Vastaus: Top Spin 4 [PS3]
Saman olen huomannut ja meinaa välillä hermo mennä. Ja yleensä, jos vihu on laittanut pahan pallon toiseen nurkkaan ja saan sen kiinni, niin mun pelaaja kääntyy ympäri ja seisoo hetken valmiusasennossa, ennenkuin hölkkää keskelle. Kyllä ton faster repositionin pitäisi saada toi pelaaja oikeasti spurttaamaan, että noihin palloihin ehtii, eikä vain sinne verkolle, vaan myös sivusuunnassa.
Hassusti kyllä vaihtelee toi vaikeustaso. Eilen pelailin Roland Garrosia (uramoodissa) normaalilla ja semeissä oli Djoko vastassa. Mut tyrmättiin pelissä tyystin, ei ollu mitään jakoa Djokon täydellisiä palautuksia vastaan. Ja tätä ennen jossain mastersissa otin Djokosta todella helpon voiton. Muistelisin, että TS 2:ssa oli myös samalla tavalla toi vaikeustaso, että Grand Slameissa vastukset oli kaikki huomattavasti kovempia. Sinänsä kyllä hyvä, olis aika tylsää kävellä helppoon voittoon noissa.
Välillä ärsyttää kun pelaaja löntystää hitaasti toiselta puolelta kenttää keskelle. Toi fast reposition nappi pätee ilmeisesti vaan verkkopeliin (jota osaan oikeessa elämässä MELKEIN paremmin kuin mun luoma hahmo)?
Saman olen huomannut ja meinaa välillä hermo mennä. Ja yleensä, jos vihu on laittanut pahan pallon toiseen nurkkaan ja saan sen kiinni, niin mun pelaaja kääntyy ympäri ja seisoo hetken valmiusasennossa, ennenkuin hölkkää keskelle. Kyllä ton faster repositionin pitäisi saada toi pelaaja oikeasti spurttaamaan, että noihin palloihin ehtii, eikä vain sinne verkolle, vaan myös sivusuunnassa.
Hassusti kyllä vaihtelee toi vaikeustaso. Eilen pelailin Roland Garrosia (uramoodissa) normaalilla ja semeissä oli Djoko vastassa. Mut tyrmättiin pelissä tyystin, ei ollu mitään jakoa Djokon täydellisiä palautuksia vastaan. Ja tätä ennen jossain mastersissa otin Djokosta todella helpon voiton. Muistelisin, että TS 2:ssa oli myös samalla tavalla toi vaikeustaso, että Grand Slameissa vastukset oli kaikki huomattavasti kovempia. Sinänsä kyllä hyvä, olis aika tylsää kävellä helppoon voittoon noissa.
