Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's: The Division 2

Noniin, jospa sitä taas palaisi Divisionan pariin. Toivon mukaan pelaajia vielä löytyy co-op-sessioihin. Taitaa omat rimpulavehkeet olla taas menneen talven lumia ja joutuu gearit uusimaan luoja ties monennenko kerran.
 
Noniin, jospa sitä taas palaisi Divisionan pariin. Toivon mukaan pelaajia vielä löytyy co-op-sessioihin. Taitaa omat rimpulavehkeet olla taas menneen talven lumia ja joutuu gearit uusimaan luoja ties monennenko kerran.
Itse tullut aika säännöllisesti pelattua, niin hyvin tuntuu porukkaa edelleen piisaavan, varsinkin ilta-aikaan, ei kauaa tarvii matchmakingia pyörittää kun peliseuraa löytyy.
 
Ongelmia näköjään, servereiden uusi aukeamisaika 16:30.



edit: 2h vielä lisää, mitähän hemmettiä ne on oikeen säätänyt siellä.
 
Viimeksi muokattu:
Noniin, nyt vihdoin toimii. Eihän siinä kauaa ehtinyt pelaamaan kaikkien viivästysten takia, mutta teatterille asti pääsin ja siinä ajassa en kyllä huomannut ainuttakaan framedroppia tai mitään muuta stutterointia, eli pyörii loistavasti PS5. Toki kun PCllä on pelannut yli 100h niin grafiikat ei tietenkään ole ihan samalla tasolla, lähinnä varjoissa ja heijastuksissa huomaa ison eron. Ehkä niihinkin joskus saadaan jotain parannuksia ehkä ei, mutta ainakin peli on nytten sulava kuin mikä.
 
Olen varmaan puusilmä, mutta en huomannut Series X:llä mitään eroa entiseen. Pari päivää sitten pelasin viimeksi.
 
Pitihän tämä nyt sit kirjastosta latailla, kun tämä päivitys tuli. Konsoleilla ei taida crossplaytä PC kanssa olevan sen verran kuolleelta tuntu ainakin xboxilla. Varmaan iltasella sit löytyy pelaajia enemmän?
 
Pikaiseen ehdin eilen kokeilla ja ainakin PS5:llä näytti erittäin hyvältä ja sulavalta peli. Paljon parempi vs PS4 aikaan ennen päivitystä. Kerran tosin peli kaatui ja aika kauan sai tosiaan odotella perustehtävään kavereita nettihaulla.
 
Ihmetellyt vähän miksi PS5 versio näyttää niin oudolta, syy siihen on että siitä on poistettu avain efektejä jotka muodostavat pelin ulkonäön. Toivottavasti tämä patchataan pian koska ne vaikuttavat aika paljon. Muuten peli ainakin pyörii hyvin.

Series Xllä taas tuntuu olevan pieniä framerate ongelmia.

 
Oli jotenki todella karun näkönen kun eka next gen päivitys tuli ja laitoin kokeiluun, edes muistanu että oli noinkin pelkistetty graafisesti ja varsinki ku pelannu valhallaa XSX:lla. Täytyy testaa nyt uudestaan toisen päivityksen jälkeen jos ja kun ovat vähän palauttaneet grafiikoita. Hyvinhän se pyörii ei siinä :D
 
Onhan siinä iso ero, mutta itse en ole muutenkaan mikään Division 2 kuvailmeen fani. Tietyissä tilanteissa toki ihan huikea, esim. joku aamuaurinko sumun läpi jne. Division 1:ssä toimi runsas määrä efektejä mielestäni huomattavasti paremmin.

Tässä eroa kahden uusimman päivityksen välillä PS5:lla. Efektit, heijastukset lisätty ja black crush poistettu:
 
The Division peleillä 40 miljoonaa pelaajaa.

TCTD2_Infographic960x540.png



 
Oisko täällä ketään halukasta pleailee division 2 NY juuri saanu läpi itse pelattua. Sama nimi xbox mikä profiilissa.
 
Ylös Bottom