Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Transworld snowboarding

kyllä se mun mielestä näytti varsin pätevältä. se pelaaja ei tosin osannu ees kääntyä sillä sällillä. ja siinä oli vielä kenttänä se synkkä kaupunkikenttä ja vain vähän semmosta kunnon vuoristoa.
 
Gamefaqs.comin TWS-foorumilla valiteltiin latausajoista ja ajoittain nykivästä frameratesta :(

edit: toiset taas kehuvat pelin maasta taivaisiin, otappa tuosta nyt selvää..

Pitänee mennä itse testaamaan tätä huomenna Xbox Roomiin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tuota IGN:n loppuarviota en kyllä suostu hyväksymään! Ei suomalaiselle pelille voi antaa noin huonoa numeroa! Ei oo TWS:n julkaisija muistanut maksaa pikku lisäbonusta arvostelijalle, kun on TWS tullut postissa :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Barca
xbox-ign antoi jopa 6.7 pistettä ! Taitaa jäädä ostamatta..
Arvostelu ei todellakaan ollut ihan sitä parasta IGNiä. Esim. grafiikasta 7. Perusteluina bugaavat taustat, huono tekstuurien laatu, pahat framerate-ongelmat ja jotenkin oudosti liikkuvat tekstuurit (tyyliin PSOne). Kumma kun näistä ainoastaan ruudunpäivitysongelmia on ollut demotuissa euroversioissa ja sitäkin häiritsevässä määrin vain moninpelissä. :/
 
Tänään tuli tv1:ltä joku verkkotsydeemi ja siinä puhuttiin suomesta peliteollisena maana, haastateltiin jopa Transworldin tekijäpoppoota, ja mukana oli kuvaa pelistä. Erittäin kaunista, nyt kun sitä jopa osattiin pelata (toisin kuin sillon tiltissä) niin pitää kyllä ihmetellä mitä ne puheet huonosta grafiikasta ovat.
 
se Verkkoyhteys ohjelma tulee uusintana Keskiviikkona klo 15.35 TV1.

peli näytti kyllä todella hyvältä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Arvostelu ei todellakaan ollut ihan sitä parasta IGNiä. Esim. grafiikasta 7. Perusteluina bugaavat taustat, huono tekstuurien laatu, pahat framerate-ongelmat ja jotenkin oudosti liikkuvat tekstuurit (tyyliin PSOne). Kumma kun näistä ainoastaan ruudunpäivitysongelmia on ollut demotuissa euroversioissa ja sitäkin häiritsevässä määrin vain moninpelissä. :/
Se ei ole siksi ign tasoa, koska arvostelija on harjoittelija eikä perus xbox.ign arvostelija..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Steltti
Se ei ole siksi ign tasoa, koska arvostelija on harjoittelija eikä perus xbox.ign arvostelija..

No mitä helvettiä ne pistää jotain rookieita arvostelemaan suomi-pelejä! Prkl prot niitä arvostelee, eikä keltanokat!:D
 
luin jo aikasemmin ton nollan arvostelun ja tietääkseni se oli kirjotettu noin peruspelaajan näkökulmasta eikä siinä dissattu ruudunpäivitystä jne..

ehkä se IGN arvostelumulkku oli luullu sitä tuulen aiheuttamaa vauhdin putoamista pelin hidastuiseksi ja siksi haukkunut ruudunpäivitystä. ;) hehe.. eivät tajua housemarquen kekseliäisyyttä ja yksityiskohtaisuuden tajua.

tarkastin tuon videon tuolta nollasta ja oli kyllä perkeleen siistin näköstä menoa. hahmo käyttäytyi ilmassa kuin ammattisällit videoilla konsanaan.

ei jaksa odottaa.. kai tuo pitää uutena ostaa, vai jaksaisiko oottaa, että sais käytettynäkin.. heti jos joku on valmis luopumaan, niin ottakaa yhteyttä köyhään.. ;)

tahtoo...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kersantti
siis tuleeko peli 8.11 vai 18 .11 ku ne subidossa väitti 18

Transworld SNowboarding ilmestyy 8.11... Subidolaiset ei näytä oikein tietävän näitä julkaisupäiviä...
 
Tänään tuli peli postista (tilasin kanadasta, mulla on ntsc boxi)
Rososet reunat mitä xbox roomissa pelatessani näkyivät hyvin selvästi ovat olemattomia. Ign arvostelussa haukuttiin peliä liian helpoksi.. mutta pelattuani 3-4 tuntia en nyt ihan niinkään sanoisi, pitäisi saada 300 000 pisteitä radassa ja hirveillä combo yrityksillä saan aikaseksi vähän päälle 100 000, mutta itse goalit eivät ole niin vaikeita ( esim. tee indy grabi, mutta on siellä seassa myös sellaisia "tee triple backflip") . Grafiikat ovat aivan loistavat, vaikka pätkäseekin joissain kohdissa, mutta ei siis pätki mitenkään paljoa. Ign arvostelussa haukuttiin myös äijän kaatumisen vähyyttä, välillä tyyppi ei kaadu vaikka tulee aivan vinossa tulee alas, mutta kyllä siinä kaatu kuitenkin aivan tarpeeksi.
Nyt on 4% peli pelattu läpi ja oon saanu kaks uutta lautaa ja ison kasan ratoja, mutta vasta yhden uuden multiplayer (slopestyle) radan.. Kattelin vähän pelin video tarjontaa niin voin vaan sanoa, että niitä riittää. (varmaankin pari tuntia videota??)
...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Steltti
Tänään tuli peli postista (tilasin kanadasta, mulla on ntsc boxi)
Rososet reunat mitä xbox roomissa pelatessani näkyivät hyvin selvästi ovat olemattomia. Ign arvostelussa haukuttiin peliä liian helpoksi.. mutta pelattuani 3-4 tuntia en nyt ihan niinkään sanoisi, pitäisi saada 300 000 pisteitä radassa ja hirveillä combo yrityksillä saan aikaseksi vähän päälle 100 000, mutta itse goalit eivät ole niin vaikeita ( esim. tee indy grabi, mutta on siellä seassa myös sellaisia "tee triple backflip") . Grafiikat ovat aivan loistavat, vaikka pätkäseekin joissain kohdissa, mutta ei siis pätki mitenkään paljoa. Ign arvostelussa haukuttiin myös äijän kaatumisen vähyyttä, välillä tyyppi ei kaadu vaikka tulee aivan vinossa tulee alas, mutta kyllä siinä kaatu kuitenkin aivan tarpeeksi.
Nyt on 4% peli pelattu läpi ja oon saanu kaks uutta lautaa ja ison kasan ratoja, mutta vasta yhden uuden multiplayer (slopestyle) radan.. Kattelin vähän pelin video tarjontaa niin voin vaan sanoa, että niitä riittää. (varmaankin pari tuntia videota??)
...
Taidan tulla pelailee ;)
 
Oujee, tänään kolahti itellekkin postilaatikkoon tuo ja eikun heti testaamaan.

Hymy levisi kasvoille välittömästi, kun päävalikon taustamusana soi Apulantaa ;)

Ensimmäinen huomio pelissä oli juuri nämä ruudunpäivitysprobleemat. En hyvällä tahdollakaan voi sanoa peliä sulavaksi. En tiedä onko minulla eri kriteerit tämän suhteen, mutta tämä jatkuva pieni nykiminen kyllä laskee pojoja. Eivät varsinaisesti haittaa pelaamista, mutta ärsyttivää silti. Mielestäni kannattaa kaupassa testata, ennenkun ostaa. Voi olla että olen tavallista ronkelimpi tuon suhteen, varsinkin kun moni sitä sulavaksi sanoo? Sulava on kuitenkin IMO vahvaa liioittelua.

Itse peli puolestaan tuntuu hyvältä, varsinkin kun snoukkaaja on jotenkin irtonaisempi kun muissa snoukkapeleissä. En osaa tarkemmin selittää, kokeilkaa itse. Piti muuten vaan nopeesti käyttää levyä koneessa tossa duuniin jälkeen ja jämähdin yli tunniksi vääntämään kikkoja ;)


Pelattu modatulla PAL boksilla. Kaikki muut NTSC pelit (mm. HALO/PGR/Amped/Gauntlet) ovat toimineet ongelmitta, joten ruudunpäivitysongelmat eivät varmaankaan johdu siitä.
 
Joo kyllä siinä ruudunpäivitysongelmia jonkin verran on. Ampedissa FPS oli lukittu 30:een, joka olisi saattanut olla hyvä tässäkin pelissä. Mielestäni tasainen ruudunpäivitys on kuitenkin parempi kuin TWS:n edestakaisin sulavasta (60FPS) hidastelevaan (30FPS, tai alle) sahaava ruudunpäivitysnopeus. Olisiko peli kaivannut vielä pientä optimointia? Sitä voi jokainen mietiskellä peliä pelatessaan.
 
Mulla on modattu ntsc boxi ja pelatessani pal moodi päällä siinä oli kaikenlaisia ihme graafisia ongelmia, sitten vaihdoin ntsc moodin takasin, ni nyt toimii aivan mainiosti.. siis ei pätki kyllä lähellekkään kokoaikaa.. kittilän straight jumpissa pätkäsi sillon ku pelasin pal moodissa, mutta nyt ei se sekään ole niin paha enää..
Mutta nyt täytää sanoa, että ei se enää niin vaikea, pelattuani toiset 4h niin nyt alkaa combojen tekeminen, heitin tänään 240 000 combon jo (kesti vähän aikaa, että tajusin, että täytyy rämpyttää kumpaakin triggeriä alas tulossa, yritin ensin vaan thps tyylin eli painaa toista vaan) Noh mutta en vielä peliä kuitenkaan helpoksi kutsuisi, siellä tulee sellasiai goaleja, että täytyy tehdä esim. frontflip bs 540 mute.. ei se muuten niin vaikea olisi, mute tulee kun painaa oikeaa tikkua oikeeseen yläkulmaan, mutta kun yrittää sitä pistää sinne tykkääkin tulla kokoajan indyä toi nosegrabia, eli siis pistää vahingossa oikalle tai ylös tattia vähän liikaa. Huomenna tulee controller S verkkokauppa.comista, joten ehkä sillä toimii grabin teko vähän paremmin.
 
Hauska juttu muuten, että verkkoliite - vai mikä se ykkäsen ohjelma nyt on - esittää pelistä parempaa liikkuvaa kuvaa, kuin peleille pyhitetty TILT!! Siinä ylen ohjelmassa sai pelistä paljon positiivisemman kuvan kuin tiltistä. Sama pätee muuten Colin 3:en PS2 ja XBox -versioiden kuva-aineistoon. PS2-versiosta kuva oli 90% ulkokulmasta, jota en itse miellä ollenkaan käytettäväksi missään autopelissä (+ vauhdin tuntu pienempi) XB -versiossa taas oli huomattavasti enemmän sisäkuvaa. Kuvaakohan arvostelija itse myös pelikuvan - tämä selittäisi erot, arvostelijathan olivat eri ihmisiä (ainaki sen käsityksen sai)

Tää meni nyt vähän off topic, mutta toi tilt nyt on kuitenkin peliohjelma ja se verkkokatsaus (tai mikä lie) ei
 
Ohessa ote tämän päivän iltalehdestä

Pelit -lehden päätoimittaja Tuija Lindén on seurannut pitkään sivusta suomalaisten pelitalojen saavutuksia. Ala on kaikkea muuta kuin helppo.

Lindén on itse jo ennättänyt kokeilemaan Housemarquen uusinta tuotosta.

-Se on XBOXin paras snoukkapeli. Harmi vain, ettei XBOXin markkinatilanne ole kovin hyvä. Taisivat pojat tehdä pelin hieman väärälle alustalle.

Kyllä naisien suusta taas tulee... Vai että vielä väärälle alustalle. Commodorelleko se olisi pitänyt väsätä? Nooh, Linden arvatekkin tarkoittaa kuutiota tai ps:ää...
 
Ylös Bottom