Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trials HD [XBLA]

Vastaus: Trials HD [XBLA]

Menihän se Diabolica ilman virheitä kun tarpeeks hakkaa, samalla rykäsyllä tuli ensimmäinen platinumi extreme radasta. :D

Nyt kun on kaikki radat ilman virheitä(vihdoinkin) niin pitänee jatkaa tota kesken jäänyttä platinumien metsästystä.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Tulipa pitkästä aikaa pelattua. Ensimmäinen extreme kenttäkin meni viimein läpi ilman virheit, mutta melko paskalla ajalla. Viel going upis,infenos ja diabolicis muutama virhe jäljel. Varsinkin toi diabolicin 4 virhettä masentaa :) kylhän tuokin pitäis max. parilla virheel päästä läpi.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Tässä hiukan maistiaisia tulevasta DLC:stä.
Hinta tulee jälleen olemaan siinä 400m$ pisteen hujakoilla tuon perusteella, joka on enemmän kuin hieno homma.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Itselläni on jäänyt extreme ratojen hinkkaaminen siihen, että kai kaksi päässyt itse läpi asti, ja molemmissa varmaan yli kolmekymmentä virhettä. Jos profiilini väittää toista, niin veljeni pelasi profiilillani ja taisi vielä yhden radan päästä noiden lisäksi. Minun hienomotoriikkani ei vain pysty parempaan, ei vain millään saa pidettyä sitä pyörää loppuun asti hallussa.

Tuohon ensimmäiseen lisäsisältöön olen aika pettynyt, sillä minipeleissä ei ollut juuri yhtään hyviä, ja lisäkentissä oli vähän liikaa jo enemmän tuuriin kuin taitoon perustuvia kenttiä. Tai ehkä en vain osaa.

Toisessä lisäosassa taas maistuu rahastus, sillä RedLynx olisi puolestani saanut ottaa mallia Little Big Planetista ja antaa pelaajien jakaa universaalisti tekemiään tasojaan, joista sitten pidettäisi vaikka vielä top-listaa, jotta ikisuosikit löytyisivät helposti. Tai kenties päätös on ollut Microsoftin harteilla, mutta joka tapauksessa ärsyttää suunnattomasti, ettei luomuksia voi jakaa kuin kaverilistan kesken. Onhan toki noista radoista vaan 1/4 käyttäjien tekemiä, mutta tämänkin 1/4 olisi voinut pistää vähän helpommin ympäri maailmaa jaettavaksi.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Toisessä lisäosassa taas maistuu rahastus, sillä RedLynx olisi puolestani saanut ottaa mallia Little Big Planetista ja antaa pelaajien jakaa universaalisti tekemiään tasojaan, joista sitten pidettäisi vaikka vielä top-listaa, jotta ikisuosikit löytyisivät helposti. Tai kenties päätös on ollut Microsoftin harteilla, mutta joka tapauksessa ärsyttää suunnattomasti, ettei luomuksia voi jakaa kuin kaverilistan kesken. Onhan toki noista radoista vaan 1/4 käyttäjien tekemiä, mutta tämänkin 1/4 olisi voinut pistää vähän helpommin ympäri maailmaa jaettavaksi.

Vaikka tämä nyt ei taida ihan olla se mitä haet takaa, mutta tällainen sivusto löytyy jossa on custom ratojen top aikoja.
Ja muutenkin noiden pelaajien tekemien ratojen saaminen on helppoa jos vaan jaksaa viestin lähettää ratoja tekevälle henkilölle.
Itse olen kolmelta henkilöltä kysynyt olisiko mahdollista päästä kaveri listalle ratojen toivossa ja nyt löytyy lähemmäksi 100kpl custom ratoja pelattavaksi itse pelissä olevien ratojen lisäksi. Oma sijoitukseni noissa radoissa ei kiinnosta, mutta nekin luultavasti selviäisi jos jaksaisin aikani tuonne aikasemin linkittämälle sivustolle lisätä.
Niin ja mainittakoon että nuo radat joita itsekkin olen saanut ei ole mitään viidessä minuutissa tehtyjä, vaan oikeasti laaduikkaita tekeleitä ja osaa niistä pelaa jopa mielummin kuin itse pelissä olevia.:)
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

En tiedä olenko ainoa tässä ketjussa, mutta minulle peli on ollut pettymys. Tuli hankittua Konsolifinin ylimaallisen hypetyksen takia, ja demo lupasi suht hyvää. Mutta osaa vaan olla perhanan ärsyttävä peli, vaikeustaso nousee liian jyrkästi ja jatkuvia uudelleen yrityksiä ei vaan jaksa. Mediumit sain läpi pronssilla, hardeja en saa läpi ollenkaan. Liian pikkutarkkaa menoa. Onneksi tuli maksettua vain 800 pistettä, mutta nyt.. maksaisinko edes 400 pistettä.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Mediumit sain läpi pronssilla, hardeja en saa läpi ollenkaan.

Trials HD:n hienous piilee siinä, että peliä pelaamalla huomaamattaan oppii ajamaan kokoajan paremmin. Itsellä oli aivan samat ongelmat aluksi. Ei meinannut päästä kaikkia hard-tasoja läpi, expertistä puhumattakaan. Parantelinkin sitten aikoja medium radoissa ja muutamien päivien päästä kokeilin taas hardilla. Oma ajaminen oli parantunut huomattavasti. Ennen mahdottomilta tuntuneet radat menivät läpi ilman suurempia hampaiden kiristelyjä. Sitten taas sama homma. Treenasin hardilla ja kohta expert-radat menivät läpi. Loppujen lopuksi peli jätti erittäin positiivisen fiiliksen.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Halloweenin kunniaksi RedLynx on koostanut Secrets Of TrialsHD -videon. Sen voi katsoa vaikkapa tosta pienestä Juutuuba-ikkunasta.

[video=youtube;d7jHULys40c]http://www.youtube.com/watch?v=d7jHULys40c[/video]
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Paras arcade-peli noin trial version kokeiltua kun ei oo varaa ostaa koko versioo :rolleyes:
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Ostinpa tuon lokakuun Marketplace-kamppiksen aikana tähänkin tuon lisäosan ja nyt on sen kaikki radat vedetty läpi. Yritän vielä jahdata tuota Marathon-achievementia, mutta ei toistaiseksi ole natsannut. Paras suoritus on kahdeksan virhettä, mutta olen kyllä suurimman osan yrityksistä lopettanut heti ensimmäiseen virheeseen, joka tulee yleensä viimeistään Jolly Jumperissa.

Seuraavaa DLC:tä odotellessa!
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Ostinpa tuon lokakuun Marketplace-kamppiksen aikana tähänkin tuon lisäosan ja nyt on sen kaikki radat vedetty läpi. Yritän vielä jahdata tuota Marathon-achievementia, mutta ei toistaiseksi ole natsannut. Paras suoritus on kahdeksan virhettä, mutta olen kyllä suurimman osan yrityksistä lopettanut heti ensimmäiseen virheeseen, joka tulee yleensä viimeistään Jolly Jumperissa.

Seuraavaa DLC:tä odotellessa!

Minulla on tuo achievement. Monesti myös lopetin heti ensimmäiseen virheeseen ja aloitin alusta, jolloin hermostuminen kasvoi eikä oppimista oikein tapahtunut. Jos jatkaa vielä virheen jälkeenkin, niin paine onnistua tippuu selvästi ja voi rennosti vetää loput radat läpi ja samalla oppiii niitäkin. Seuraavaksi kannattaa yrittää läpäistä ne 20 rataa esim. viidellä virheellä, sitten kolmella, kahdella, yhdellä ja nollalla.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Minulla on tuo achievement. Monesti myös lopetin heti ensimmäiseen virheeseen ja aloitin alusta, jolloin hermostuminen kasvoi eikä oppimista oikein tapahtunut. Jos jatkaa vielä virheen jälkeenkin, niin paine onnistua tippuu selvästi ja voi rennosti vetää loput radat läpi ja samalla oppiii niitäkin. Seuraavaksi kannattaa yrittää läpäistä ne 20 rataa esim. viidellä virheellä, sitten kolmella, kahdella, yhdellä ja nollalla.
Varmasti olisikin parempi ja fiksumpi tapa vain jatkaa virheestä välittämättä, mutta kun en millään malttaisi. :)
Olen kyllä edelleen ihan uuno tässä pelissä, sen huomasi viimeistään noissa DLC:n vaikeimmissa radoissa, joissa muutamaa kohtaa tuli rumpattua yli 30 yritystä ja lopuksi pääsin niistä tuurilla läpi; en edes tiedä, mitä painoin! Kidutus on huipussaan kun katsoo ensin oman loppuaikansa - yli 20 minuuttia - ja sitten kattoo tuloslistojen ykkösen ajan - 58 sekuntia - sekä uusinnan. :p
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Menihän tuo Marathon nyt sitten sunnuntaina hieman yllättäenkin läpi - odotin joutuvani treenaamaan vielä paljon lisää. Selkeästi vaikein rata on Jolly Jumper, mutta sekin meni sutjakasti läpi kunhan ensin pari kertaa olin harjoitellut sitä yksinään. Parin viimeisen kentän kohdalla alkoi jo hieman jännittää, mutta onneksi ne eivät olleet enää kovin hankalia. Hywä fiilis. :)

250/250 ja nyt Trials tauolle. Palataan asiaan sitten seuraavan lisäsisällön ilmestyttyä! Sen julkaisuajasta ei tosiaan tainnut olla vielä mitään tietoa, tämän vuoden puolella kuitenkin?
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Big Thrills -paketti on saanut päiväyksen ja hinnan: joulukuun 1. päivänä lisää Trials-kaahailua saa omakseen 400 MS-pisteellä.

Big Thrills offers 40 tracks, six new tournament modes and three new Achievements. Of the courses, 10 have been made by the community - aren't you lot clever.

Lähde: Eurogamer
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Todella hyvä hinta! Toivottavasti Microsoftin lokakuun kamppis-pisteet kolahtavat tilille marraskuun aikana niin pääsee sitten heti ostamaan tuon lisäosan joulukuun alussa.

e. Miksi tämä näyttää rivittävän tämän tekstin tosi oudosti?

e2. No nyt muuttui, kun editoin. Hmh.
 
Vastaus: Trials HD [XBLA]

Offtopic: mitä nää kamppispisteet on ja miten niitä voi hankkia?
 
Ylös Bottom