Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Transworld snowboarding

Olisko kellään heittää hyvää vinkkiä, milla sais noita hitaampia spinnejä grabin kans tehtyä luotettavasti. Meinaa Oksasen Jussi pyöritellä aina vähintään 720 kun isommasta hitistä spinnaa. Toinen ongelma on, että spinni lähtee hyvin usein kiertymään korkkiruuvin puolelle, varsinkin quarterissa.

Joku Perfect FS 540 Indy tuottaa kovasti tuskaa.

Mikä neuvoksi? Lisää treeniä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan chris
Mikä neuvoksi? Lisää treeniä?

Varmaankin... itselläni tuo ei ole tuottanut liikaa ongelmia. Spinnin pysäyttämistä pitää ennakoida hieman... kyllä kun sen homman oppii niin pitäisi pienempienkin luonnistua ihan helposti.
 
Terve kaikki! Oon uusi täällä, koettakaa kestää...

Soiko teillä omat soundtrackit (huomaa omat, ei pelin) väärässä järjestyksessä. Eli, ruudulla lukee jonkun biisin nimi, mutta taustalla soikin joku toinen. Onks kukaan huomannu? :confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bushi
Terve kaikki! Oon uusi täällä, koettakaa kestää...

Soiko teillä omat soundtrackit (huomaa omat, ei pelin) väärässä järjestyksessä. Eli, ruudulla lukee jonkun biisin nimi, mutta taustalla soikin joku toinen. Onks kukaan huomannu? :confused:

Joo mulla on sama ongelma.. ja välillä biisin nimessä on mukana jotain nuoliakin. Ei taidettu paljoo bugi testata peliä, kun tälläsii kämmyjä jääny.
 
Mulla peli näyttää uuden biisin alkaessa edellisen laulun nimen.
Eipä toi hirveemmin haittaa kun tietää kuitenkin noi biisien nimet...
 
Just noin... se riippuu soundtrakin pituudesta. Missähän virhe? Housemarque? Vai DVD? P*rkele!
 
Täälläkään ehtinyt paljoa pyöriä kun on ton TWS:n kanssa menny tunti jos toinenkin ja yhdellä hahmolla ihan viittä vaille läpi, pari superscorea vielä saavuttamatta.

En löytänyt ohjekirjasta tai mistään muualtakaan tietoa miten tehdään Quad Flip. Jos joku vois vähän jeesata, kun tota tavotetta on vaikeeta tehdä, jollei tiedä miten Quaddi tehdään.

Mulla tää ei oo pahemmin kaatuillut. Pariin otteeseen alussa ihan ensimmäisten tuntien aikana kaatui, mutta nyt ei ole moneen päivään kaatunut.
Ostettu Jyväskylän Sokkarilta.
 
double, triple ja quadruple flipit. näinhän ne menee. eli nelosvoltti.
backflip on takaperin ja front etuperin. tietysti.
 
viitoisvoltti on muuten quintiple (tms.) ja kuutois super..

Tulipas nyt pelattua peli 100% läpi.
Loppupuolella pelatessa pelaaminen alko mennä aika samanlaiseks kun tony hawkkeja pelatessa viimeisillä äijälillä läpi.. eli saa kaikki radan goalit parilla (joissain yhellä) laskulla ja muutenkin pelaaminen alko olla jo aika tylsää samantoistoa.. tietyt tehtävät tuottivat ongelmia vielä vikallakin äijällä kuten ekassa racessa 130 km/h, vauhdin saa, mutta kun pitäisi saada 131km/h ja sehän on täysin mahdotonta, mutta tässäkään ei ole enää mitään vastusta paremmalla laudalla ja 40m toisessa slopestyle radassa, mikä sekin onnistuu paremmalla laudalla helposti.. no joo, menin vikalla äijällä jossain tunnissa pelin läpi, että on sitä vähän kehittynyt ensimmäisestä pelikerrasta.

Ekstrat (valkoisella värillä)

Kaikilta laskettelijoilta biot (duh)
3 bails videota
Apulannan Bring me down musiikkivideo (mahtavalla lip syncillä)
Uusi rata: After Dark, jossain area 51:n tyylisellä mestalla hirveetä mäkee ja ufoja joku puollella=turha! mutta sen kyllä saa yhden läpi peluu kerran jälkeen, että ei hirvittävän vaikea hankkia)
Uusi hahmo: El presidente (kaikki arvot täysillä)
Hänelle hankitaan lautoja ekstroina ja kun menee pelin läpi saa hänestä paidattoman..



Olisi kiva tietää peliin myös niitä koodeja mitä siellä menuissa voi laittaa, jos olisi vaikka jotain hauskoja ..mutta ei niitä taida vielä mistään löytyä.
 
Onko kukaan saanut täysin toimivaa versiota pelistä. Pukki toi, mutta parin peli tunnin jälkeen tuli TWS:n oma virheilmoitus ja välillä Boxin oma.
Joskus peli ei toimi ollenkaan kun virheilmoituksia tulee jatkuvasti. Välillä taas pelin ladatessa kenttää, niin lataus loppuu n. sekunniksi ja sen jälkeen peli lataa taas päävalikkoa.
Levy on täysin uudenveroinen, mutta koneen ja pelin mukaan levy on likainen tai naarmuuntunut.
 
Platin: Katso tarkkaan levyn pintaa (ainakin minulla) siinä näkyy symmetriset ympyrän muotoiset urat jotka vetävät pitkin kiekkoa. Näitä ei pitäisi olla. Levyjen valmistaja kusi homman, ja olet oikeutettu vaihtoon sellaiseen versioon, jota ei ole kakittu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Platin: Katso tarkkaan levyn pintaa (ainakin minulla) siinä näkyy symmetriset ympyrän muotoiset urat jotka vetävät pitkin kiekkoa. Näitä ei pitäisi olla. Levyjen valmistaja kusi homman, ja olet oikeutettu vaihtoon sellaiseen versioon, jota ei ole kakittu.

Kyllä tuossa levyssä näkyy olevan pari tuollaista levyn ympäri menevää naarmua, kun tarkkaan katsoo valoa vasten. Täytyy mennä vaihtamaan huomenna Stockmannille, toivottavasti vaihtavat ilman kuittia.
 
On tuollainen levy tumpelointi aika nolo homma, sana leviää ja taas saa boxi hyvää mainosta...
Taas syytetään MS:tia vaikka sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa :(
 
Ylös Bottom