Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's The Division

Vastaus: Tom Clancy's The Division

Itse palasin pelin pariin taas 1,5kk tauon jälkeen, ihan kivaa on ollut taas vähän "räiskiä". Näköjään oli DZ rank nollaantunut, mutta ei kai sillä niin väliä. Vasta on lvl 22 ja päätarinakin pahasti kesken, vaikka 51h jo takana. Hieman eri tahtia pelaan kuin monet muut, jotka vetivät tarinan läpi jossain 20h:ssa :D

Ärsyttävästi vihollisten spawni on edelleen samalla tasolla, voivat syntyä ihan naaman eteen metrin päähän. Selasin invenotrya sivutehtävän jälkeen ja, kun tulin valikoista pois niin hetken päästä vihollinen ilmestyi tyhjästä suoraan eteen.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

En tiedä onko olemassakaan parempaa Assault Rifleä kuin tämä mikä mulla nyt on, ilman härpättimiä 72K dps?

Voi toki saada, itsellä on 107K assault, mutta paljon tärkeämpää on ne talentit ja tuo perus damage menee firearms lukeman mukaan.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Mullakin tuli kuin tulikin palattua tän pelin pariin jokusen viikon tauon jälkeen vaikka olin jo ajatellut jättää pelin siihen 20 leveliin. Tuli sit graindattua muutamassa illassa sinne 30 levelille. Perjantai-iltana pyörin useamman tunnin Dark Zonella ja hauskaa oli. Aika vähän pelaajia oli mestoilla mutta jonkin verran kuitenkin. Lyöttäydyin yhteen parin pelaajan kans ja saatiin yhdessä ihan hyvää loottia kasaan. Joku yksinäinen rogue siellä pyöri mut kaveri hävis sen jälkeen kun oli joku Man Hunt päällä, mistä toi muuten tulee?

Nyt on gear score 73. Suht rauhassa sai ainakin tuolla level 30 dark zone alueella pelata, tosin yksin tuolla on välillä aika kusessa kun vihuja tulee joka suunnalta jolloin ei auta muuta kuin juosta karkuun.

Jotenkin tää on sellainen peli että alkaa puuduttamaan jos jauhaa liikaa mut sit pienen tauon jälkeen taas maistuu hetken aikaa. On tässä jotain tehty oikein kun tätä on välillä niin hauska pelata.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Jokos kaikki jo lopetti pelaamisen. Ei ole tullut kommenttia 1.3 päivityksen jälkeen ?

Noi nimetyt aseet taitaa olla vain keräilyä varten, tai en ole keksinyt missä niillä olisi käyttöä ? Sain Showstopper automaattihaulikon jostain tehtävästä ja olen yrittänyt keksiä missä sille olisi käyttöä. Paukkua lähtee, mutta lähelle pitäs päästä ja DZ puolella violettikin on kova homma saada lippaallisella (20) nurin.

Toi PP-19 on vähän kuin entinen AUG, sopivalla lippaalla 109 paukkua, Ampuu kaikki paukut samaan reikään, mutta kaikki menee yhden violetin kaatoon kuten AUGin 59 paukun lippaalla. Pitää vielä kokeilla siten että suojien kustannuksella kaikki damage aseelle. Tahtoo vain sitten kuolla kun kovaa huutavat noi kirvesmiehet.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Onko muilla ongelmia kartan aukeamisessa, kun ei aukee ollenkaan? Tuli nyt tän uuden päivityksen mukana kyseinen ongelma.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Mulla ei oo ollu mutta tuttavalla ollut. Ja on yleinen ongelma johon olis tänään pitäny tulla korjaus. Kyllä minä pelaan vieläkin. Ihan mukavaa edelleen mutta lootin perusteet alkaneet vain ärsyttämään. Tietyistä asioista tiettyä loottia... Uudesta snipu kivääristä olen tykännyt. Surplus SVD. On kuin M1A aikoinaan eli todella vakaa tykki[emoji1] myös G36 Assault Rifle on ollut mieleen. Tuntuu kyllä siltä että ei taida mielenkiinto riittää Underground lisäriä ostamaan. Erinäisiä bugeja on kiitettävä määrä ja korjausta ei tunnuta osaavan tehdä. Mutta silti on hauskaa pelata edelleen!
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Kyllähän tää taas maistuu hyvältä pitkän tauon jälkeen. Ukkoon sai kestävyyttä ja tehoo aikas julmetusti lisää uusilla varusteilla.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

kannattaako tämää ladata taas vai onko yhtä bugien juhlaa viel?...itsella mm hitit osuu viiveella, kuin olis asian tai north amerikka serverit ja tehtävän aloittamisessa ongelmia.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Onhan nuita bugeja mutta kyllä se pohjimmiltaan loistava peli on:) ainakin minua jaksaa viihdyttää
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Tuli tilattua tää Tom Clancy's Division PS4 peli kun hinta on tippunut jo sopivalle tasolle. Oli anttilassa 34,99€ ja tuosta vielä lähti hieman pois koodilla.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

On toi G36 Assault Rifle kyllä aikas "rikki" DPS nykyisessä 398000 ja siltikin toughness 360000. Ei parane valittaa [emoji3]
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Onko noista season passin lisäosista mitään uutta tietoa mitä on tulossa? Elokuussa ilmeisesti underground tulossa. Mietin vaan kannattaako ostaa nyt jo season passi vai ootella vielä?
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Onko noista season passin lisäosista mitään uutta tietoa mitä on tulossa? Elokuussa ilmeisesti underground tulossa. Mietin vaan kannattaako ostaa nyt jo season passi vai ootella vielä?

No 3 DLC pakettia on luvassa, Underground, Survival ja oliko se viimeinen sit joku Last Stand joka tulee talvella. Voithan sä vielä ootella ja kattella millaisista lisäosista tarkalleen on kyse ennen kun teet lopullisen päätöksen. Ainakin Underground on saanut suht hyviä arvosteluja ja tuonut ilmeisesti pelille melko paljon kaikkea uutta.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Eilen pelasin ensimmäistä kertaa ja kyllä tämä hyvältä vaikuttaa.

Ei vielä pääse kunnolla säätämään varusteiden kanssa, kun olen saanut vasta pari pyssyä ja yhden hatun.

Ensimmäinen bugi iski toisessa tehtävässä. Portaiden vieressä oli varustelaatikko ja käytiin tiimikaverin kanssa ottamassa ammuksia. Kaveri jatkoi matkaa, mutta minä en päässyt laatikosta irti. Jalat kyllä liikkui, mutta ei ukko. Ei vaikka miten heitin volttia. Aloin tutkia menuja ja sieltä pääsin teleporttaamaan ryhmänjohtajan luokse. Sekin onnistui vasta toisella yrityksellä. Ekalla tupsahdin rakennuksen ulkopuolelle, eli en sinne päinkään.

Siinä vaiheessa kun pääsin takaisin tiimin luo, pahat sedät oli jo ammuttu ja ruumiit ryöstetty putipuhtaiksi.

Onko yksinään, tuollaisen jumin iskiessä mitään muuta tehtävissä kuin lopettaa peli?
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Eilen pelasin ensimmäistä kertaa ja kyllä tämä hyvältä vaikuttaa.

Ei vielä pääse kunnolla säätämään varusteiden kanssa, kun olen saanut vasta pari pyssyä ja yhden hatun.

Ensimmäinen bugi iski toisessa tehtävässä. Portaiden vieressä oli varustelaatikko ja käytiin tiimikaverin kanssa ottamassa ammuksia. Kaveri jatkoi matkaa, mutta minä en päässyt laatikosta irti. Jalat kyllä liikkui, mutta ei ukko. Ei vaikka miten heitin volttia. Aloin tutkia menuja ja sieltä pääsin teleporttaamaan ryhmänjohtajan luokse. Sekin onnistui vasta toisella yrityksellä. Ekalla tupsahdin rakennuksen ulkopuolelle, eli en sinne päinkään.

Siinä vaiheessa kun pääsin takaisin tiimin luo, pahat sedät oli jo ammuttu ja ruumiit ryöstetty putipuhtaiksi.

Onko yksinään, tuollaisen jumin iskiessä mitään muuta tehtävissä kuin lopettaa peli?

Taidampa iteki ostaa tän. Ja Ghost Reconin.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

24 euroa Anttilassa oli sen verran hyvä hinta, että maltoin viimein ostaa tämän kauan odottamani räiskintäpelin. Ensimmäiset kolmisen tuntia tunnelma oli ihan katossa, kunnes kampanja näytti todellisen luonteensa. Eikö muilla ole ollut mitään ongelmia yksinpelin vaikeustason kanssa? Sivutehtävissä olen kuollut tuskin kertaakaan, mutta nyt en yksinkertaisesti pääse uusia päätehtäviä läpi. Vaikeustaso pompsahti kattoon tehtävässä, jossa pitää tuhota napalmitehdas sekä kukistaa Joe Ferro ja miljoona muuta cleanersiä. Ensin jumitin tehtävän puoliväliin, jossa joku mulkvisti huutaa: ”Älkää päästäkö häntä säiliöille!” Yritin sitä kohtaa valehtelematta kaksi tuntia, kunnes selvisin viimeiseen vaiheeseen. Siinä vasta meinasi itku tulla, kun itse Ferro astui kuvioihin:(! Tunnin yrittämisen jälkeen päätin luovuttaa ja jatkaa seuraavana päivänä samasta kohtaa. Vielä mitä – alustahan sen tehtävän jouduin aloittamaan, kun seuraavan kerran kirjauduin! Onneksi en kuollut kuin pari kertaa raivatessani samat siivoojat toiseen kertaan. Viimeisessä vaiheessa evottaminen jatkui entiseen malliin, kunnes reilun tunnin yrittämisen jälkeen sain kuin sainkin Ferron hengiltä.

Pian tämän jälkeen aloitin uuden päätehtävän, jossa jälleen ovat vastassa liekkärisankarit. Taas olen jumissa mahdottomalta tuntuvassa taistelussa, jossa yksikin tarkkuuskiväärin luoti tai hipaisu liekkiin kymmenen metrin etäisyydeltä tietää kuolemaa. Ovatko cleanersien tehtävät jotenkin poikkeuksellisen vaikeita vai enkö muuten vaan osaa? Jos tämä meno jatkuu, menee koko peli pikaisesti myyntiin:confused:.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Tee sivutehtäviä ja nosta leveliä ja parempaa varustettava. Olet ihan liian pienellä levelillä liikenteessä näköjään. Mikä on tehtävän level ja mikä olet itse?
 
Ylös Bottom