Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk´s Pro Skater 3 hype

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peepmaster
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
PSone versio thps3:sesta oli myynnissä jo netista.comin esitteessä joka tuli ehkä 30.10.
hintaa 249,-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WAR
On se hyvä peli, oon tässä sitä pari tuntia pelannu.:p :p :p

Siis PS2-versiota? Jos oot kerenny jo pelata PS2:lla, niin onko eri tyypeillä erilaiset temput? Siis esim. Onko Kickflip erilainen Tonylla tehtynä kuin vaikka Muskalla.

Luulisin, että hän on pelannut peliä PsOnella! Pelihaän ilmestyi junnu-pleikkarille muutamia päiviä sitten, muistaakseni! No odotetaan peliä innolla, kohta päästään taas pelailemaan extreme-peliä!

Kuinka monta eri moninpeli moodia siinä thps3:ssa oikein on (jossei nettimoodeja lasketa)?
Ja miks jokapaikassa on sanottu, että siinä ois kymmenen kenttää, mutta kun kävin kattoon planettonyhawkista, niin siellä luki vain 8+1 salakenttä

Aika kivaa hypetystä täällä ;) No toi nettipeli kuulostaa kyllä hyvältä, ostan ehkä kokeeksi vain sen takia. Ja olihan nuo edelliset osat kivoja, vaikka rahastuksen makua alkaa pikkuhiljaa olla.

PS2 versio sai PSM-lehdessä, jonka hommasin jenkeistä 10/10. Sekä EGM:ssä 9.5, 9.0, 9.5. Mutta PSOne versio sai PSM:ssä 4/10, haukuttiin täysin. EGM:ssä 7.0. Neversoft ei tehnyt PSOne versiota, vaan joku Shaba Games- luultavasti tässä syy huonoihin pisteisiin.

Pointtina, että kannattaa satsata kerralla kunnon tuotokseen, tasotkin paljon karsittuja PSone versiossa. Ainakin mä kaivan mielummin THPS2:n esiin taas:), investoin kuun lopulla kolmoseen.

Jos se thps3 ilmestyy britanniassa jo 23.11, niin miks sitä suomen julkaisua pitää viivyttää viikolla?
Eikö UK ja suomen versio oo yks ja sama asia?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan
PS2 versio sai PSM-lehdessä, jonka hommasin jenkeistä 10/10. Sekä EGM:ssä 9.5, 9.0, 9.5. Mutta PSOne versio sai PSM:ssä 4/10, haukuttiin täysin. EGM:ssä 7.0. Neversoft ei tehnyt PSOne versiota, vaan joku Shaba Games- luultavasti tässä syy huonoihin pisteisiin.

No voihan tuo psone version haukkuminen johtua esim. kun on ensin pelattu ps2 ja sitten yköstä. Saman huomaa kun katsoo Metal gear solidin ja Ff8 arvosteluita pelit lehdestä ja peliasemasta.
No itselläni on tuo thps3 pleikalla ja pettynyt olen, onneksi sain "halvalla" . Itse pelissä (luultavasti molemmissa versioissa), mättää älytön vauhti ja temppujen räveltäminen. Tahtia olisi voinut laskea Trasherin tyyliseksi jossa pitkien ketjujen tekeminen on vaikeaa, ja ei ainoastaan aloittelioille.

THPS3

Onpa ollut tuskallista venata, että saadaan uusi Pleikkari2 lehti (6) kauppoihin kun numerossa on melkeinpä Euroopan ensimmäinen THPS3 arvostelu..ensi maanantaina pitäis olla saatavilla.

PSOne versio on ollut aika heikko, en ole sitä pelannut, mutta mitä olen kuullut niin ei oikein kyllä pärjää PS2 version valossa. Konversionhan teki Shaba Games, joka teki Sony Amerikan taannoisen Grind Sessionin.

THPS3:een ei varmasti ketään pety. Peli yhdistelee Hawk ykkösen ja kakkosen parhaat puolet ja jotenkin ovat saaneet taas aivan helvetin hyvä leveleitä luotua...salettiin kestää tämä peli kuukausia.

Toivottavasti peliin on taas lisätty lisää old school temppuja. Eihän kaikkia ollut tphs2:ssa. Tosin näppäinyhdistelmät alkavat tempujen runsauden takia olla vähissä. Mutta ei se mitn. Pelistä on varmasti tulossa ps2:n paras x-treme peli. PSOne versiota ei siis tarvitse vilkaistakkaan, etenkin kun tekijänä on Shaban Games;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Toivottavasti peliin on taas lisätty lisää old school temppuja. Eihän kaikkia ollut tphs2:ssa. Tosin näppäinyhdistelmät alkavat tempujen runsauden takia olla vähissä. Mutta ei se mitn. Pelistä on varmasti tulossa ps2:n paras x-treme peli. PSOne versiota ei siis tarvitse vilkaistakkaan, etenkin kun tekijänä on Shaban Games;)

ööö, se on Shaba games :) ja sama tiimi tekee xbox version ja muistaakseni myös GameCube version

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mpdman

ööö, se on Shaba games :) ja sama tiimi tekee xbox version ja muistaakseni myös GameCube version

Ja mikä on päätelmän tulos; kannattaa oikeasti olla Playstation 2:n omistaja ;) Eihän tällainen varmaan boksareiden ja nintendonistien päähän reikää tee, mutta varmasti v.tuttaa kumminkin.

mulla on joululahja listalla toi peli ku ei oo itellä hynää yhtään nii kai se on pakko joskus saaha miks ei jouluna:D

joopa joo..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WAR
PS2 Versio mulla on, ja on nuo temput eri näkösiä eri hepuilla.

Minä pelasin tuota jenkkiversiota kaverilla ja se oli kyllä ihan loistava. Pelasin itse Haukalla. Peli on minun mielestä vähän ehkä liiankin nopeatempoinen kun vertaa esim. Hawk 2:seen. Laskeutumiset tulee tuurilla oikein.

Pelasin paria ekaa ruutua, niissä grafiikat oli kyllä aivan uskomattoman hienoa tasoa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Metal Gear
mulla on joululahja listalla toi peli ku ei oo itellä hynää yhtään nii kai se on pakko joskus saaha miks ei jouluna:D

Joulu on kyllä hankala asia mutta sekin hoituu aina jotenkin; itse olen päättänyt karsia muiden joululahjoista ja ostaa itselleni THPS3:sen ja SH2:sen ;)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom