Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Transworld snowboarding

Barca

New Member
Onko jollakulla tietoa onko tämä ostamisen arvoinen snoukkapeli ? Ilmestyy kait 8.11.
 
Kannattaisi katsoa tuo sivuillamme oleva ennakko pelistä, ja jos siitä ei voi päätellä että onko peli ostamisen arvoinen niin tuskin sitä täältäkään saa selville.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Kannattaisi katsoa tuo sivuillamme oleva ennakko pelistä, ja jos siitä ei voi päätellä että onko peli ostamisen arvoinen niin tuskin sitä täältäkään saa selville.

Naurattaa.. sitä vartenhan on olemassa ennakoita netissä ja alan lehtiä, jossa arvioidaan tulevia pelejä. Itse en ole tästä pelistä kuullut ja lukenut oikein mitään niin ajattelin kysäistä josko joku tietäis. Eiköhän se ole ihan laillista !
 
No ei se kiellettyä ole, mutta pointti on siinä, että koska täälläkin kuultavat mielipiteet perustuvat joko netistä luettuihin ennakoihin tai kuviin, niin onko se oikea tapa tehdä ostopäätös jostain? Kuitenkin olisi paremminkin syytä lukea itse niitä ennakoita, koittaa löytää niistä sen kirjoittajan mielipide ja sitä kautta päättää onko peli ostamisen arvoinen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
No ei se kiellettyä ole, mutta pointti on siinä, että koska täälläkin kuultavat mielipiteet perustuvat joko netistä luettuihin ennakoihin tai kuviin, niin onko se oikea tapa tehdä ostopäätös jostain? Kuitenkin olisi paremminkin syytä lukea itse niitä ennakoita, koittaa löytää niistä sen kirjoittajan mielipide ja sitä kautta päättää onko peli ostamisen arvoinen.

Itsestäänselvyyksiä. Mutta jokuhan on saattanut kokeilla jotain demoa ja mielestäni tavalliset pelaajat on ihan yhtä asiantuntijoita kun arvostelua työkseen tekevät.
 
Tavallisistahan pelaajista meidänkin tiimi koostuu, ja tuo esikatselu jonka tein kuitenkin tuo näkemyksen siihen miltä melkein valmis peli tuntui pelata. Siksi sitä lähinnä suosittelin luettavaksi. Ja oma suosituksenihan oli, että peli on ehdottomasti ostamisen arvoinen, ehdotonta extreme-pelien eliittiä. Itse ainakin odotan peliä kuin joulua.

Harvoin innostun tunnin kokeilun perusteella peleistä, kuten TWS:stä innostuin.
 
Kysyin kavereiltani (PS2-miehiä) että mitä mieltä ovat TWS:stä. Sanoivat että ihan paska, mutta ovat vain pelanneet PS2:den snoukkapelejä, kuten ssx:ää ja muita. Ne on kunnon jääräpäitä. Itse odotan peliltä aivan tolkuttoman paljon. Grafiikat on kunnossa, enkä itse ole pelannut snoukkapelejä, mitä nyt kerran PSX:n jotain ihmepeliä, nimeä en muista. Joten olen melkein 100% neitsyt lautailun suhteen!
 
Taisi silloin olla vitsiä, ja fanboy asennetta mukana, peli kun ei ilmesty kyseiselle konsolille. Unohdin mainita tämän äskeisessä.

Edit: On tämä nappi minulle uusi tuttavuus. Nyt tiedän.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Taisi silloin olla vitsiä, ja fanboy asennetta mukana, peli kun ei ilmesty kyseiselle konsolille. Unohdin mainita tämän äskeisessä.


Tuolla on muokkaa viestiä nappula.......



Juu mielenkiintoiselta näyttää. Pakko ostos.
 
Sama pelintekijä tiimi on tehnyt Suprimes-Snowboardingin, en tiiä kirjotetaanko noin..
Peli oli kyllä hyvä ja Sanovat, että tämä on peli mikä Suprimen piti olla. (Samaa sanoo Bungie (kai) Halo2:sta)

Oliko tuohon aikaan, vielä se älä osta juttu (8.11)?
 
Pakko hehkuttaa: Voitinpas tuon Radio Mafian kisasta tänään päivemmällä! Ensi viikolla olisi vielä kaksi kpl kyseistä peliä Oopperassa jaossa. Eli soitatte sinne ja vastaatte helppoon kysymykseen. Tänään ainakin kaksi ensimmäistä oikein vastannutta palkittiin, eli kyseessä ei ole mikään "et-voi-voittaa-arvonta".Mukava kerrankin voittaa jotain... (Oli varmastikin elämäni ensimmäinen kerta kun jotain hyödyllistä voitin)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan puhveli
Pakko hehkuttaa: Voitinpas tuon Radio Mafian kisasta tänään päivemmällä! Ensi viikolla olisi vielä kaksi kpl kyseistä peliä Oopperassa jaossa. Eli soitatte sinne ja vastaatte helppoon kysymykseen. Tänään ainakin kaksi ensimmäistä oikein vastannutta palkittiin, eli kyseessä ei ole mikään "et-voi-voittaa-arvonta".Mukava kerrankin voittaa jotain... (Oli varmastikin elämäni ensimmäinen kerta kun jotain hyödyllistä voitin)

Hitto! Ja minä en päässyt läpi, hälyytti, mutta kukaan ei vastannut, nyt kun olisin tiennut vastauksenkin. Tiesin eilenkin vastauksen, mutta varattua tuuttaili. Joka päivä olen soittanut neljästi väärin. Nyt sitten selvis tuo mun snoukkapeli kyselyn syykin.
 
USA:ssa peli on nyt julkaistu. Kertokaa jos löydätte jostain review-artikkelin - siis netistä... !!
 
oi miksi?! oi miksi ei tuohonkin peliin olisi voitu laittaa realistista otetta? kyllähän tuokin tulee ostettua sitten kun saan itse koneen hankittua, mutta varmasti petyn tuohon arcade meininkiin. itsekin lumilautailijana haluaisi pelata pelejä, joissa on ajateltu oikeekin elämää. vaikeustasoakin olisi saatu mukaan, jos temput olisivat olleet hiukan vaikeampia suorittaa ja laskeutua..

huhhui.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dhat
oi miksi?! oi miksi ei tuohonkin peliin olisi voitu laittaa realistista otetta? kyllähän tuokin tulee ostettua sitten kun saan itse koneen hankittua, mutta varmasti petyn tuohon arcade meininkiin. itsekin lumilautailijana haluaisi pelata pelejä, joissa on ajateltu oikeekin elämää. vaikeustasoakin olisi saatu mukaan, jos temput olisivat olleet hiukan vaikeampia suorittaa ja laskeutua..

huhhui.

Ei se peli ole niin arcade, kuin tuosta tekstistä pikalukemisella ymmärsin. Eli toki rinteet on jyrkempiä, hypyt isompia ja grindit pidempiä kuin oikeassa elämässä, mutta toisaalta ei se arcademaisuus ole koskaan Tony Hawkiakaan haitannut.
 
toivotaan näin. kyllä peli varmaankin laadukasta viihdettä on minullekin, vaikka fysiikan realismiä kaipaankin. turha sitä on vielä mennä kovin manailemaan, ennenkuin peli on testattu.
noiden videoiden perusteella muodostin käsityksen tuosta liiallisesta arcademaisuudesta, koska niissä temput olivat kyllä sen verran hatusta kiskottuja, että realismin ystävää heikotti.

olet kyllä oikeassa, tony hawk toimii arcademaisena, mutta jokaisellahan on oma makunsa ja minä tahtoisin nähdä tony hawk nelosen realistisempana. olisihan se siistiä nähdä, jos Tonykin posauttaa nilkat muussiksi, jos ei saa lautaa jalkojen alle 20 portaan hypyssä. :D no ehkä se menisi jo överiksi.
Olen pelannut Tony Hawk pelejä PSonella ja nauttinut siitä, mutta kyseiset pelit jäivät nurkkaan heti kun sain käsiini Trasher: skate and destroy pelin, jota sai tahkota aikansa ennekuin oppi todella hallitsemaan skeittaajan liikkeet. sen pelin realismi teki minuun suuren vaikutuksen, vaikka arvostelijat mollasivat sen grafiikkaa ja muita osa-alueita. mielestäni se on kuitenkin PSonen paras lautailupeli.

pitää tietysti huomata mistä kulmasta pelaaja peliä katsoo. itse lautailulajeja harrastavana olen tietysti eri asemassa kuin normipelaaja ilman suurempaa kokemusta lajeista.

odotan TWS peliä kuitenkin innolla, jo vain todistaakseni sen graafisen loiston. sitten voinkin jo alkaa odottelemaan Transworld skateboardingia, jossa on realismi ennakkojuttujen mukaan kohdallaan.
 
Ei tiltin pelikuvassa näyttäny kyllä kovin kaksiselta. Tosin voi kyllä johtua koepelaajan kököstä taitotasosta.
 
Ylös Bottom