Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Transworld snowboarding

Tuija Lindén voi olla ihan hyväkin työssään ja mukava ihminen, mutta peliasiantuntijana minä en häntä pidä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Tuija Lindén voi olla ihan hyväkin työssään ja mukava ihminen, mutta peliasiantuntijana minä en häntä pidä.

Tätä samaa mieltä olen itsekkin, mutta mielestäni tuollaisten kommenttien sanomisessa kannattaisi käyttää harkintaa. Iltalehteä kuitenkin lukee moni ja ihminen monesti uskoo lukemaansa. Lukija voi saada kuvan, että pelin tekeminen xboxille olisi ollut floffi.
Eipä tästä sen enempää. Taidanpa lähteä kotiin tappamaan sata örkkiä Enclaveen...
 
Eiköhän Tuija tarkoittanut PlayStationia tai PC:tä. Kuution markkinatilanne ei maailmanlaajuisesti ole paljoa parempi kuin Xboxin. Vähän omituinen lause muuten, eikös Pelit ole aina ollut se jonka mukaan tärkeintä on pelien laatu, eikä se mille koneelle ne tulee? No varmaan tuosta lausahduksesta suurin osa on vain huolta suomalaisesta peliteollisuudesta ja sen jatkumosta.
 
Ski expossa on tuo peli tesmattavana. Kaveri vaan eilen peli-illassa kehuskeli että heidän ständiltään löytyy PAL-versio pelistä, kuulemma 2. maailmassa, enpä siitä tiedä). Joutuivat kuulemma pistämään xboxin kelkan kiinni roudarinteipillä ettei peli lähde liikkeelle.:)

En tiedä mikä ständi se on, kaveri kun on mainosalalla, veikkaan Nokia tai Salomon.
 
Voi prkle, ku piti ton pelin mennä myöhästymään. Se tuleekin vasta 15.11 eli viikko eteenpäin. "No parempi myöhään kuin ei milloinkaan".
 
TILT-TV:ssä

Näkyi olevan tilt-tv:ssä arvosteltavana!
Tulee uusintana ensi perjantaina myöhään!
 
Kellään mitään tietoa tukeeko peli System Link Cablea?
Vaikkei nyt aiheeseen kuulukkaan, niin pistäkääpä muutama peli, joka tukee System Link Cablea.
 
Moninpeli taitaa olla vain 2-4 pelaajan välillä, valitettavasti. Toisaalta sen ymmärtää, jos moninpelissä pidetään sama graafinen tasokkuus, kuin yksinpelissä, joka tuskin on totta, koska moninpeleille oli vissiinkin tehty 4 erillistä kenttää (tieto uusimmasta Pelit-lehdestä)
 
Nyt on pakko nostaa Pelit-lehden TWS-arvostelu puheeksi!Ennenkin on tuntunut,ettei Xbox-pelit saa ansaitsemiaan arvosanoja mutta en ole siitä jaksanut marista.Nyt on pakko!
Kertokaa miten peli voi saada "vain" 87 pistettä jos arvostelija päättää juttunsa seuraavasti:
"...missään vaiheessa lautailu ei tympäise.Siitä pitävät huolen loistavat kontrollit,rokkaava musiikkiraita ja hauskat radat eikä pidä unohtaa sitä kuuluisaa fiilistä."Aikaisemmin toimittaja on antanut ymmärtää,että pelin grafiikka on uskomattoman hienoa.
Pelissä on siis hauskat radat,loistavat kontrollit,hieno grafiikka,
hyvät äänet ja hyvä fiilis.Kaiken pitäisi ymmärtääkseni siis olla kohdallaan joten miten pelille voi antaa vain 87 pistettä.
Uskallan väittää,että jos tämä peli olisi tullut PS2:lle,pisteet olisivat olleet lähempänä 95 kuin 87.Tämä saakin minut pohtimaan,että mistä helvetistä tämä johtuu.Ollaanko sitä enemmän Sonyn kuin Microsoftin miehiä vai mitä hittoa?Jotenkin tuntuu ettei Xbox:in peleille uskalleta antaa huippupisteitä vaikka peli,kuten Transworld Snowboarding ne selvästi ansaitsisi.Lopuksi haluan sanoa etten itse ole peliä vielä pelannut.Halusin vain tuoda esille ristiriidan loppupisteiden ja muun arvostelun välillä.Ja jos jaksoit lukea tilitykseni ansaitset arvosanaksesi ainakin sen 95 pist...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Buckley
Nyt on pakko nostaa Pelit-lehden TWS-arvostelu puheeksi!Ennenkin on tuntunut,ettei Xbox-pelit saa ansaitsemiaan arvosanoja mutta en ole siitä jaksanut marista.Nyt on pakko!
Kertokaa miten peli voi saada "vain" 87 pistettä jos arvostelija päättää juttunsa seuraavasti:
"...missään vaiheessa lautailu ei tympäise.Siitä pitävät huolen loistavat kontrollit,rokkaava musiikkiraita ja hauskat radat eikä pidä unohtaa sitä kuuluisaa fiilistä."Aikaisemmin toimittaja on antanut ymmärtää,että pelin grafiikka on uskomattoman hienoa.
Pelissä on siis hauskat radat,loistavat kontrollit,hieno grafiikka,
hyvät äänet ja hyvä fiilis.Kaiken pitäisi ymmärtääkseni siis olla kohdallaan joten miten pelille voi antaa vain 87 pistettä.
Uskallan väittää,että jos tämä peli olisi tullut PS2:lle,pisteet olisivat olleet lähempänä 95 kuin 87.Tämä saakin minut pohtimaan,että mistä helvetistä tämä johtuu.Ollaanko sitä enemmän Sonyn kuin Microsoftin miehiä vai mitä hittoa?Jotenkin tuntuu ettei Xbox:in peleille uskalleta antaa huippupisteitä vaikka peli,kuten Transworld Snowboarding ne selvästi ansaitsisi.Lopuksi haluan sanoa etten itse ole peliä vielä pelannut.Halusin vain tuoda esille ristiriidan loppupisteiden ja muun arvostelun välillä.Ja jos jaksoit lukea tilitykseni ansaitset arvosanaksesi ainakin sen 95 pist...

Ja siinä arvostelussa kehuttiin moninpeliäkin vaikka siinä loppuhässäkässä moninpeli tuli Huonoa alueelle. Ja jos tämä peli olisi tullut PC:lle niin peli olisi saanu "Pelit Suosittelee" leiman.
 
Jos peli olisi tullut PS2:lle, ja tuon näköisenä niin se olisikin saanut vähintään sen 95 pistettä koska silloin TWS olisi vienyt PS2:n tehonkäytön aivan uudelle aikakaudelle. Pelihän syö jo nyt rankasti mehuja Xboxista. Tiedä sitten arvosanan oikeudesta, mutta se oli arvostelijan mielipide ja sillä selvä. Ja onhan tuo nyt vähän muuta kuin se oikeusmurha minkä IGN suoritti TWS-arvostelussa.

Ja pelihän sai "Pelit suosittelee" -merkin.

Moninpelin puolella arvostelija olisi halunnut enemmän pelimuotoja ja vapautta pelin säätämiseen. Siksi luultavasti miinus siitäkin rapsahti. Konsolivastaisuudestahan Pelit on pitkään tunnettu, mutta tuskin ne pisteet sen takia putoaa, ettei peli tule PC:lle.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Jos peli olisi tullut PS2:lle, ja tuon näköisenä niin se olisikin saanut vähintään sen 95 pistettä koska silloin TWS olisi vienyt PS2:n tehonkäytön aivan uudelle aikakaudelle. Pelihän syö jo nyt rankasti mehuja Xboxista. Tiedä sitten arvosanan oikeudesta, mutta se oli arvostelijan mielipide ja sillä selvä. Ja onhan tuo nyt vähän muuta kuin se oikeusmurha minkä IGN suoritti TWS-arvostelussa.

Ja pelihän sai "Pelit suosittelee" -merkin.

Moninpelin puolella arvostelija olisi halunnut enemmän pelimuotoja ja vapautta pelin säätämiseen. Siksi luultavasti miinus siitäkin rapsahti. Konsolivastaisuudestahan Pelit on pitkään tunnettu, mutta tuskin ne pisteet sen takia putoaa, ettei peli tule PC:lle.
Eiku niinpä saikin:rolleyes: . Se olikin CMR3 jota ihmettelin ettei saanut.
 
Tottakai se oli arvostelijan mielipide,ymmärrän sen.Ja arvostelijahan selvästi piti pelistä.Joten miksi ei saman tien antanut sille kunnon pisteitä?Jos pelissä ei ole mitään vikaa se ansaitsee mielestäni paremmat pisteet.Ja tämähän on vain minun mielipiteeni.Ja se PS2 vertaukseni ei tarkoittanut pelkästään grafiikkaa.Jos PS2-pelissä on hyvät kontrollit,hyvät kentät,huippu grafiikka,hyvät musiikit ja suht hyvä moninpeli,peli saa vuoren varmasti enemmän kuin 87 pist.Se oli pointtini.
 
87-pojoa on jo huippu pisteet, jos arvostelu asteiko on 1-100. Pelit-lehden kannattais luopua jo tuosta pistesysteemistä.

Kyllä kait tuota peliä pitää päästä testaamaa, osta en ellen testaa, sillä eipä ole koskan tullu pelattua kunnnolla lautailupelejä.
 
Älkää alkako haukkumaan lehteä ennen kun ootte pelanneet peliä. Minä olen pelannut tws:ssää nyt noin 10 tuntia ja voin sanoa, että ei peli täydellinen ole (tyhmiä bugeja, tylsät tehtävät, pientä nykymistä ym.) Ja moninpeli ei mielestäni ole mitenkään hirvittävän hauska, kun radat ovat niin suuret, että toista pelaajaa ei näy ollenkaan koko laskun aikana. 87 on melko sopivat pisteet mielestäni pelille, itse olisin kyllä varmaan antanut 90 pelkästään sen takia, että on suomalainen :)
Toinen juttu onkin sitten se splinter cellin (olen pelannut ;) vaikka en kylläkään niin paljoa kuin arvostelija) 92, joka olisi mielestäni voinut olla vähän korkeampi, mutta ei niillä numeroilla niin väliä ja kuten sanottu se on vaan yhden henkilön mielipide.

Olen kyllä huomannut, että pelit lehti on vähän xbox vastainen, mutta voi olla, että luulen vain niin, koska olen vähän puolueellinen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Mielestäni huomattavasti tärkeämää kuin loppupisteet ja hyvät/huonot puolet on itse arvostelu. Jos peli ei saa mitään merkittävää kritiikkiä itse arvostelussa, se tuskin voi olla kovinkaan huonosti toteutettu levyllinen viihdettä. Tekstistä voi myös bongata sellaisia yksityiskohtia pelistä, jotka voivat vaikuttaa omaan ostopäätökseen, vaikkeivat ne loppupisteissä näkyisivätkään. Kuten todettu, pisteethän ovat vain arvostelijan oma näkemys pelistä. Sinulla voi olla tekstin perusteella erilainen. Eli lukekaa itse arvostelut huolella, ja jättäkää pisteet pienemmälle huomiolle.
 
Vaikka Pelit lehden pisteet ovat kärsineet vähän inflaatiosta monen pelin saadessa yli 90pts ja pelit suosittelee lätkiä jaetaan oikein urakalla niin kyllä silti 87pts on ihan hyvä. Itse arvostelussa peliä kehuttiin aika lailla. Pelit tuntuu oikeastaan olevan lähinnä ps2 vastainen. Kaizu tuntuu olevan hyvin Xbox myönteinen sekä NNirvi, jolle PC on kuitenkin edelleen ykkönen.
 
Ylös Bottom