Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's: The Division 2

Ite odottelen "köyhien miesten julkasua" 15 päivä, mutta mitä beta pelasin ja sain kaikkia violetteja snipuja pulttilukollisia m44 jne, onnistuin vielä tekemään snipuluokan jossa oli damagea snipussa ja 5% weapon dmg gearset, ei mulla kyl mitkä vihut tippunut ykkösellä tai et ne oli ku "ilmaa vaa". Ehkä just jotkut katuvihut joilla ei ole armoria tai mitää. Kyl tehtävis ku hardilla vedettii kaverin kanssa nii sai kyl upotella sitä lyijyy niihin melko huolella. Samoin se endgame hahmo mil pääsi kokeilee endgame kamoja ja sen yhen tehtävän sai myös huolella upottaa sitä lyijyä. Ei nyt ehkä niin pahasti mitä ykkösessä aikoinaan 1.3 pätsissä, jossa koko peli muuttui suureksi itsemurha alueeksi.

Keltaisella palkilla ja armorilla olevat läskit sai upottaa kirjaimellisesti lippaita ennenku kuoli, samoin nyt jotain striimejä kattonut kun jotkut jo endgamen parissa, on sielä melkosta kuolemista ja vihut tankkeja, et voin melkein luvata että ne "ilmaa vaan" vihut ja "tippuu ykkösel" tulee loppumaan paitsi just ehkä jotkut katujantterit jotka vaa tallustelee. Ehkä sit muuttivat jotain nyt itse julkaisussa?

Se voi olla että pidemmällä ollessa vihut voimistuu enemmän sinuun verrattuna, itse olen vasta lvl 7 ja en tosiaan paljon muuta ole tehnyt kun sivutehtäviä ja tutkiskellut karttaa. Kävin yhden päätehtävän illalla vielä tekemässä ja vaikka bossi oli yhden levelin alempna mutta se oli keltainen super armori mies niin otti lippaallisen siitä sniperistä ennenkö kuoli, en epäile siis hetkeäkään etteikö nuo kovimmat kaverit tule olemaan kestäviä varsinkin endgamessä missä se uusi joukko nostaa vaikeustason ihan toiselle tasolle.
 
Se voi olla että pidemmällä ollessa vihut voimistuu enemmän sinuun verrattuna, itse olen vasta lvl 7 ja en tosiaan paljon muuta ole tehnyt kun sivutehtäviä ja tutkiskellut karttaa. Kävin yhden päätehtävän illalla vielä tekemässä ja vaikka bossi oli yhden levelin alempna mutta se oli keltainen super armori mies niin otti lippaallisen siitä sniperistä ennenkö kuoli, en epäile siis hetkeäkään etteikö nuo kovimmat kaverit tule olemaan kestäviä varsinkin endgamessä missä se uusi joukko nostaa vaikeustason ihan toiselle tasolle.

Olisko ne vähän muuttaneet rosmojen kestävyyttä. Betassa ei edes normi vieteripampputyttö pudonnut yhdellä laukauksella sinisellä M1 sniperillä ?
 
Olisko ne vähän muuttaneet rosmojen kestävyyttä. Betassa ei edes normi vieteripampputyttö pudonnut yhdellä laukauksella sinisellä M1 sniperillä ?

Closed betasta ne pudotti sitä roimasti, open betasta en tiedä mitä muutoksia tekivät launchiin. Mutta siihen verrattuna tuntui aika samalta, en kyllä open betaa kauheasti pelannut. Tai sitten noiden Snipujen tehoa on kasvatettu launchiin.
 
Onkohan sillä vaikutusta, että pelaako yksin vai neljän pelaajan joukkueella? Itse ainakin yksin pelatessa sain hyvin tiputettua vihuja Division 1:ssä sekä tämän Betassa. Sitten katsoin striimiä niin oli aikamoista bulletspongea neljällä pelaajalla.
 
Muutama tunti taputeltu end gamea world tier 1:ssä. Vielä ei ole viholliset pesusieniksi muuttuneet, mutta vasta normaalilla vedellyt tehtäviä kun geari ei ole ihan kohdillaan.
 
Ilmeisesti ne kysymysmerkki tehtävät on ihan randomeita, ne spwanaa takas ajan myötä ja samassa paikassa ei ole aina sama tehtävä. Näin saadaan aikaan aina tekemistä kartalle ja vaihtelevuutta peliin.
 
Suhteellisen tunnetun division tubettajan ajatuksia pelistä. Paljon hyvää tietoa varsinkin niille jotka empivät viellä ostoa tarinan pituudesta, strongholdeista jne.
Odotellaan ihmisten reaktioita lisää ja mietitään. Kertokaahan kokemuksia kun pääsette endgameen.

 
Onkohan sillä vaikutusta, että pelaako yksin vai neljän pelaajan joukkueella? Itse ainakin yksin pelatessa sain hyvin tiputettua vihuja Division 1:ssä sekä tämän Betassa. Sitten katsoin striimiä niin oli aikamoista bulletspongea neljällä pelaajalla.

Kyllä sillä on merkitystä, 1-2 on se "paras" kokemus mutta neljällä vihut skaalatuu melkoisiksi bulletspongeiksi, jopa ehkä niin paljon että neljällä pelaaminen tuntuu epäreilulta. Tämä kaipaa muutosta, varsinkin jos lähtee tekemään nelistään niitä vaikempia. Mitähä ne 8 pelaaja raidin vihut sitten mahtaa olla. :eek:o_O
 
Xbox Onella on nyt sitten klaani Parisevat Perat (PAP). Siihen liittykää. Pelailua yleensä viikolla iltaisin klo 20-22, ja klaanin kuvaus "Finland, wanhat bierut" kertoo kaiken olennaisen.

Seuraa halutaan Xboxin puolelle. Laittakaa vaikka privaviestiä minulle niin lisäillään mukaan. Vaikka ei joka ilta pelaamassa olisikaan, niin klaanihaasteiden tekeminen hiljakseen hyödyttää kaikkia.
 
Seuraa halutaan Xboxin puolelle. Laittakaa vaikka privaviestiä minulle niin lisäillään mukaan. Vaikka ei joka ilta pelaamassa olisikaan, niin klaanihaasteiden tekeminen hiljakseen hyödyttää kaikkia.

Millaisia haasteita ne on ja mitä niistä saa palkkioksi?
 
Konsolifin klaani on laitettu tulille pleikalla. En tiedä miten löytyy haulla, mutta jos vippaa viestillä pystyn kutsumaan klaaniin.

En ole vielä niin pitkällä että toi klaaniosio olisi auennut, varmaan vasta sen jälkeen voi edes liittyä. Mutta voisin liittyä klaaniin, ja muutenkin jossain kohti sitä kautta peliseura kelpaisi.

Varmaan rajoitus on, että yhteen klaaniin voi liittyä kerralla.

Jos divariin peliseuraa pleikalle halajaa, niin mulle voi kans viestiä/kaveripyyntöä heittää ilmoille. PSN: Kiraih
 
Mä ymmärrän että Washington D.C kaatui on maailmanloppu ja kaikkee, mut perkele että on hiljasta kaduilla. Jotain mätää täs on äänissä, joko ne edelleen bugaa tai sit on äänimiesten budjetista katkastu rahoja, kaduilla ei kuule mitää muuta ku omia askelääniä, sit vihut huutelee ku niitä alkaa ampuu. Muuten jos on rauhallista niin kirjaimellisesti täysin hiljasta, ei tuulen ääntä, ei mitää katukolinaa, ei lintujen ääniä, ei yhtää mitään. Pelistä muuten en vielä osaa sanoo sen enempää mitä betassa, täytyy pelata eteenpäin.
 
Kyllä minulla kuului erilaisia kolinoita, eläinten huutoja ja askelten ääntä, kärpäsen pörinää. Muutaman kerran täytyi ottaa kuulokkeet pois päästä ja kuulostella että tuliko joku ovesta meille kotiin, kun sopivasti kolisi.
 
Kovasti etsitään PS4 Division2 peliseuraa, klaanin saatiin tehty FinnBroForce, jokunen heppu ollaan jo saatu kasaan, mielellään "aikuista" seuraa. Eli ei muuta kuin discordiin https://discord.gg/v3zzxqE ja siitä se lähtee. PSN nylund
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä minulla kuului erilaisia kolinoita, eläinten huutoja ja askelten ääntä, kärpäsen pörinää. Muutaman kerran täytyi ottaa kuulokkeet pois päästä ja kuulostella että tuliko joku ovesta meille kotiin, kun sopivasti kolisi.

Joo ne palautui sit ku käynnistin pelin uudestaan, oli linnut ja kolinat ja pörinät.
 
Varmaan kantsis tehdä joku peliseura ketju, nyt täällä on joka toinen viesti puhetta pelistä ja joka toinen peliseuran etsintää. Ärsyttävää lukea ketjua sen takia, voi vaikka tehdä yhden ketjun ja sit kertoa siinä mille alustalle etsii seuraa jne.
 
Varmaan kantsis tehdä joku peliseura ketju, nyt täällä on joka toinen viesti puhetta pelistä ja joka toinen peliseuran etsintää. Ärsyttävää lukea ketjua sen takia, voi vaikka tehdä yhden ketjun ja sit kertoa siinä mille alustalle etsii seuraa jne.

Bädäm! Tämä on nyt tehty pleikan puolelle: https://forum.konsolifin.net/threads/the-division-2-peliseura-ja-klaaniketju.91593/

Näin saadaan tämä ketju pyhitettyä pelistä keskustelulle.

Käykää lisäämässä ketjuun jos haette peliseuraa tai klaania. Päivitän ketjun ekaa sivua tasaisen varmasti.
 
Onkohan tuossa klaanihaussa joku bugi, nimittäin painoin nappia josta näkis kavereiden klaanit ja peli kyllä listaa sekunniksi klaanit ruutuun mutta ne häviää heti ja samassa häviää myös kaikki kontrolli. Ainut mahku päästä pois ruudusta on pelin boottaaminen
 
Ylös Bottom