Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Arvostelu ei todellakaan ollut ihan sitä parasta IGNiä. Esim. grafiikasta 7. Perusteluina bugaavat taustat, huono tekstuurien laatu, pahat framerate-ongelmat ja jotenkin oudosti liikkuvat tekstuurit (tyyliin PSOne). Kumma kun näistä ainoastaan ruudunpäivitysongelmia on ollut demotuissa euroversioissa ja sitäkin häiritsevässä määrin vain moninpelissä. :/Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Barca
xbox-ign antoi jopa 6.7 pistettä ! Taitaa jäädä ostamatta..
Se ei ole siksi ign tasoa, koska arvostelija on harjoittelija eikä perus xbox.ign arvostelija..Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Arvostelu ei todellakaan ollut ihan sitä parasta IGNiä. Esim. grafiikasta 7. Perusteluina bugaavat taustat, huono tekstuurien laatu, pahat framerate-ongelmat ja jotenkin oudosti liikkuvat tekstuurit (tyyliin PSOne). Kumma kun näistä ainoastaan ruudunpäivitysongelmia on ollut demotuissa euroversioissa ja sitäkin häiritsevässä määrin vain moninpelissä. :/
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Steltti
Se ei ole siksi ign tasoa, koska arvostelija on harjoittelija eikä perus xbox.ign arvostelija..
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kersantti
siis tuleeko peli 8.11 vai 18 .11 ku ne subidossa väitti 18
Taidan tulla pelaileeLainatun viestin kirjoitti alkujaan Steltti
Tänään tuli peli postista (tilasin kanadasta, mulla on ntsc boxi)
Rososet reunat mitä xbox roomissa pelatessani näkyivät hyvin selvästi ovat olemattomia. Ign arvostelussa haukuttiin peliä liian helpoksi.. mutta pelattuani 3-4 tuntia en nyt ihan niinkään sanoisi, pitäisi saada 300 000 pisteitä radassa ja hirveillä combo yrityksillä saan aikaseksi vähän päälle 100 000, mutta itse goalit eivät ole niin vaikeita ( esim. tee indy grabi, mutta on siellä seassa myös sellaisia "tee triple backflip") . Grafiikat ovat aivan loistavat, vaikka pätkäseekin joissain kohdissa, mutta ei siis pätki mitenkään paljoa. Ign arvostelussa haukuttiin myös äijän kaatumisen vähyyttä, välillä tyyppi ei kaadu vaikka tulee aivan vinossa tulee alas, mutta kyllä siinä kaatu kuitenkin aivan tarpeeksi.
Nyt on 4% peli pelattu läpi ja oon saanu kaks uutta lautaa ja ison kasan ratoja, mutta vasta yhden uuden multiplayer (slopestyle) radan.. Kattelin vähän pelin video tarjontaa niin voin vaan sanoa, että niitä riittää. (varmaankin pari tuntia videota??)
...