Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tunnin tuotanto (53) rautaa tulossa Tommin kylään. Perillä 20:49 suomen aikaa.TommiR sanoi:Jos jollakin sattuis olemaan rautaa paljon, niin mulle voisi hieman lainata, koska tällä hetkellä on vain: 70/1200 ja tarvitsen viljapeltojen tason nostoon :![]()
Joo kiitosbenew sanoi:Tunnin tuotanto (53) rautaa tulossa Tommin kylään. Perillä 20:49 suomen aikaa.
Podu sanoi:Haa.
Onnistuinpa saamaan oikein ystävän itselleni : )
Hyökkäilin normi rutiinilla alueen kyliin ottamaan "omiani" =)
Löysin sitten jonkun pikkuvesselin kylän jossa en aikaisemmin ollutkaan vieraillut.
Vähän ryöstön jälkeen tämä ihastuttava pikkusankari rupeaa kehumaan minua peeloksi ja hieman muuksikin joita en teidän herkille korvillenne uskalla jakaa (Siis pikkunappuloiden "kiroilu" on _erittäin_ vakuuttavaa)
Samalla tämä sankari kertoo myös että neljällä kylällään rupeaa hyökkimään kimppuuni ryöstöni johdosta![]()
Noo ei siinä mitään, pari minuuttia ja sieltä oli tullut korjaus viesti (joka haiskahti vahvasti) että nämä 4 kylää ovat siis hänen eri ystäviensä! Ja että he rupeavat tuhoilemaan minua ^^
Ensinnäkin, aluksi hän tulee neljällä omalla kylällään kimppuuni?
Sitten se muuttuu että neljä kaveria tulee? Joka minun jumissa olevilla aivoillani (5:ttä päivää putkeen kipeänä) pistää vain hymyilyttämään : )
Eihän sitä tiedä, mutta tunnollisena ja sääntöjä kunnioittavanapelaajana pistin toki multihuntterille viestiä että täällä olisi aika hyvä tapaus joka kannattaa tarkastaa.
Ei mitään, jatketaan etiä päin, hieno peli tuo travian.