Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk´s Pro Skater 3 kokemuksia

no kiva että joku piti sitä sinä mitä odotettiin tai jotain.. kentät olisi voinu olla hieman ehkä isompia ainakin tokio on loppupeleissä yksi huonoimmista kentistä koko sarjassa noooooo mutta kyllähän sitä tulee silti hakattua varsinkin frendin kaa lysti on moninkertainen
 
Miten ton tokion voi päästä läpi? mulle tuomarit antaa vaan maksimissaan 65p. Paljonkohan pitäis saada pisteitä ja onko joku hyvä reitti missä tehä komboja? Tää on mun eka THPS joten en oo mikään hyvä pelaan paras kombo vaan joku 100 000 ja se tuli RIOssa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hoopo
Miten ton tokion voi päästä läpi? mulle tuomarit antaa vaan maksimissaan 65p. Paljonkohan pitäis saada pisteitä ja onko joku hyvä reitti missä tehä komboja? Tää on mun eka THPS joten en oo mikään hyvä pelaan paras kombo vaan joku 100 000 ja se tuli RIOssa.

Ainakin kakkosessa toimi kaava; vedä paljon, vedä monipuolisesti ja ÄLÄ kämmää!:D
 
Laitoin pelin koneeseen kolme ja puoli tuntia sitten ja tämä on eka taukoni (( joo joo, hankin kyllä joskus sen elämän )).
Ainakin se on ainakin addiktiivinen.
Ja komea.
No joo, se on ihan loistava :)
 
Peli on muuten ottanut askeleen eteenpäin epärealistisuudessa, mikä on minusta vain hyvä juttu. Noita speciaalejakin on ihan tajuton määrä verrattuna edellisiin haukkoihin. Yksi hienoimmista lienee Bam Margeran The Jackass ja Human Dirt. Näitäkään tuskin pystyy aidosti edes hypersuperpro-sk8er tekemään, mutta pelissä ei ole rajaa hulluudelle, ja hyvä niin.

Kenttien interaktivisuutta on parannettu. Oletteko kenties huomanneet kun tavalliset kaduntallaajat heittäävät läppää ja grillailevat kyljyksiään rakennustyömaalla? :)

Impress the skaters (or neversoft girls) tehtävä on hyvä lisä pelin tehtäviin. Toisen kannustaminen hakaten lautaa verttiin tuo aitoa
lajin tunnelmaa peliin.

Kouluarvosanaksi pelille voisi antaa 9+. Tämä peli on pakkohankinta vähänkin skeitti- ja snoukkapeleistä pitäville.
 
Kyllä odotan innolla joulua, kun tuonkin pelin toivottavasti saan lahjapapereistä repiä!;) Muuten onko kellään nyt tietoa siitä nettizydeemistä. Onko kukaan kokeillut? Jos on, niin voisi kertoa että millaisella kokoonpanolla ja käyttikö ADSL-korttia. Itseäni kiinnosttaa koska on juuri tuollainen kortti.
 
thps ei oo kyllä kovin realistinen...löysin yhen paikan missä voi vetää ihan sika settii eli ennätys kombossa on 113 liikettä ja ennätyspisteet siis yhestä kombosta vähän yli 3,5 miljoonaa...joku pari miljoonaa on ihan helppo nakki...mut jos tota ei lasketa niin edelleen se 500.000 on ennätys, mut en tehny tota 3,5 miljoonaa sit millään koodilla...neversoftin pojat on kyl tehny hyvän pelin meinaa hahmojen videot on vitun nättejä ja salahahmot parempia ku koskaan....wolverine on ehdoton lemppari ja sillä on pirun hienot erikoisuudet...täytyy vielä sanoa et ei ollu tässä thps 3:ssa kovin vaikeeta kerätä kaikki salaisuudet verrattuna kakkoseen mut se johtuu varmaan siitä et olin jo konkari kolmosessa kun taas kakkonen oli eka haukkani...
 
pelissä on aika kivat musat lukuunottamatta sitä saatanan country renkutusta mutta se että löytyy House OF Painia osottaa hyvää makua
 
KYSSÄRI

Tota yhes radassa pitää yhdelle tyypille ettii avain. Tietäisköhä kukaa mist se löytyy?
 
Avaimena toimii kirves - ja se löytyy muistaakseni jostain niiltä puurakennuksien läheltä.
 
Itselläni on ollut peli lauantaista ja oon pelannu pelin Tony Hawk:illa läpi oisin varmasti jo pelannu caballerolla mutta ku ei saa Tokiossa pisteitä tarpeeksi pitää varmaan harjotella nuita comboja ku on eka haukka pleikkarilla ku totuin haukka 2 PC:en:(
 
kokeilin tänään playstationin thps 2:sta ja täytyy sanoo et nyt sen vasta huomaa kuin huono se on verrattuna kolmoseen...eikä temppuilustakaan tullut oikeen mitään ku siinä on niin tahmeet kontrollit....yks kysymys kaikille eli pelaatteko analogitikulla vai ristiohjaimella? peli on kai tarkotettu pelattavaks ristiohjaimella tai ainakin suurin osa kuulemma pelaa kuten minä...
 
Mä pelaan ristiohjaimella. Tikulla on mm. vähän vaikee vääntää manuaaleja joten ristiohjain on parempi vaihtoehto. Hitto kun on ollut kaikkea muuta häröilyä, ei ole tullut loppupeleissä hirveästi thps3:sta pelattua... Mutta enää huominen koulupäivä ja sitten lomaa.. Ja arvata saattaa mitä peliä tahkoan vapaapäivinä.
 
On kyllä tosi hauska toi kaksinpeli, kun siinä on niin paljon niitä modeja ja broidi on aina hauska rökittää siinä vaikka on mua 3vuotta vanhempi:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kibe
On kyllä tosi hauska toi kaksinpeli, kun siinä on niin paljon niitä modeja ja broidi on aina hauska rökittää siinä vaikka on mua 3vuotta vanhempi:D

Joo, hyvät muistot on Haukan kaksinpeleistä. Vuosi sitten pelattiin aina broidin kanssa Haukkaa, taustalla Limp Bizkittiä! Mitä muuta sitä enää ihminen voi pyytää? Tänä jouluna sama juttu; THPS3 kaksinpelinä ja taustalla uusi Limppareiden New Old Songs-älppäri. Nostaligista!:D
 
Ylös Bottom