Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Travian - Selainpohjainen MMOG

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vinnie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Jos jollakin sattuis olemaan rautaa paljon, niin mulle voisi hieman lainata, koska tällä hetkellä on vain: 70/1200 ja tarvitsen viljapeltojen tason nostoon ::rolleyes:

Pääsevätkös kaikki halukkaat KonsoliFIN:in jäsenet liittymään KFIN -liittoumaan...

Ainakin itse olisin tällaisesta mahdollisuudesta erittäin otettu! =)

Missä vaiheessa on seuraavan lähetystön päivittäminen? Jos itsekin pikkuhiljaa rupeaisi pääsemään Kfiniin. Kylän koko rupeaa olemaan satasen luokkaa (98/115) Ja armeijaa on sen verran että muutamiin naapureihin on päästy tekemään tuttavuutta.

Ei tässä missään jäniksen selässä olla, kunhan vain ilmoittelin että vielä mukana ollaan innokkaina ja toiveikkaina Kfiniin pääsystä q:

Niin ja pelissähän tosiaan olen nimellä Triki ja kylän nimi BrokenBlocks sekä toki kordinaatit (-14|43) jos ei nuita aikaisemmin ole tullut mainittua -_-

Edelleen... se lähetystä valmistuu nopeammin kun kykenevät lähettävät niitä resursseja. Toivottavasti liittoumaan jonottavatkin viitsivät tämän tehdä.

TommiR sanoi:
Jos jollakin sattuis olemaan rautaa paljon, niin mulle voisi hieman lainata, koska tällä hetkellä on vain: 70/1200 ja tarvitsen viljapeltojen tason nostoon ::rolleyes:
Tunnin tuotanto (53) rautaa tulossa Tommin kylään. Perillä 20:49 suomen aikaa.

Sanokaapas mihin näitä avustuksia lähetän? Itsekin kun tosiaan haluaisin liittyä.

kaikki halukkaat konsolifiniltä ovat ehdottomasti tervetulleita, kunhan vähän avustuksia laitatte.
päivitys muuten helpottuu nyt huomattavasti, sain viimeinkin irti kuusi rosvoavaa nuijamiestä,
ettei nyt aivan pelkästään apupakettien varassa olla. :)

edit: typo.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Savea en voinut lähettää kun siitä on ollut pulaa ihan alusta asti.

Mutta joo tuossa äskettäin PuppeLand v.2 hyökkäsi 3 kertaa parin minuutin sisään kylääni mutta lähetin just avustuksia ja rakentelin uusia juttuja niin eipä saanut mitään vietyä ja joukot lähetin ryöstöretkelle siksi aikaa niin eipä saanut niitäkään hengiltä buahahahah :-)

Laitoin puuta Vinnielle. Panostan itse armeijan ja viljapellon kyhäämiseen.

No niin, kätkö päivittymässä tasolle 10, jos yhtään auttais tota unua vastaan... Aina kun rupeaa olemaan noita resursseja unu tulee ja vie osan pois... Voi ku kivaa...

puuta puuttuu vielä uskomattomat 1457 yksikköä, rautaa 158 yksikköä ja viljaa 221 yksikköä.

laitan soturini ryöstelemään tilanteen helpottamiseksi.

Haa.

Onnistuinpa saamaan oikein ystävän itselleni : )
Hyökkäilin normi rutiinilla alueen kyliin ottamaan "omiani" =)
Löysin sitten jonkun pikkuvesselin kylän jossa en aikaisemmin ollutkaan vieraillut.

Vähän ryöstön jälkeen tämä ihastuttava pikkusankari rupeaa kehumaan minua peeloksi ja hieman muuksikin joita en teidän herkille korvillenne uskalla jakaa (Siis pikkunappuloiden "kiroilu" on _erittäin_ vakuuttavaa)

Samalla tämä sankari kertoo myös että neljällä kylällään rupeaa hyökkimään kimppuuni ryöstöni johdosta :p
Noo ei siinä mitään, pari minuuttia ja sieltä oli tullut korjaus viesti (joka haiskahti vahvasti) että nämä 4 kylää ovat siis hänen eri ystäviensä! Ja että he rupeavat tuhoilemaan minua ^^

Ensinnäkin, aluksi hän tulee neljällä omalla kylällään kimppuuni?
Sitten se muuttuu että neljä kaveria tulee? Joka minun jumissa olevilla aivoillani (5:ttä päivää putkeen kipeänä) pistää vain hymyilyttämään : )

Eihän sitä tiedä, mutta tunnollisena ja sääntöjä kunnioittavana :rolleyes: pelaajana pistin toki multihuntterille viestiä että täällä olisi aika hyvä tapaus joka kannattaa tarkastaa.

Ei mitään, jatketaan etiä päin, hieno peli tuo travian.

Podu sanoi:
Haa.

Onnistuinpa saamaan oikein ystävän itselleni : )
Hyökkäilin normi rutiinilla alueen kyliin ottamaan "omiani" =)
Löysin sitten jonkun pikkuvesselin kylän jossa en aikaisemmin ollutkaan vieraillut.

Vähän ryöstön jälkeen tämä ihastuttava pikkusankari rupeaa kehumaan minua peeloksi ja hieman muuksikin joita en teidän herkille korvillenne uskalla jakaa (Siis pikkunappuloiden "kiroilu" on _erittäin_ vakuuttavaa)

Samalla tämä sankari kertoo myös että neljällä kylällään rupeaa hyökkimään kimppuuni ryöstöni johdosta :p
Noo ei siinä mitään, pari minuuttia ja sieltä oli tullut korjaus viesti (joka haiskahti vahvasti) että nämä 4 kylää ovat siis hänen eri ystäviensä! Ja että he rupeavat tuhoilemaan minua ^^

Ensinnäkin, aluksi hän tulee neljällä omalla kylällään kimppuuni?
Sitten se muuttuu että neljä kaveria tulee? Joka minun jumissa olevilla aivoillani (5:ttä päivää putkeen kipeänä) pistää vain hymyilyttämään : )

Eihän sitä tiedä, mutta tunnollisena ja sääntöjä kunnioittavana :rolleyes: pelaajana pistin toki multihuntterille viestiä että täällä olisi aika hyvä tapaus joka kannattaa tarkastaa.

Ei mitään, jatketaan etiä päin, hieno peli tuo travian.

Heh, olemmekohan hyökänneet saman teinin kimppuun?

- "voiks olla hyökkäämättä ettei mun tartte lähettää sun kimppuus mun parempaa tyyppiä eíkä muutenkaan ku se on takarivis ja usutan ne äkkii sun päälle poju!"
- seuraavana päivänä tuli tarkennus: "En itseasianssa enää pelaa kahdella tunnuksella kun poistin sen toisen.. :D"

Parin kyläilyn jälkeen

++++++kirjoitti:

Tarjoan ansoja.

No eipä sit vierailut kai haittaa...tarjoo vaikka kahvit mun sotureille ;)

Eikö mene jakeluun, mulla on kätkössä tilaa 1000 resurssile, et saa multa yhtään mitään

Minkäslaisia armeijoita on teillä? Itsellä vasta 13 mutta lukumäärä kasvaa hitaasti ja epävarmasti.

Armeijan kehittely on vieläkin vaiheessa, löytyy:

Sankari
32 falangia
23 miekkasoturia
2 tunnustelijaa
2 theutates thunderia

Lauma kasvaa, mutta hitaasti. :)

Ylös Bottom