Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Transworld snowboarding

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan blint
Tilasin postimyynnistä, mutta vaihto-oikeushan on. Palaan asiaan, kunhan asiaan tulee selvyyttä.

Kerroppa mullekin ku oot saanu selville. Ninmittäin mäkin tilasin Friikistä.
 
Tämä ongelma taitaa koskea lähinnä vain Suomea, siellä Infogrames ei tänään saamani sähköpostin perusteella vielä edes oikein ollut tietoinen tällaisen vian olemassaolosta ja esim. Briteissä peli on toiminut ongelmitta.
 
Housemarquen Harri Tikkanen kommentoi ongelmaa näin :)

Xbox DVD-pyöritin on varsin nirso, joten kannattaa tarkistaa onko DVD-levy vahingoittunut tai muuten viallinen.

Pelissä ei ole (pelattu satoja tunteja lopullista versiota, läpäissyt Euro&US Microsoftin laaduntarkkailun) kaatumiseen johtavia bugeja. Mahdollisista painovaiheessa tulleista ongelmista on vaikea sanoa mitään, mutta jos näitä raportteja tulee lisää otamme yhteyttä julkaisijaan asian tiimoilta.

HT
 
No niin Xboxfin tekee addressin, johon kaikki kirjoittavat nimensä, jotta Housemarquen pojat ottavat yhteyttä julkaisijaan!

Mikä se osoite on, mäkin lähetän!
 
Tähän ketjuun voi nimiä laittaa adressiksi. ;) Mahdollisesti huomenna soitan (iik!) Infogramesille tuosta levyn lukuongemasta. Tietysti Housenkin kautta voi palautetta laittaa.
 
Nimeni adressiin.

Siis mikä on aikaisin kohta missä tuota ilmenee?

Olen pelannut ongelmitta moninpeliä ja tähän asti kaikki toimii eli toivottavasti pelissä ei olisi vikaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan areena
Nimeni adressiin.

Siis mikä on aikaisin kohta missä tuota ilmenee?

Olen pelannut ongelmitta moninpeliä ja tähän asti kaikki toimii eli toivottavasti pelissä ei olisi vikaa.
Itselläni ongelmat alkoivat kasaantua kun noin 3% oli vedetty uramoodia yhdellä hahmolla. Sen jälkeen avautuneet rinteet eivät enää toimineet.
 
Vaikuttaa hyvältä. :)

Tuntuu et pelissäni ei olis vikaa ja se jos mikä ois hyvä asia.
Toivotaan vielä...
 
Harri Tikkasen sähköpostiosoite on muuten harri.tikkanen@housemarque.fi
Mies on housemarquen koodaaja joten mikäli bugista on kyse, hän on oikea mies jolle lähettää postia.
 
Niinkuin keskustelussa on mainittu ja mitä olen Housemarquelta saanut tietoa sähköpostitse peli on testattu ja todettu toimivaksi. Koodi on täysin puhdas eli ainoaksi vaihtoehdoksi jää painossa käynyt kämmi.

Odotan tuottajalta vahvistusta asialle joka näyttäisi jo olevan melkein ainut vaihtoehto.
 
Pelissä ei ole vikaa, sehän on todettu. Housemarquen ja Microsoftin laajassa testauksessa ei ilmeentynyt mitään vikaa, eikä Infogramesin UK osastollakaan tuosta tiedetty yhtään mitään. Siis se erä joka tuli Suomessa myyntiin, oli viallinen, ja ne lukuongelmat johtuvat leveyyn syntyneistä virheistä.

Nyt vaan Infogramesin pojat hommiin, jotain asian eteen on tehtävä.
 
Asia on hieman ikävä kun en itse ainakaan viitsisi maksaa 65 euroa pelistä, mikä ei toimi kunnolla. Kaupassakaan äijät eivät suostuneet vaihtamaan peliä kun se heidän mielestään toimi täydellisesti. Tottakai, ongelmat alkavat itselläni ainakin vasta kun 5-10 % uramoodista on takana. Toivottavasti tätä ei jatkossa tapahdu muiden pelien kohdalla.
 
Viekää pelit takaisin kauppaan ja vaatikaa rahat takaisin. 70 on ISO raha joten sille pitää saada vähän katetta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikkois
Asia on hieman ikävä kun en itse ainakaan viitsisi maksaa 65 euroa pelistä, mikä ei toimi kunnolla. Kaupassakaan äijät eivät suostuneet vaihtamaan peliä kun se heidän mielestään toimi täydellisesti. Tottakai, ongelmat alkavat itselläni ainakin vasta kun 5-10 % uramoodista on takana. Toivottavasti tätä ei jatkossa tapahdu muiden pelien kohdalla.

Kyllä niiden äijien se on siellä kaupassa vaihdettava!! Menet vaan uudestaan kauppaan ja selostat asian niille selvästi niin varmasti vaihtavat pelin tai voit pyytää myös rahat takaisin. Niillä ei ole mitään mahdollisuutta kieltäytyä. Asiakkaalla on aina mahdollisuus vaihtaa tai pyytää rahoja takaisin jos tuote on hajalla, ei toimi kunnolla tai hajoaa ostajan olematta siihen syyllinen!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan blint
Tilasin postimyynnistä, mutta vaihto-oikeushan on. Palaan asiaan, kunhan asiaan tulee selvyyttä.

Noniin.
Filmifriikki vaihtaa pelin uuteen, kunhan ensin lähetän tuotteen takaisin. Eivät muuten olleet kuulleetkaan vastaavista ongelmista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikkois
Menen tottakai uudestaan. harmi että kyseisessä liikkeessä on erittäin mulkut myyjät.

Mulkut myyjät ja silti ostat sieltä?
Tee kavereille palvelus ja osta tulevat pelisi muualta.
 
Frendi kävi vaihtaa ja sai toimivan pelin käteen...

Onko siis uusi erä tullu jo?

Ostettu helsingistä...
 
Kannataako viedä peli takaisin jos se on kaatunut 3-4 kertaa, ja yhdellä hahmolla on pelattu 90% läpi?
 
Ylös Bottom