Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Transworld snowboarding

Oho, aikalailla oli tiltin arvio oikeassa (ihmetys). Peli todella alussa tuntui vähän tylsältä, mutta paranee vanhetessaan (3h pelattu :/ ).
Alussa olin jo valmis heittämään tämän nurkkaan ja nostamaan Ampedin kultatuoliin, johtuen (imho) ampedin sulavemmasta animaatiosta, mutta kyllä tämä nyt rupee maistumaan.

Kaksi asiaa jotka ärsyttää: liian suppeat optionsit, esim kamera kulmaa ei voi vaihtaa standardiksi eri kulmiin kun siihen mikä HMn pojat ovat päättäneet. Ja crapejä ei voi bounata (iiiiso miinus).

Naureskelin aikalailla Kolin pipen huudoille "hyvä pössis" :)
 
Peli on tänään eli torstaina tullut kauppoihin mutta huomenna se pistetään myyntiin. Aamulla hakkaamaan kaupan ovea?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikkois
Peli on tänään eli torstaina tullut kauppoihin mutta huomenna se pistetään myyntiin. Aamulla hakkaamaan kaupan ovea?
Taidan mennä jo tänään pelikaupaan vinkumaan tuota peliä. Ja jos ei tipu niin olen valmis käyttämään kovempiakin otteita! Lukekaa sitten perjantain iltapäivälehdistä TWS-sekoilun seurauksista...
 
kyllä toi peli ainakin espoossa on myynissä , tosin siitä liikkestä on aina saanut suomalaisten tekemät pelit aiemmin kuin muualta.
 
Lyhyt arvio 2h pelisessiosta pelin kanssa:

Pelattuani TWS:ää n. 2h voin kyllä sanoa, ettei ole hidastellut yhtään, graffat on aivan helevetin hienot, ja ääniraita on uskomaton, OIKEASTI. Pelissä on jumalattomasti unlockattavaa, esim. ratoja, lumilautailuvideoita, lautoja etc. Ainoa asia mikä harmittaa/ärsyttää, on valikoissa soiva Apulannan Bring Me Down, joka alkaa pännimään muutaman kymmenen kuuntelukerran jälkeen, mutta ainahan voi pientää äänenvoimakkuutta.

Pelaamaan on helppo päästä sisään, mutta temppujen tekeminen vaatii mestaria, ainakin parhaiden temppujen, esim. oikealla tatilla on yhteensä (ainakin) 16 eri liikettä, kertaa se määrä mitä vasemmassa on, ja sitten vielä combot ja railit päälle, ja railswitchit ym. mm. olen tähän mennessä laskenut n. 80 m putouksen, ja näky on mahtava. Boostimittari tuo paljon eloa mukaan aikapeliin, ja moninpeliin jossa parhaimmillaan voi pelata 4 pl 4 osaan jaetulla ruudulla.

HUOM! en osaa temppusanastoa, kuten huomaatte.

Vihje! lue ohjekirja ennenkuin aloitat, siitä on hyötyä, ainakin temppujen tekemisessä;)

EDIT: Peli kerran "kaatusi", eli jossain 1,5h pelin jälkeen konsoli valitti, ettei tunnistanut dvd:tä (heh pelannut sitä 1,5 h ja se sanoo sen nyt). "tiltti" johtui konsolistani, jonka kelkka varmaankin heilautti cdtä niin, että lukeminen häiriintyi jotenkin? En usko että se johtui pelistä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
EDIT: Peli kerran "kaatusi", eli jossain 1,5h pelin jälkeen konsoli valitti, ettei tunnistanut dvd:tä (heh pelannut sitä 1,5 h ja se sanoo sen nyt). "tiltti" johtui konsolistani, jonka kelkka varmaankin heilautti cdtä niin, että lukeminen häiriintyi jotenkin? En usko että se johtui pelistä.

Sama, uramoodilla kaatui kun olin menossa Japanin pipeen (kai). Resetoin ja käynnistin uudelleen.
 
Voi könö... Pitää nyt olla sen verran kriittisiä kuitenkin, että ottaa huomioon senkin mahdollisuuden, että koodiin on jäänyt jotain häikkää. Toivottavasti kaatumiset eivät ole yleisiä. :(
 
Näyttää vahvasti siltä,että koodiin on jääny moka tai jotain koska mullakin peli on kaatunut jo pari kertaa...
 
Xboxhan on tunnetusti nirso Dvd:en kanssa. Halokaan ei minulla ole aiemmin kaatuillut, mutta noin puolen vuoden jälkeen ostosta se välillä tuuppaa kaatuilemaan.
 
Ensimmäinen kerta oli minulla, kun kone "kaatusi". Jos määritellään kaatuminen, niin se ei oikeasti "kaatunut", elikkä asema ei vain tunnistanut dvd-levyä. Kaatua kaatua taas olisi että kone menee jumiin, niin että joku tietty kuva jää ruutuun tjsp.

Koodiin siis nähtävästi on tullut pikku erhe, mutta sen kyllä voi sietää, jos kaatuilua sattuu harvakseltaan, ja satunnaisissa paikoissa, eikä jossain tietyssä paikassa, esim. pelattuasi jonkun tietyn kentän, tai jonkun aikarajan mennessä umpeen. Kaatuilevathan pc-pelitkin, vaikka konsolipelien pitäisi olla kaatumattomia, niin kauan niitä kuitenkin hiotaan, ja koneen ominaisuudet ovat standardit etc.

lots of little halfdots.

EDIT: helvetinmoista jaarittelua
 
Mullakin on kesken seuraavan kentän lataus taolla tullut toi, että dvd:ssä on likaa tai siinä on vikaa, ja joutunut käynnistämään uudelleen... Nyt sitä on tullut jo niin usein, että alkaa pikku hiljaa v*tuttaa... Toi on tosi ärsyttävä juttu, muuten peli on todella mahtava...
 
Koodiin siis nähtävästi on tullut pikku erhe, mutta sen kyllä voi sietää, jos kaatuilua sattuu harvakseltaan

Ei näin! Konsoleista kun on kyse, niin pelin pitää olla toimiva, mielestäni 70 pelistä maksaneen asiakkaan täytyy saada täysin toimiva peli. Ja juuri nuo "no ei ne niin kauheesti haittaa" kommentit voisi jättää pois. Muuten tälläisiä pelejä nähdään tulevaisuudessakin. PC:llä on ihan erijuttu kun uuden patchin saa impattua minuutissa.


Oliskohan mitenkään mahdollista, että ´moka korjataan?

Sanoisin suoraan että EI mutta ainahan voi jotain ihmettä odotella, mutta muuten en kyllä usko. Vaikka kovalevy löytyykin, niin en jaksa uskoa että sitä on suunniteltu tähän.
 
Lohdutukseksi ilmoittaisin, että eipä ainakaan minulla kaatunu jertaakaa 5h tykityksen aikana.

Siis pelihän on mainio ja sitähän Housemarquen pojilta osasi jo odottaakki.

Ööö... Eikös toi julkastu jo ennemmin Amerikoissa eli siis luulis jos bugia olis et ois korjattu vai?????... Jos oon vääräsää korjatkaa...

Mitä nyt on tullu siis pelattua nii aivan huppuunsa viritetty ja se onki sit ongelma. Kuvan nykimistä tapahtuu aina kun heitän hienoo komboo ja siinä on joku toinen vieressä. Tosin toi ei haittaa, koska se tuntuu lähinnä hidastetulta eikä niinkää hyppimiseltä.

Vanhalle Supremen pelaajalle tässä on kaikki mitä pysty odottamaa ja oon tyytyväinen peliin. Vaikkakin ton saama hypee oli niin suurta et olisin sen perusteella odottanu vähän enemmän.
 
Jaahas... Nyt se alkoi minullakin. Freeride-moodissa on lähes mahdotonta päästä pelaamaan kun kenttää ladatessa tulee lähes joka kerta Disc Error. Onneksi tätä ei ole sattunut uramoodissa kuin kerran. Silti harmittaa todella paljon ja vika saattaa myös olla naarmuisessa DVD-levyssä, sillä kun tapani mukaan katson levyn kunnon ennen uuden pelin ensitestejä, näkyi levyn pohjassa useita selkeitä naarmuja. Mistä lie tulleet, mutta veikkaisin tuon olevan ongelmien takana. Toivottavasti jokin taho suostuu vaihtamaan pelin täysin toimivaan tai muuten en vastaa seurauksista... Menee hermot kun loistavan pelin on pilannut joko naarmuttava levynkopiointikone tai joku pikatestaaja.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Jaahas... Nyt se alkoi minullakin. Freeride-moodissa on lähes mahdotonta päästä pelaamaan kun kenttää ladatessa tulee lähes joka kerta Disc Error. Onneksi tätä ei ole sattunut uramoodissa kuin kerran. Silti harmittaa todella paljon ja vika saattaa myös olla naarmuisessa DVD-levyssä, sillä kun tapani mukaan katson levyn kunnon ennen uuden pelin ensitestejä, näkyi levyn pohjassa useita selkeitä naarmuja. Mistä lie tulleet, mutta veikkaisin tuon olevan ongelmien takana. Toivottavasti jokin taho suostuu vaihtamaan pelin täysin toimivaan tai muuten en vastaa seurauksista... Menee hermot kun loistavan pelin on pilannut joko naarmuttava levynkopiointikone tai joku pikatestaaja.

Lähetä toki vaihtoon, sillä kyllähän toimimaton tuote on oikeus vaihtaa. Itselläni ei ole noita ongelmia ollut, ainostaan pari kertaa peli on hypännyt takaisin pelin alkuvalikkoon ennenkö se on aloittanut lataamaan kenttää. Ties mistä johtuu, kun en ole vielä huomannut mitään säännöllisyyttä siinä.

Pari tuntia kerinnyt nyt pelata, ja on kyllä pirun hyvä peli. Pelattavuus on huippuluokkaa ja kentät mukavia. Kattellaan sitten myöhemmin lisää. Videoita näyttäisi olevan paljon ja ne on myös mukavaa katteltavaa, jopa Credits -video. Ja biisit sopii todella peliin kuin nyrkki silmään, jos nyt käytetään näin typerää ilmausta. :)
 
Pahus...olin varma että ryntään ensimmäisten joukossa kauppaan ja hankin pelin mutta tuo kaatuilu on sen verran paha virhe konsolipelissä että joutuu vielä harkitsemaan ostoa. kaatuilu syö peli-iloa aika tehokkaasti.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikkois
Pahus...olin varma että ryntään ensimmäisten joukossa kauppaan ja hankin pelin mutta tuo kaatuilu on sen verran paha virhe konsolipelissä että joutuu vielä harkitsemaan ostoa. kaatuilu syö peli-iloa aika tehokkaasti.
Koodissa ei ole ilmeisesti mitään pahemmin vialla, vaan levyt kopioinut firma on yksinkertaisesti ryssinyt levyt. :(
 
Mistäs paikoista olette tws:ää ostanut.

Nimittäin jos kyse on jostain sarjasta joka on ryssitty nii ehkäpä tai toivottavasti kyse olisi ainoastaan siitä.

Siis minulla henkilökohtaisesti ei ole ollut ongelmia tws:äni on ostettu Itäkeskusksen Top-tenistä jos jotain auttaisi.
 
Ylös Bottom