Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's The Division

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Saa hardista kans. Tosin vissii aikalailla 30 levelin keltaisia mut kuitenkin. Itselle tiputti keltaisen repun toissapäivänä

Käsittääkseni challengen takuudroppi on myös item lvl 30, mutta lvl 32-viholliset saattavat dropata item lvl 31 HE-kamaa. Joku saa korjata, jos olen väärässä.

Daily hardissa saa käydä aika RNG-pulla, että tippuu keltaista tosin, mutta ainakin krediittejä tulee. Korkea scavenging varmaan auttaa.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Voiko noita lvl31 kamoja sitten käyttää, jos max lvl on 30?
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Päätin sit ostaa sen Vectorin. Ihan hyvä ase on, mutta yks juttu ottaa nyt päähän.
Elikkäs perkit aseessa on:
Missing segment homma, 1 puuttuva health antaa 9.50% dmg+, 2 puuttuvaa 23% dmg+
Jos olen vihusta 10m tai lähempänä tulee 13% lisää damagee
Tekee Eliitit ja Nimelliset vihuihin 18% lisää damagee

Todella kovat perkit minusta! Varsinkin kun hanskat antaa sen Crit dmg ja chance boonuksen, sekä SMG damagee.
Nyt se huono juttu...
Noi 2 ekaa perkkii tarvittee Firearm 2400+ ja Stamina 2350 ja toinen Firearm 2300+ ja Stamina n.2500!?!
Millä tillä mä saan noi tollasiks? Koittanu kaikkeni, mutta aina jää uupumaan toisesta modista sen 12-90 :(
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Noi 2 ekaa perkkii tarvittee Firearm 2400+ ja Stamina 2350 ja toinen Firearm 2300+ ja Stamina n.2500!?!
Millä tillä mä saan noi tollasiks? Koittanu kaikkeni, mutta aina jää uupumaan toisesta modista sen 12-90 :(
Item-lvl 31 HE kamalla ja gear modeilla. Itsellä se vähä päälle 3000 firearms ja stamina 2300. 2 gear modii vaihtamalla saisin kaikki tarvitsemasi luvut täytettyä
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Päätin sit ostaa sen Vectorin. Ihan hyvä ase on, mutta yks juttu ottaa nyt päähän.
Elikkäs perkit aseessa on:
Missing segment homma, 1 puuttuva health antaa 9.50% dmg+, 2 puuttuvaa 23% dmg+
Jos olen vihusta 10m tai lähempänä tulee 13% lisää damagee
Tekee Eliitit ja Nimelliset vihuihin 18% lisää damagee

Todella kovat perkit minusta! Varsinkin kun hanskat antaa sen Crit dmg ja chance boonuksen, sekä SMG damagee.
Nyt se huono juttu...
Noi 2 ekaa perkkii tarvittee Firearm 2400+ ja Stamina 2350 ja toinen Firearm 2300+ ja Stamina n.2500!?!
Millä tillä mä saan noi tollasiks? Koittanu kaikkeni, mutta aina jää uupumaan toisesta modista sen 12-90 :(
Rollaa uusiksi vaan. Ite sain aika uskomattomat rollit. 1. 40% stabilityy, 2. Critit helaa 4% damagests. 3. Armor damagee 18% . Toki jos sais headshot, hela crit ja crit chance talentit aseeseen niin ois paras. :D

Edit. Pelaan siis tankilla joten toi crit hela talent aika pakollinen.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Eli onko tämä rollaus nyt sitä että hajotetaan ase ja craftataan uus samanmoinen jolloin aseen talentit vaihtuvat? Esim tuossa mun HE Vectorissa on aika huonot talentit(joita tosin en ole lähellekkään saamassa auki) niin saan rollaamalla uudet?
 
Minkähän ihmeentakia kun rakensin blueprintistä Vectorin ja siinä oli damage 8335-9694 niin se tuli 8005 Dmg WTF.

Edit: missäs noita aseiden perkkejä pystyi rollaileen.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Eli onko tämä rollaus nyt sitä että hajotetaan ase ja craftataan uus samanmoinen jolloin aseen talentit vaihtuvat? Esim tuossa mun HE Vectorissa on aika huonot talentit(joita tosin en ole lähellekkään saamassa auki) niin saan rollaamalla uudet?
Aika pitkälti aseiden kohdalla juuri noin, paitsi ei niitä aseita kannata välissä hajottaa. Tee niitä useampi jos ei talentit/dmg vakuuta ja jos lopulta et halua enää tehdä yhtään niin valitse niistä edellisistä sitten paras. Gearin kohdalla 1:tä ominaisuutta (ei siis talenttia) voi rollata recalibration-pöydällä BoO:n yläkerrassa

Minkähän ihmeentakia kun rakensin blueprintistä Vectorin ja siinä oli damage 8335-9694 niin se tuli 8005 Dmg WTF.

Edit: missäs noita aseiden perkkejä pystyi rollaileen.
DMG vaihtuu firearmsin mukana ja joskus voi olla UI bugeja ja numerot ei oikein täsmää.

Jos haluat uuden perkin, tee uusi ase. Aseita ei voi rollata samalla tavalla kuin gearia.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Tyhmä kysymys, mutta missä järjestyksessä noita story missioneita pitäisi tehdä, että juoni pysyy kasassa? Etenenkö vaan levelin mukaan vai voinko välillä tehdä esimerkiksi 14-16 levelille tarkotetun missionin ja sen jälkeen vaikka 10-12 levelille tarkotetun missionin? Huonosti selitetty, mutta jospa joku ymmärsi edes suunnilleen mitä tarkotin..
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Jaahas ensimmäinen pelaaja jo dark zone lvl 99 [emoji16] meikäläinen vasta PVE leveli 16 ja darkzonella vasta käyty kurkistaa. Eikö ihmiset nauti peleistä nykyään.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Jaahas ensimmäinen pelaaja jo dark zone lvl 99 [emoji16] meikäläinen vasta PVE leveli 16 ja darkzonella vasta käyty kurkistaa. Eikö ihmiset nauti peleistä nykyään.

Ei, koska jannuilla on mulle, kaikki, heti nyt asenne.

Eilen tuli pyörittyä Dark Zonella kuuden pelaajan tiimillä, oli ihan nastaa menoa. :D
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Tyhmä kysymys, mutta missä järjestyksessä noita story missioneita pitäisi tehdä, että juoni pysyy kasassa? Etenenkö vaan levelin mukaan vai voinko välillä tehdä esimerkiksi 14-16 levelille tarkotetun missionin ja sen jälkeen vaikka 10-12 levelille tarkotetun missionin? Huonosti selitetty, mutta jospa joku ymmärsi edes suunnilleen mitä tarkotin..

Yritänpä vastata. Käytännössä tehtävät voi suorittaa siinä järjestyksessä kuin haluaa, koska jokainen tehtävä on yksi pala isoa kokonaisuutta ja tehtävät eivät vaikuta toisiinsa, mutta järkevintä on tietty suorittaa helpommat ensin ja saada kokemuksen kautta omaa leveliä ylös. Jos taas menet esim. 16-tasoisena suorittamaan 10-12-tason tehtävää, niin viholliset skaalautuvat oman tasosi mukaan, tässä tapauksessa vaikeammiksi.

Mielestäni järjestyksellä ei ole niin väliä kuin siinä mielessä, että vaikeampia tehtäviä on käytännössä lähes mahdotonta suorittaa liian matalalla levelillä ja vaikka suorittaisitkin tehtäviä eri järjestyksessä, niin jokainen on vain pala isoa kokonaisuutta ja jokainen tehtävä kertoo "oman tarinansa" tästä kokonaisuudesta.

Sitten joskus, kun päädyt Turtle Bay -alueen tehtäviin, niin General Assembly -tehtävä on se viimeinen tehtävä.

Olipas vaikea vastata, mutta toivottavasti tämä selvensi edes hieman.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Ei, koska jannuilla on mulle, kaikki, heti nyt asenne.

Eilen tuli pyörittyä Dark Zonella kuuden pelaajan tiimillä, oli ihan nastaa menoa. :D

Vaikka olinkin aivan turistina mukana, niin kiitokset kaikille mukana kulkijoille hyvistä looteista! Varustetasoni lähes tuplaantui violettien esineiden valtavan kirjon myötä ja ensi kerralla pystyy jo haastamaan vihollisia kohtuullisella tasolla.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Aloittelin peliä eilen. Intro ei oikein vakuuttanut. Pelasin tuon ensimmäisen main missionin suoraan hardilla soolona, oli siinä pari jotain AI-jamppaa mukana mutta ei niistä kovin paljoa ollut apua. Olipas yllättävän vaikea hardilla, aika helposti ottaa kaveri osumaa ja vihut nielee luoteja lipaskaupalla. Noh loppua kohden alkoi jo sujumaan paremmin mutta tiukkaa teki. :)

Pääsin kuitenkin Manhattanille ja omaan baseen. Alkoi vaikuttamaan heti kiinnostavammalta. Vaikee sanoa vielä mitään mutta kyllä jäi fiilis että pitää päästä jatkamaan. Räiskintä on kyllä aika geneeristä, pelasin yhden tehtävän jonkun random-tyypin kans Matchmaking ja oli kyllä jotenkin paljon hauskempaa tällaisessa räiskinnässä pelata jonkun kanssa.

Kysymys kuuluu että jos pelaan jonkun toisen pelaajan/pelaajien kanssa tehtävän niin esim. lootti minkä saa vihollisista onko jokaiselle pelaajalle oma lootti? Vai onks se vaan se yks mikä siitä irtoaa ja nopeat syövät hitaat? Meinaan kun toi toinen kaveri ei näyttänyt ottavan mitään loottia tehtävän aikana ja ite korjasin talteen kaikki mitä vihuista irtosi. Vaikka siis venailin pari kertaa että käykö se hakemassa mutta eipä käynyt.

Pelaan tunnuksella Flim81 jos tarvii peliseuraa niin mielellään tuun messiin. Level on 5 tällä hetkellä. Pelaan yleensä iltaisin n. klo. 20.30-00.00 välillä.
 
Ei, koska jannuilla on mulle, kaikki, heti nyt asenne.

Eilen tuli pyörittyä Dark Zonella kuuden pelaajan tiimillä, oli ihan nastaa menoa. :D

Vaikka olinkin aivan turistina mukana, niin kiitokset kaikille mukana kulkijoille hyvistä looteista! Varustetasoni lähes tuplaantui violettien esineiden valtavan kirjon myötä ja ensi kerralla pystyy jo haastamaan vihollisia kohtuullisella tasolla.

Meno oli kyllä hienoo isolla porukalla. Tännekin tuli mukavasti droppia, jopa sitä oikeeta väriäkin saatiin 3kpl [emoji3] että kiitosta kanssa porukalle.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Sitten joskus, kun päädyt Turtle Bay -alueen tehtäviin, niin General Assembly -tehtävä on se viimeinen tehtävä.

Joka aukeaa vasta kun kaikki muut päätehtävät on tehty eli siinä mielessä ainoa tehtävä jonka Massive haluaa sinun tekevän tietyssä paikassa.

Kysymys kuuluu että jos pelaan jonkun toisen pelaajan/pelaajien kanssa tehtävän niin esim. lootti minkä saa vihollisista onko jokaiselle pelaajalle oma lootti? Vai onks se vaan se yks mikä siitä irtoaa ja nopeat syövät hitaat? Meinaan kun toi toinen kaveri ei näyttänyt ottavan mitään loottia tehtävän aikana ja ite korjasin talteen kaikki mitä vihuista irtosi. Vaikka siis venailin pari kertaa että käykö se hakemassa mutta eipä käynyt.

Se arpoo jokaiselle omat lootit, joten turha stressi pois siltä osin.

Kuten myös DZ:llä. Joku oma ryhmäläinen saa tapon/aukaisee arkun, saa siitä jokainen ryhmän jäsen oman loottinsa. Poikkeuksena tietysti PvP tilanteet jossa nopein saa sen kuolleen lootin. Pikku vinkkinä jos joskus on tilanne jossa on muita pelaajia (non-hostile agents) ampumassa nimi-vihollista, kannattaa siihen ainakin se 1 luoti ampua, muuten ei loottia heru.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Mitenköhän ison crewin tonne DZ:lle sais kasaan jos erikseen sovittais? Joku viistoista jannua avoriviin niin ei varmaan kopterikentällä tuu hätä.
 
Ylös Bottom