Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Top Spin 4

Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Välillä ärsyttää kun pelaaja löntystää hitaasti toiselta puolelta kenttää keskelle. Toi fast reposition nappi pätee ilmeisesti vaan verkkopeliin (jota osaan oikeessa elämässä MELKEIN paremmin kuin mun luoma hahmo)?

Saman olen huomannut ja meinaa välillä hermo mennä. Ja yleensä, jos vihu on laittanut pahan pallon toiseen nurkkaan ja saan sen kiinni, niin mun pelaaja kääntyy ympäri ja seisoo hetken valmiusasennossa, ennenkuin hölkkää keskelle. Kyllä ton faster repositionin pitäisi saada toi pelaaja oikeasti spurttaamaan, että noihin palloihin ehtii, eikä vain sinne verkolle, vaan myös sivusuunnassa.

Hassusti kyllä vaihtelee toi vaikeustaso. Eilen pelailin Roland Garrosia (uramoodissa) normaalilla ja semeissä oli Djoko vastassa. Mut tyrmättiin pelissä tyystin, ei ollu mitään jakoa Djokon täydellisiä palautuksia vastaan. Ja tätä ennen jossain mastersissa otin Djokosta todella helpon voiton. Muistelisin, että TS 2:ssa oli myös samalla tavalla toi vaikeustaso, että Grand Slameissa vastukset oli kaikki huomattavasti kovempia. Sinänsä kyllä hyvä, olis aika tylsää kävellä helppoon voittoon noissa. :)
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Kävipäs eilen hassusti kun oli jonkun **-minor tournamentin neljännesfinaalissa vastassa joku pari leveliä parempi brassi. Tilanne 9-3 mulle eli "muutama" ottelupallo. Hävisin 9-11. :D
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Eilen pelailin Roland Garrosia (uramoodissa) normaalilla ja semeissä oli Djoko vastassa. Mut tyrmättiin pelissä tyystin, ei ollu mitään jakoa Djokon täydellisiä palautuksia vastaan.

Toi Djokovic on mun pelihahmolle täyttä myrkkyä. Kun omien peruslyöntien ajotus kusee välillä niin Djokovic pistää nopeasti ja tarkasti kulmasta kulmaan...enkä lopulta enää ehdi. Ihme kyllä Federerin ja Nadalin voitan enemmän kuin häviän (ainakin hardilla).
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Demo ei vakuuttanut, liikkuminen on vain liian löysää. Jos pelistä halutaan tehdä aidon oloinen, olisivat voineet laittaa tähän edes split step napin jota näpäyttämällä pääsee singahtamaan automaattisesti oikeaan suuntaan.

Itseasiassa olisi aika montakin liikkumista parantavaa ideaa mielessä. Virtua tenniksen arcademainen koheltaminen oli paljon kivempaa, tosin VT3:n pelaajien kyvyttömyys verkkopeliin pilasi sen pelin. Virtua Tennis 2 on yhä kiistaton mestari hauskanpitomielessä.
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Juu itteekin harmittaa toi ottelujen hakeminen netissä. Ittelle käyny jo monta kertaa, että peli ettii parastaja vastustajaa mulle, mutta peliin asti ei koskaan päästä. Luulis, että tollanen olis aika helppo korjaa. Harmiks menin kuseen netis ekan grand slam finaalin hurrille, sinne meni trophy :)
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Voishan tätä harkita ku luin et ois aloittelijaystävällisempi. Top Spin 3 oli perseestä.

Oon enempi Virtua Tennis-miehiä. PS2:sen Smash Court 2 oli kyl helvetin hyvä.
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Nyt kun porukka vertailee täällä Virtua Tennistä ja Top spiniä, niin pitää omakin lusikka työntää soppaan. On Tullut pelattua niin Top Spinejä(1,3 ja 4) kuin myös Virtua Tenniksiä(3, "2009") ja omilla kokemuksilla voin sanoa, että TS on paljon lähempänä oikeaa tennistä ja sitä pelaa huomattavasti mieluummin. VT taas on niin arcademaista, jossa ei voi lyödä edes palloa verkkoon :D Ainakaan noissa versioissa, joita itse olen pelannut, niin ei voinut.

TS:n pallorallit ovat mielenkiintoisia ja "realistisia", tuntuu kuin katsoisi telkkarista oikeaa tennisottelua, jonka suosikkipelaajan otteisiin pääsee nyt itse vaikuttamaan. VT taas on pallon lätkimistä verkon puolelta toiselle, joka muistuttaa vähän tennistä, mutta hyvin vähän. VT on varmasti hyvä bilepeli kavereiden kanssa, TS taas vaatii paljon harjoittelua. TS 4 tuli hommattua julkkarina ja vasta nyt alkaa tuntua siltä, että tilanteisiin sopivat lyönnit alkavat tulla selkärangasta, vaikka tennispeleistä kokemusta onkin jo jonkin verran.
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Toi Djokovic on mun pelihahmolle täyttä myrkkyä. Kun omien peruslyöntien ajotus kusee välillä niin Djokovic pistää nopeasti ja tarkasti kulmasta kulmaan...enkä lopulta enää ehdi. Ihme kyllä Federerin ja Nadalin voitan enemmän kuin häviän (ainakin hardilla).

Mulle kävi garrosissa hardilla sama juttu. Murrayn ja nadalin voitin niukasti, mut novak veti ihan pystyyn.. Ootteko saanu muuten kehitettyä oman pelaajan arvoja, niin et joku arvo olis lähelle 90??
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

mä pelaan pelkästään netissä ja kysyisinkin että onko kellään mitään tietoa että onko jotain päivitystä tulossa. Tuo nettipelin hakeminen ja sen jäätyily ja siitä tulee vielä häviö listaan on saanut minut pelaamattomaksi! Loistopeli mutta saispa tuon nettipuolen ees jonkulaiseen kuosiin!
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Morjes. Pelin ostin moven yhteydessä ja pelailukki tässä jonku verran. Ihan mukavalta vaikuttaa kunhan oppii paremmin noi eri lyöntiyhdistelmät.

Kaverin kanssa yritettiin kahdestaan pelata, muttei saatu kahta move-ohjainta toimimaan yhtäaikaa. Aina laittoi toisen pelkästään pädille ja vain toisen movelle.

Onko tietoa pystyykö tässä edes yhtä aikaa samassa huoneessa pelaamaan kahdella move-ohjaimella? Pitäiskö olla se navi ohjain sitten jommalla kummalla vai täh? Yritin googleen laitella vaikka mitä hakuun mutten vastausta löytänyt :(

EDIT: Komento takas :D saatiin sittenki toimiin ku vähän pyöriteltiin. Piti vaan oikeassa kohtaa painaa starttia move ohjaimella... Ei vaan osattu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Tuli tämä hommattua kun edellinen tennispeli mitä tuli pelattua taisi olla edellisen sukupolven konsoleilla. Eikä todellakaan tarvinnut pettyä ostokseen, lostava tennispeli kaiken kaikkiaan.

Uramoodikin on "real tennis" asetuksella melkein sellainen mistä tuli haaveiltua ensimmäisessä top spin pelissä. Top Spin academyn jälkeen kaikki avut pois ja uran kimppuun very hard tasolla. Ensimmäinen sparrivastustaja 0-3 takkiin, ensimmäinen turnaus 0-6, 0-6 ulos:D Ajoituksen ruvetessa toimimaan hieman paremmin toisessa turneessa tuli jo joitain pisteitäkin ettei ihan lumilla hävinnyt. Kolmanteen ja neljänteen turnaukseen mennessä oli jo pelaajakin vähän kehittynyt ja pääsin finaaliin saakka molemmissa.

Vielä siis ensimmäisen kääpiöturnauksenkin voitto antaa odottaa itseään, mutta en luovu tuosta very hard tasosta siltikään koska haastetta on todella mukavasti. Vähänkin herpaantuu ja ajoitukset rupeavat pettämään niin jopa nämä 3-5 level vastustajat rankaisevat heti.

Ei voi kuin suositella kaikille joita tennis edes etäisesti kiinnostaa:)
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Joo samoilla linjoilla ed. kirjoittajan kanssa. Ja vaikka ei kiinnostaisikaan Tennis, niin melkein voisi suositella silti :) Varsinkin lokaali multiplayer kahdestaan/nelisteen on viihdearvoltaan aika lyömätön pläjäys. Itse en ole vielä ehtinyt yksinpeliin tutustua, enkä oikeestaan moninpeliinkään. Mutta kaveri poikkesi perjantaina, niin koklattiin pari matsia online ja hyvinhän se näytti toimivan ja hauskaa oli.

[video=youtube;MRZP_LLMCxY]http://www.youtube.com/watch?v=MRZP_LLMCxY[/video]
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Miksiköhän en pääse pelaamaan netissä tätä? Muissa peleissä ei ongelmaa.

Tässä jos laitan ''join session'' niin valittaa jokaisen kohdalla että ''session is no longer avaible'' vaikka päivitän sivun koko ajan ja yritän uudestaan erilaisia. Sitten jos teen oman session niin kukaan toinen pelaaja ei tule siihen vaikka kuin kauan odotan:(
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Miksiköhän en pääse pelaamaan netissä tätä? Muissa peleissä ei ongelmaa.

Tässä jos laitan ''join session'' niin valittaa jokaisen kohdalla että ''session is no longer avaible'' vaikka päivitän sivun koko ajan ja yritän uudestaan erilaisia. Sitten jos teen oman session niin kukaan toinen pelaaja ei tule siihen vaikka kuin kauan odotan:(

En ole päässyt minäkään sen jälkeen kun psn avautui uudestaan.
Tuohan päivittyi vähän aika sitten ja luulen että uudessa versiossa on jonkun sortin bugi.

Tuolla lisää valitusta:
Top Spin 4 Lobbies Matchmaking Flawed After Patch? - 2K Sports Forums
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

En ole päässyt minäkään sen jälkeen kun psn avautui uudestaan.
Tuohan päivittyi vähän aika sitten ja luulen että uudessa versiossa on jonkun sortin bugi.

Tuolla lisää valitusta:
Top Spin 4 Lobbies Matchmaking Flawed After Patch? - 2K Sports Forums
Hei!

Taitaa olla vieläkin alhaalla:mad: Nettipelin takia tämänkin pelin ostin. Korjaisivat nyt pian. Tuon sinun postaamisessa linkissä olevassa keskustelussa vaikuttaa vähän siltä ettei ainakaan hirveätä kiirettä pidä sen korjaamiseksi.
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Juuri pelailin itse netissä pari erittäin tiukkaa matsia. Sitä muotoa missä pelataan oikeilla pelaajilla ja ranking pisteitä saavat. Olen Agassilla pelannut. Jos joku haluaa ottaa matsia niin mulle käy. Äsken pelasin jotain huippupelaajaa vastaan parasta koskaan pelaamani peliä ja ensimmäinen erä päättyi tie-break häviöön. Toisessa olikin sitten takki niin tyhjä etten pärjännyt enää ollenkaan. Näitä samanlaisia tuntemuksia varmaan käy oikeessakin tenniksessä että takki tyhjenee kun paras peli ei aivan riitä voittoon.
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

^itse olen pääsyt muutaman kerran pelaamaan jollain ihmeellä onlinessa tässä parin viime viikon aikana muuten jumii koko ajan. Jos eivät saa tätä online-puolta kuntoon kohtapuoliin niin menee levy kahtia:mad:

Minusta urheilupeleissä tärkein juttu on tuo online-pelaaminen.
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Vieläkö pelaatte tätä? Toimiiko nettipeli? Itse vasta tilasin pelin play.comista... Onko joku saanut playsta tilattuaan sen exclusive psn-avatarin?
 
Ylös Bottom