin pc:lle ja toimi normaalisti mutta nyt ton ison patchin jälkeen ei enään peli käynnisty. Alku menee hyvin tulee se launchi ikkuna mutta sitten kun se häviää niin mitään ei tapahdu..

Edit: jaa lähti toimii ku launchasin geforcen kautta, outoa...
 
Viimeksi muokattu:
Kaksi pahista takana neljästä ja ihan hyvin on maistunut. Lähinnä juoksin nuo läpi, enkä juuri New Yorkia ihmetellyt.

Kaikki gearit meni odotetusti uusiksi, katellaan siis lvl 40 sitten taas mitä päälle puetaan. Vaikeita on noi bossit olleet. Tai siis on ne soolona menneet, mutta huomattavasti enemmän pähkäilyä vaativat versus muut tehtävät. Lähinnä kiitos noiden uusien skillien mitä pomot käyttää.

Sellainen semihyvä fiilis, ei mitään erikoista oo tarjonnut lisäri, mutta kiinnostaahan tuota silti jatkaa.
 
Yksi varoituksen sana vaikka sen luulisi olevan itsestäänselvyys, mutta älkää levelittäkö hahmoa 40 ilman että tarina on lähellä läpäisyä. SHD levelit jää saamatta koska ne aktivoituu vasta tarinan jälkeen. Menee mahdollisesti paljon hukkaan.
 
Mulla tais noi control point officerit bugaa sillä tavoin etten pysty antaa niille materiaaleja. Pään yläpuolel on logo ja neliö prompti on, sitte ku painan neliöö niin palkki täyttyy mut dialogiin ei pääse.

En voibtehä noita projekteja loppuun ku ei voi antaa tavaraa
 
Mulla tais noi control point officerit bugaa sillä tavoin etten pysty antaa niille materiaaleja. Pään yläpuolel on logo ja neliö prompti on, sitte ku painan neliöö niin palkki täyttyy mut dialogiin ei pääse.

En voibtehä noita projekteja loppuun ku ei voi antaa tavaraa

On tiedossa yleinen bugi, täytyy vaan toivoo ett saavat pian korjattua. Sama bugi oli niiden safe house tehtävä npc kanssa aikaisemmin.
 
Yksi varoituksen sana vaikka sen luulisi olevan itsestäänselvyys, mutta älkää levelittäkö hahmoa 40 ilman että tarina on lähellä läpäisyä. SHD levelit jää saamatta koska ne aktivoituu vasta tarinan jälkeen. Menee mahdollisesti paljon hukkaan.

Viimeistä tehtävää ei pääsekkään tekemään ennen kuin level on 40. Muuten sisältöä saa vapaasti höylätä missä järjestyksessä haluaa. Itsellä nyt lvl 38 ja neljä lackeytä piesty. Pitää nyt nuo sivutehtävät tehä että saa max tasot.

Kovasti olleet erilaisia nuo pomotaistot. Ja melko haastavia kieltämättä soolona. Voi olla herkkua challenging tasolla. Aikaisilla toistensa kopioita muutoin nuo tehtävät ja investigationit.
 
Viimeistä tehtävää ei pääsekkään tekemään ennen kuin level on 40. Muuten sisältöä saa vapaasti höylätä missä järjestyksessä haluaa. Itsellä nyt lvl 38 ja neljä lackeytä piesty. Pitää nyt nuo sivutehtävät tehä että saa max tasot.

Kovasti olleet erilaisia nuo pomotaistot. Ja melko haastavia kieltämättä soolona. Voi olla herkkua challenging tasolla. Aikaisilla toistensa kopioita muutoin nuo tehtävät ja investigationit.

Täytyy sit sen mukaan tehdä sitä tarinaa ettei ole muuta kuin viimenen tehtävä jälellä kun lvl 40 pamahtaa joskus.

Joo ainakin ne pari mitä itse tehny niin olleet hyvin erilaisia, mutta tosiaan muuten ollut aika saman kierrätystä.
 
@Huttu huomenna tulee fixiä.


Hienoa!

Nyt on 3/4 pomoa kaadettu. Oli pakko mennä matchmakingin kautta noihin ja tiiminä läpäistä, yksin ei jostain syystä onnistunut ollenkaan. Varmaan huono buildi, en pahemmin ole katsonut mitä päälle olen laittanut. Säästän buildin tekemisen lv40/loppupomon jälkeiseen aikaan.
 
Nyt on 3/4 pomoa kaadettu. Oli pakko mennä matchmakingin kautta noihin ja tiiminä läpäistä, yksin ei jostain syystä onnistunut ollenkaan. Varmaan huono buildi, en pahemmin ole katsonut mitä päälle olen laittanut. Säästän buildin tekemisen lv40/loppupomon jälkeiseen aikaan.

Itse lykäsin päälle vain niin paljon armoria kuin saa, ja sivussa koitin vähän Skill tieriä saada korkeemmaksi. Se perus assault turret oli iso apu soolona vetäessä, kun skill tier 3- tasolla teki enemmän damagea kuin minä. Mutta onneksi pelaajia löytyy tarvittaessa nii porukalla saa varmasti vedettyä läpi.

Haastetta on tullut myös vaikeammille tasoille. Nyt kun tässä grindaan buildia kasaan niin huomaan ettei juuri ole asiaa challenging-tasolle. Jouduin jopa ekaa kertaa tehtävän jättämään bossissa kesken kun tuli kerta kaikkiaan seinä vastaan vaikka oli täysi porukka ja kaverit SHD-levelin perusteella rutkasti enemmän pelanneita ku minä. Heroic-tasoa en viitti edes miettiä ja Legendary lie joku kaukainen haave vain. Päädyin sitten hinkkaamaan tehtäviä Normal ja Hard -tasoilla. Hardi menee vielä ihan hyvin, mutta challenging tuntuu olevan aika iso vaikeuspiikki.

Yksinkertaisesti vihuihun ei saa damagea tarpeeksi tehtyä armorin, healtin ja muun läpi. Niistä on tehty hyvin kestäviä ja varsinkin ne assault-kaverit on sellaisia koneita että hankalaa on. Ja kovaa damagea tekevät tuttuun tapaan, niin ei paljoa suojasta voi päätä nostella. Ehkä tää tästä kun saa buildin valmiiksi. Oma tähtäin on skill-painotteinen build, mutta saa nyt nähä onko mistään kotoisin.
 
Lvl 40 ja enään Keener jäljellä. Dragov oli kyllä aika perseestä, toisaalta bossi oli niin hidas että melko helposti pysty kiertelee ympäri, ne apurit vaan aiheutti vähän ongelmia. Dragovin viimeinen tehtävä piti tehdä kun olin jo lvl 40 joten ei ihan osunut ajoitus kohdilleen, piti myös jättää alue kokonaan tyhjentämättä sivuhommista kun muuten menis levelit hukkaan. Saas nähdä millaisen loppubossin ovat tällä kertaa kyhänneet, pääpelin loppari oli ainakin ihan hanurista.

Edit: Mies on lyöty ja tarina paketissa, oli aika hyvä twisti lopussa. Kuten vähän odotinkin niin lopputaistelu oli täyttä bullshittiä ainakin solona ja täytyi turvautua vähän halpoihin keinoihin voittaa, jos peli heittää paskaa niskaan niin silloin ei itsekkään pelata reilusti. :D SHD levelit auki ja ne on kuin suoraan kopioitu Diablo 3, ei se mitään systeemi kun toimii. Paljon aukeaa uutta ja kivaa tarinan jälkeen taas, ensi kerralla täytyy vielä siivota osa sivutehtävistä mitä jäi ja ettiä muutama SHD laatikko. Sellaiset parikymmentä tuntia sanoisin että tässä on uutta tekemistä ja siihen vielä endgame päälle tietysti. Ensimmäinen seasonikin alkaa sopivasti parin päivän päästä joten special loottia tiedossa.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom