Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's The Division

Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Ja vielä hieman lisää.

Se tekee Dark Zone -pelailusta haasteellista, että menetät aina tietyn prosentin kokemuspisteitä, kun kuolet, joten tarkkana saa olla. Huhujen mukaan kyseiseltä alueelta löydät niitä parhaita päivityksiä varusteisiin, joten siellä tulee varmasti vietettyä paljon aikaa. Kaksi arkkua olen sieltä löytänyt, joiden taso on level 10, mutta vielä en ole saanut niitä auki, tasolla yhdeksän kun mennään.

Varusteet ovat jo sen verran hyvää tasoa, että DPS on jo reilut 3300 ja staminan kasvamisen myötä myös terveysmittari on n. 3600 ja varusteina "alueen skannaus" (+ critical hit, + critical damage) ja kakkosslottiin olen laittanut joko maahan laitettavan turretin tai itse laukaistavan pommin. M4 Police aseena ja hyvänä kakkosena vanha kunnon AK-47. M4:ssä on hieman parempi DPS paremman tulinopeutensa vuoksi, mutta AK-47 on vakaampi ja luodeissa on enemmän potkua.

Kontrolleista on sanottava, että menee kyllä aikaa, ennen kuin kaikki tulevat selkäytimestä. Tiukoissa tilanteissa selviäminen on monesti siitä kiinni, miten nopeasti toimit lisävarusteiden kanssa. Esimerkiksi pistooliin vaihtaminen tuplanäpäytyksellä ei tule vielä automaattisesti, mutta joskus pistooliakin on tarvittu jos pääaseen ja kakkosaseen lippaat sattuvat olemaan tyhjinä. Toisinaan olen käyttänyt myös kilpeä, jonka kanssa voi käyttää vain pistoolia, se on pelastanut monesti kuolemalta, vaikka ei kauaa kestäkään.

Vaan on tässä hurjasti kehitettävää, kun jokaisessa lisävarusteessakin on (ainakin betassa) kaikkiaan viisi eri tasoa varusteille ja aseiden modaukset ja muut suojavermeet siihen päälle. Kaiken huippuna iso valikoima erilaisia kranaatteja ja muuta lisähärpäkettä, jotka muuten saa valittua painamalla ristiohjainta hetken pohjassa ja valitsemalla oikealla tatilla sopiva varuste, sitten päästät ristiohjaimesta irti. Esimerkkinä vaikkapa vesi, joka käytettynä antaa +20% vauriota eliittivihollisia vastaan 30 sekunnin ajaksi. Varsin hauska lisä on myös ristiohjaimesta alaspäin painamalla löytyvät liikkeet.

Tavallaan harmittaa jo nyt, että kaikki kerääminen ja grindaaminen on tässä kohtaa turhaa, koska tuskinpa mitään jää "kotiin viemisiksi" lopulliseen versioon, mutta ainakin tuntuma on kohdillaan julkaisupäivänä.

Nuo kaksi betassa olevaa päätehtävää tuli muuten pelattua myös hard-tasolla ja niistä löytyi jo mukavan paljon haastetta. Toivottavasti ovat suunnitelleet ainakin yhden vaikeamman tason mukaan.

Ja laitetaan vielä muutama bugi, jotka ovat tulleet vastaan.

- Kuolin, kun olin auttamassa tiimikaveriani AI-vihollisia vastaan. Heräsin uudelleen ja oli tarkoitus siirtyä pikamatkustuksella takaisin tiimini luokse, mutta tiimikaverini "haamu" oli jäänyt jököttämään paikalleen ja häntä itseään en nähnyt kartalla tai kentällä ollenkaan.

- Toisen päätehtävän aikana pelikaverini räjäytti jonkin joulupukin näköisen hahmon, meni vieressä olevien penkkien päälle ja jalat jäivät kiinni penkkien taakse. Sivuttain pystyi liikkumaan, mutta pois ei meinannut millään päästä (lopulta se onnistui). Muita vastaavia ei ole ollut.

- Pari kertaa ladatessa peli on jumittunut ja kerran jopa kaatunut, kun latausprosentti tuli täyteen ja sitten kuva jäätyi.

Bugit raportoitu eteenpäin.
 
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Kyseinen turretti vaatii jotain pikku muutosta Darkzonessa, eilen heitin sen maahan kun sielä oli NPC vihollisia. Noh siinä yks heppu tuli auttamaan ja mitä se turretti teki? No tottakai alkoi käkättää sitä jätkää ja minä huusin eieieieieiei, yritin tuhota sen turretin mut se vaa jatkoi käkättämistä ja siitähän mulle rogue napsahti. Kauhea paniikki ja yritin juosta karkuun mut perässäni oli iso lauma vihaisia pelaajia ihan kun sudet lampaan perässä. Turretti vois ampua vain rogue vihollisia, mutta semmonen on kai mahdotonta. Joten sen käyttö joko kokonaan pois darkzonessa, tai tilalle jotain muuta.

Ite en ikinä aloita roguesotaa, mutta mukava on huomata että näissä kahessa betassa en tiedä onko ollut onnea mukana, mutta sielä on ollut paria vihaista tyyppiä lukuunottamatta todella fiksua porukkaa. Tyypit suojelee ja nostaa jopa pystyyn vaikka selässä on loottia, ainakin nyt näin alkuvaiheessa. Olen kyllä huomannut, että monesti ne tyypit joilla on myös lootti siinä perseen kohalla niin ne eivät ota riskiä, mut ne lootittomat yleensä alkaa perseilee ja siinä tilanteessa monet ovat auttaneet.

Ite nostan myös aina tyyppejä ylös ja yritän leikkiä sitä "goodguy" roolia. Toki saahan roguesotimisella sitä rahaa ja pisteitä, mutta ainakin yksin sinne mentäessä ei kannata alkaa rogue sankariks, eri asia sit ku on 4 pelaajan porukkaa nii asiaa voi harkita. Mutta en mä kyllä semmosta ala harrastaa että mun päätehtävä on vain metsästää muita pelaajia.

Näin niiku kahden betan jälkeen, darkzonesta on jäänyt hyvät muistot vaikka aluksi pelkäsin sitä armotonta perseilyä. Vainoharhainen olo sielä on jokatapauksessa ja aina on tunne että joku on selän takana. Vainoharhan voi myös aistia muista pelaajista, kun lähestyt niin juoksu muuttuu kävellyksi ja siinä molemmat tarkkailee tilannetta että voiko luottaa. Mielellään kuitenkin pelaan ihan PVE:tä kaveriporukan kanssa ja toivon että siinä on tarpeeks tekemistä ja jotain vaihtelua, darkzone on sit ihan hauskaa vaihtelua paremman lootin toivossa.
 
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Menihän tämän parissa aika pitkälti koko lauantai-ilta. Erittän kiehtova ja jollain tavalla kans aika Destinymäinen kokemus. Toki kuvakulma on eri. Plus toki semmoinen semiuskottava skenaario ja NYC tapahtumapaikkana erottavat nämä aika selkeästi toisistaan. Perusidea tuntuu kuitenkin olevan aika sama.

Basen parantelua, tutkimusmatkailua ja kaman keräämistä. Yhteistyönä tietenkin. Näistä aineksista on pitkiin pelisessiohin venähtävä peli tehty.

Aika paljon tuli vedettyä sivutehtäviä, encountereita sekä muita sekalaisia tehtäviä. Perus pyörimistä ja tutkimista tuli myös harrastettua. Lisäksi sitten nuo pääjuonen pätkät.

Darkzonelle tuli eksyttä vasta illan pikkutunneilla. Ehkä hieman väärä ajankohta, koska meno tuntui hieman sekavalta. Siellä on siis ilmeisesti vihollispelaajia ja cpu-vihollisia? Plus joku voi alkaa rogueksi?

Kamat jotka saa täytyy kuljettaa kopterille, jotta saat ne käyttöön. Mulla kävi kertaalleen niin, että olin kerännyt jotain hyvää loottia. Sitten yks harhaluoti osui omaan äijään ja siitä se pakomatka sitten alkoikin. Koko muu porukka kaveria lukuunottamatta jahtasi meikäläistä, enkä siis selvinnyt hengissä loppuun asti.

Voi tietysti olla, että olis tarvinnut tuoreammilla silmillä käyskennellä tuolla. Ihan jännä fiilis kuitenkin jäi ja varuillaan sai olla. Oma leveli jäi sillä puolella vitoseen. Normipuolella levu taitaa olla kasissa.
 
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Tuo Rogue-status menee käsittääkseni niin, että jos ammut vahingossa pari kutia "non-hostile" -pelaajaan, niin pään päälle tulee huutomerkki, mutta tarvitaan enemmän osumia, että saat Rogue-statuksen päälle ja se on käsittääkseni 90 sekuntia jos teurastat jonkun. Tuo vertaus "susi lampaiden joukossa" oli hauska, se tuli koettua eilen itsekin :)

Tästä en ole aivan varma, mutta jos olet tiimin jäsenenä ja tarpeeksi kaukana muista ja harrastat öykkäröintiä ampumalla puolueettomia ihmispelaajia, niin silloin muu tiimi ei saa Rogue-statusta, vain sinä - mutta jos olet tarpeeksi lähellä oman tiimin jäseniä ja joku teistä ampuu toista ihmispelaajaa, niin silloin koko tiimi saa Rogue-statuksen. Etäisyys lienee siis ratkaiseva tekijä, miten paljon kukin saa penaltia, tai ainakin tuntuisi siltä. Sitä taas en osaa sanoa, miten paljon aikasakkoa napsahtaa, koska eilen oli tilanne, jossa kaksi muuta tiimini jäsentä sai sakkoa yli kaksi minuuttia, mutta itse sain vain n. 25 sekuntia, koska olin hieman loitommalla (näin tilanteen, mutta en itse ampunut).
 
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Olihan tää beta taas mukavaa, paitsi Dark Zone vajakit ärsyttää eniten. Ollaan odottamassa sisään käynnillä ja heti väki käy kimppuun. Idioottimaista touhua. Ja tämä melkein onkin syy miksi harkitsen pelin peruuttamista. Koska pelin parhaat kamat tulee tuolta ja sitten noita perseilijöitä riittää aivan varmasti paljon.
 
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Olivat vissii lisäpäivän antaneet jatkoa betaan ku käsittääkseni ois tänää klo 14 pitäny loppua. Loppuukin huomenna 14.00
 
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Jääkö tuosta mitään käteen vaikka kuinka pelaisi Betaa? Siirtyykö XP:t yms varusteet oikeaan versioon?
 
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

tossa tuli huomattua että darkzonessa esimerkiksi jotkut porukat esittää helikopteripaikalla ihan normaalia ja kun kopteri tulee niin ampuu selkään. yhen kerran näin pääs käymään mutta sen jälkeen aina ollu sielä taka alalla jos on muutama siellä.

muuten ihan ok peli...tosin en aijo maksaa 100e tai edes 70e siitä että saan vaan grindaa ja loottaa ja ampuu siinä sivussa npc:tä.
 
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Beta ladattu, ekat vihut tapettu ja peli poistettu. On tuo koomista tuo ampuminen koko pelissä. Graafisesti hieno, mutta toteutus taistelussa ei napannut yhtään.
 
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Betaa paukutettu lähes tappiin asti (DS level 11 ja normaalimaailmassa 8) ja laitetaan vielä jotakin taistelusta, viimeisimpien kommenttien innoittamana.

Division ei todellakaan ole realistista sodankäyntiä, jos sellaista odotatte. Vihollisilla on ensinnäkin niin paljon terveyspisteitä, että tarvitset (aseesta ja aseen tehosta riippuen) esim. rynnäkkökiväärillä vähintään kymmenen päälaukausta, että saat vihollisen pudotettua. Tähän vaikuttaa luonnollisesti vihollisen taso ja suojavarusteet. Kranaatit tekevät aika paljon vahinkoa, mutta ei sellaisellakaan saa kuin ehkä 30% pois vihollisen terveysmittarista. Sitten on eri asia, jos esim. sytytät vihollisen tuleen (joko tuliammuksilla tai kranaatilla), jolloin palaminen tuottaa vielä lisävahinkoa.

Perkeillä ja varusteilla on suuri merkitys, tosin perkkejä ei ollut betassa saatavilla. Taktisia juttuja piisaa, voit laittaa itsestään ampuvan turretin maahan, heittää kyynelkaasua vihollisten niskaan, skannata vihollisten olinpaikan isolta alueelta (näkyvät punaisena seinienkin läpi) tai käyttää napista laukaistavia tarrapommeja päälle rynnivien vihollisten varalta. Räjähteet ovat muutenkin isossa osassa, koska lähitaistelussa esimerkiksi melee-iskut eivät tee paljoakaan vahinkoa. Parhaiten saa tulosta aikaan, kun osaa käyttää kaikkia mukana kulkevia aseita vuorollaan.

AI:ta vastaan riittää usein, että odottaa vihollisen aloitetta ja antaa sitten aseen laulaa, mutta nopeat paikanvaihdot ovat nekin joskus paikallaan. Kun suuntaat tähtäimen vaikkapa 20m matkan päässä olevan suojan taakse ja paikat X:n (oletus) pohjaan, niin sotilaasi rynnii todella nopeasti suojaan uuteen tuliasemaan. Näin pääsee kiertämään vihollisen selustaan kaikkein nopeiten ja lisäksi nopeasti juoksevaa sotilasta on vaikea ampua.

Loppuun vielä, että ainakaan betassa ei voinut mennä kyykkyyn kuin suojan taakse ja makuulle ei voi mennä ollenkaan, joten taisteluihin pitää mukautua taistelualueen mukaan ja se vaatii ympäristön huolellista tuntemista. Silläkin pääsee pitkälle, kun ei luota kehenkään - paitsi omaan tiimiinsä, koska oman tiimin kesken ei voi tehdä vahinkoa, paitsi itsensä voi tappaa. Esimerkkinä - viimeksi tänään olimme neljän hengen tiiminä laittamassa tavaraa kopterin kyytiin, kun eräs taustalla pyörinyt heppu nakkaa palopommin tiimimme jalkoihin, mutta saikin sitten itse nenilleen, kun palopommissa ei ollut tarpeeksi tehoa ja kukaan meistä ei kuollut. Huvittavinta tilanteessa oli, että yksi meistä kysyi noin puoli minuuttia ennen kopterin saapumista, että "pitäisikö tuo teilata, käy kuitenkin kimppuun".

Näin se menee, nopeat syövät hitaat ja koko ajan pitää olla varuillaan. Syynä tähän ovat Dark Zone -alueilta löytyvät arkut, joita ei saa auki kuin Dark Zone -avaimilla ja niitä voi saada vain jos tappaa Rogue-tyyppejä. Tietysti niitä voi olla myös ns. tavallisilla tallaajilla, jos he ovat sattumoisin tappaneet Roguen, joten tämä selittänee, miksi joku rupeaa yht' äkkiä ampumaan. Kyseisistä arkuista kun löytää usein niitä parhaita varusteita ja moni on odottamassa uhrejaan laskeutumispaikoilla - ja ne kun vielä vilkkuvat kartalla, kun joku tilaa kopterin, eikä kopteri ehdi paikalle kovin nopeasti.
 
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Olin tuominnut pelin keskinkertaiseksi tai huonoksi ennen kokeilua ja ei perjantain lyhyt kokeilu sitä mielipidettä muuttanut. Sunnuntaina kokeilin tätä kunnolla ja rauhassa, lopulta useita tunteja kului betan parissa. Pelaan yksin, enkä ole DZ:ssä edes käynyt katsomassa.

Hienon kaupungin ovat tehneet, jossa on vain kiva pyöriä ja tutkia. Pelaajan liikkuminen sekä animaatiot ovat myös erinomaiset. Itse liikun paljon ihan rauhassa vain kävellen tai hölkkäämällä joka paikkaan, enkä ravaa täyttä vauhtia jokapuolelle. Tässä on hieno vain fiilistellä ja edetä maltilla eteenpäin.

Ampuminen tuntui aluksi typerältä, mutta aseiden modaamisten jälkeen se oli aika kivaa. Mun Lvl 6-7 hahmo tiputteli vihollisia 2-3 burstilla ja se tuntui ihan yhtä luonnolliselta mitä muissa peleissä. Magnumilla kaksi patia vartaloon ja viholliset kuoli. Suosikki ase oli M4 vaimentimella ja halotähtäimellä.

Kyllä tätä pystyi betan perusteella pelamaan hyvin yksinpelinä ja pelattavaakin näyttäisi riittävän kartan perusteella kokoversiossa jotakin 20-30h, kun pelaa vain vähän maltilla. Semiarcadea tämä on, mutta tätä pystyy pelaamaan vähän kuin Rainbow Six Vegasin kampanjoita eli vähän enemmän taktisesti ja fiksummin. Toki voi pelkästään vain tiputella vihollisia suojastakin, mutta sellainen pelityyli menee helposti liian tylsäksi.

Hyppyä eikä taskulamppua ole ja jokapaikkaan ei pysty kiivetä, mikä vähän syö immersiota. Peli on varmaan hyvin pitkälti toistoa, mutta onneksi kuitenkin mielenkiintoista tutkimista ja tekemistä riittää eikä pelaaminen tuntunut miltään Destinylta.

Positiivinen yllätys Ubisoftilta, kun näytti että tekevät tästä pelkästään Watch Dogsin/Destinyn sekoituksen. Ovat kuitenkin hyvin saanut Tom Clancy fiilistä mukaan. Ja monelle tämä on varmaan ihan kiva co-op räiskintä, vaikka silloin tämä menee varmaan vähän liian helpoksi ja suoraviivaiseksi. Täytyy ostaa peli jossain vaiheessa, kun on sille aikaa ja sitä on päivitelty sekä optimoitu kuntoon.
 
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Betasta savut otettu ja oli mielenkiintoinen peli. Tavaraa tuli joka mutkan takaa ja välissä oli vaikeuksia päättää mitä piettää päällä. Tekemistä luulisi olevan koko versiossa vai meneekö sinne tänne juoksemiseksi?

Pelivideot eivät sytyttäneet mutta viikonlopun jälkeen voi todeta että peli josakin välissä tulee hyllyyn.

Darkzone jäi kokonaan kokematta. Sunnuntaille sitä suunnittelin mutta eipä sitä perheellinen voi itse tekemisiään päättää.

+ Paljon kerättävää
+ Hyvän näköiset maisemat
+ Paljon jäi vielä pimentoon tässä vaiheessa

- Paljon kerättävää
- Välissä äijä jäi arpomaan avaako löytynyttä reppua vai ei
- Ees taas ravaaminen sivutehtävien kanssa
- Varuste valikot

Tälle betalle 8+/10
 
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Betan pari juonitehtävää sekä kaikki pikkusivutehtävät vedetty läpi. Dark Zonella kävin vain piipahtamassa, joten siitä ei isompia kokemuksia, mutta toisaalta olen muutenkin tästä enemmän kiinnostunut soolo/kaverien kanssa pve-pelinä.

Alkuperäinen pelko bullet sponge grindistä sekä hieman korjaantui että myös vahvistui. Riviviholliset (varsinkin samalla levelillä olevat) kaatuvat ihan sopivan nopeasti, varsinkin jos yhtään jaksaa käyttää ajatusta kamojen vertailussa ja aseiden virittelyssä. Sen sijaan molemmat ns. bossit aiheuttivat hieman syvähuokailua ja silmien pyörittelyä - siinä vaiheessa kun räjäytät kolmatta kauko-ohjattavaa räjähdettä saman ihmisvihollisen naamalla niin suspension of belief on melko koetuksella vaikka tämä onkin cover shooterin lisäksi klassinen "ammu vihollisia numeroilla -rpg".

Hieman samanlainen kokemus oli sen kanssa kun pohdin että onko New York (tark. Manhattan), tuo maailman ehkä tylsimmin kaavoitettu kaupunki riittävän kiinnostava peliympäristö. Käytännössähän pelimaisema koostuu maantasolta katsottuna varsin identtisistä kuutioista joihin ei yleensä pääse sisälle ollenkaan. Jopa betan varsin pienellä pelialueella piti todella monta kertaa piti tarkistaa kartasta että mikäs tämän kadun numero on kun tämä näyttää ihan täysin samalta kuin kaksi edellistä korttelia. Sinälläänhän kaupunki on kyllä graafisesti varsin vakuuttavasti mallinnettu sekä aidon tuntuinen, ja ehkäpä ongelmana onkin enemmän mallinnuskohteen itsensä tylsyys.

Juonitehtävien kartat olivat sen sijaan varsin hienoja ja vaihtelevia monta hyvää tulitaistelua tuli niissä käytyä. Välillä oli pakko pakittaa parempiin asemiin ja houkutella vihuja ansoihin. Toivo lepääkin siinä että näitä on riittävästi luvassa itse pelissä ja mitä katselin tukikohdan avattavien kohteiden määrää, niin se lupaisi hyvää. Esim. pilvenpiirtäjään tehtävästä raidi jossa noustaan jatkuvasti ylempiin kerroksiin voisi olla tässä pelissä melkoisen messevää taistelua. Sen sijaan luoliss... metrotunneleissa rymyäminen ei oikein innosta.

Loppuarviona: hieman kaksijakoinen, mutta varovaisen positiivinen kokemus. Pidin kyllä monesta jutusta pelissä, esim. taistelu toimi yllättävänkin hyvin. Maaston oikea käyttö palkitaan ja pelaajan liikkuminen esteiden taakse ja yli oli ehkä parasta mihin olen törmännyt. Edelleen tosin hieman epäilyttää että miten peli jaksaa kiinnostaa pidemmän päälle. Sivutehtävät olivat ainakin tässä betassa varsin tylsiä "tapa neljä-viisi vihua ja kenties vapauta joku yhden oven takaa", toivottavasti niihinkin tulee hieman vaihtelua.
 
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Tässä tjulta kanssa oma yhteenveto (ps4)

The Division saa ainakin minulta varovaisen positiivisen ennakko käsityksen.
Lähin omakohtainen vertailu peli olisi dying light.

Pelissä näkyy kaikki voipissa olevat kartalla ja tietty grouppiin pääsee helposti.

Ne pahimmat bugit mitä tuli huomattua olivat pelin käynnistäessä. Mikäli ei välittömästi valinnut päävalikosta jotain, esim. continue game tms., heitti peli tutorial tilaan. Tutorial tilassa alkoi pudota välittömästi ulos mapin pelialueelta.

Lisäksi tuli todettua toinen vielä pahempi bugi.
Kun groupilla yritti siirtyä dead zone alueelle, joidenkin pelaajien kanssa tämä ei onnistunut.
Tällöin groupilla ei välttämättä päässytkään alueelle vaan jäikin yksin ihmettelemään Juurihan he menivät ovesta minun edelläni ?
Useita yrityksiä karanteeni tilaan groupilla ja takaisin dead zone alueelle, silti muuta ryhmää ei näy.

Uskoisin että pelattavaa riittää sillä 30 leveliä erikseen sekä tehtävä alueelle että zonella riittävät ja antavat pelattavaa.
Levelit nousevat suoritettaessa missioneita ja kaikki medical officen jne toimintakyky 100%.
Lisäksi alueita on vähintään triplasti sekä zonelle että tehtävä alueelle..
Storykin ilmeisesti pelissä on.

Tekemisen puolesta tarvitsee group jäseniä samanlailla kuin destinyssakin. Pitemmän päälle peliä pitää pelata porukalla mutta jokainen voi pelata omaan tahtiin.

Peli tulee aikanaan näyttämään sen onko päätepiste levelissä 30 vai alkaako peli vasta saavutettuasi levelien päädyn.

Betan perusteella minulle on ainakin vielä arvoitus onko the division 30h peli tai muiden grindauspelien kaltainen "päädytön" matka kohti jotain tulevaa.
 
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Itse tykästyin peliin jo suljetussa betassa, vaikka ennakkoon odotukset olivatkin melko vaisut. Pelissä toimii itselleni betojen perusteella kaikki: tarina, tunnelma, musiikki, äänimaailma, sivutehtävät, päätehtävät, autioituneen New Yorkin kaduilla vaeltaminen ym. Loottia oli myös kiva kerätä, koska se oli pääsääntöisesti hyödyllistä kamaa (ainakin pelin alkuvaiheessa). Aseiden muokkaaminen on mielenkiintoista ja eri aseiden käyttäminen erilaisissa tilanteissa on suositeltavaa.

Itse pidin taisteluista paljon ja vaikka on totta, että vaikeammalla vaikeusasteella viholliset syövät lyijyä välipalaksi, niin ainakin normaalilla vaikeusasteella tuntuivat tippuvan ihan mukavasti; siitä pieni video alla.

[video]https://youtu.be/B9CUcp-5vkk[/video]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Taitaa mennä lvl mukaan tuo dark zonelle meno porukalla. Viikonloppuna tuli huomattua, että itse jouduin eri servulle kun lvl oli korkeampi kun muilla. Samalle servulle pääsee kun pienemmän lvl omistajat hyppääväät group managent kautta sen luo kenellä on korkein lvl. Toisin päin ei taida onnistua. Tuommoiseen teoriaan päädyttiin kun tovi ihmeteltiin, että mikä vikana.

Itse pelistä niin alkoi maistumaan paljon paremmalta mitä enemmän pelasi. Parempia aseita tippui kiitettävän tahtiin ja vihut sai kyytiä. Illan viimeisinä tunteina tuli kiusattuja yksinäisiä agentteja kun meillä oli hyvä ryhmä kasassa ja saatua itselle rogue rank 5 josta seuraa, että kaikki kartalla näkevät sut ja sen kyllä huomaa :D Alkoi jokapuolelta juoksemaan äijää kimppuun.
 
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Tuli tämä beta nyt myös testattua. Kaikki tehtävät tuli vedettyä läpi ja sen hospital tehtävän tein monta kertaa.
Dark Zonella tuli sitten pyörittyä porukalla useita tunteja. Gearia ja rankkia tuli nopeasti ja varusteet alkoi olemaan jo sellaiset, että ne hupparivihut oikeasti kuoli tosi nopeasti. Zonella oli koko ajan sellainen jännittynyt tunnelma, kun ei voinut luottaa muihin pelaajiin. Se teki tuosta touhusta todella mielenkiintoista. Perseilijöitä oli yllättävän vähän ja yleensä kaikki muut laittoivat niitä yhteistyöllä pataan huolella. :)

Ite tykkäsin pelistä yllättävänkin paljon. Sisältö minua hieman mietityttää ja tietysti se endgame. Riittääkö tässä mielenkiintoa viikkoa kauempaa?
 
Ylös Bottom