Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

True Crime: Streets Of L.A

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja holybastard
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: tietää...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Smu
Lyhyesti: gta 3 kopio. Ei siis millään pahalla.

Joo mut vähän niinkun tarkemmi. ööh öhö ei millään pahalla
 
Links zwei, drei, vier

zwei: http://xbox.gamezone.com/gamesell/p20329.htm
drei: http://xbox.gamerweb.com/news/0702/042.asp
vier: http://www.thexboxstop.com/games/t/truecrimestreetsofla/default.asp
 
Re: tietää...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Smu
Lyhyesti: gta 3 kopio. Ei siis millään pahalla.
Mitä tuossa aiemmin pelivideota pelistä näin, viittauksia GTA3-tyyppisiin ratkaisuihin on, ainakin kuvakulma(third person) on sama kuin GTA3:ssa, mutta niin se on monessa muussakijn toimintapelissä...
Enemmän voitaisiin verrata peliä niinikään Xboxille tulevaan Dead To Rights-peliin...paljon kohtuunäyttävää lähitaistelua martial arts-tyylillä ja ammuskelua John Woo-elokuvien tai Max Payne-pelin malliin.
Graafiselta ulkoasultaan näytti melkoisen pelkistetyltä ja itseäni häiritsi lukuisat kookkaat target-ikonit vihollisten kohdalla, mutta pelistä tiedän vain tuon videopätkän verran(olikohan eDomella tai Peliplaneetalla?), joten kommentit ovat vain suuntaa-antavia.
 
No mutta mitä se haittaa, jos peli on kuin Gta? Sillä Gta on todella mahtava pelisarja. Eikä ainakaan minua haittaa, jos Xboxille tehtäisiin Gta:n tapainen peli. Screenshoteista päätellen peli on tosi mahtavan näköinen!
 
Eiks tuolla xboxfinin sivuilla oo linkki True Crimein sivuille. Se tulee sen sivun mukaan joskus ens kuussa, ja mä odotan sitä. Koska se vaikuttaa hyvältä. Muistaakseni siinä on kunnon käsiryssy mahdollisuudet aseiden lisäks. Lisäks siinä on hyvät musat ja kaikki, mutta mä ainakin odotan vähän aikaa ennen ku käyn nostamassa sen kaupan hyllylta, ja katon arvosteluja siitä sit ku niita tulee. Mutta koska se on jo julkastu muualla niin mä uskon et niitä löytyy jo nytten ulkomailta.... Et silleee pojjaaat
 
Siis pelihän julkaistaan 7.11 Suomessa ainakin toptronicsin eikä ole vielä ulkomaillakaan julkaistu ainakaan minun tietääkseni :confused: kuitenkin ennakoiden perusteella peli vaikuttaa lupaavalta :)
 
Kyseinen peli nähtävästi rantautuu kohta Suomeenkin ja mitä olen nyt netistä katsellut niin on muutamia arvostelujakin jo kyseisestä pelistä tehty eikä olekkaan ihan mitään huonoja arvosanoja saanut.
Taitaa kyllä olla ihan pakkohankinta, ainakin sen perusteella mitä pelistä on kerrottu esim. pelissä pitää ns. treenata ajoa, lähitaistelua ja ampumista ja aivan pelin alussa pelaaja todellakin voi saada pannuunsa joltain rikolliselta, pelissä voi myös tehdä ruumiintarkastuksia ihmisille, pidättää heitä ja mikä omasta mielestäni kuulostaa todella mielenkiintoiselta on se että pelaajan kruisaillessa Los Angelesin katuja hänelle tulee ilmoituksia tapahtuvista rikoksista mm. laittomia kilpa-ajoja, kidnappauksia jne. jotka sitten kunnon poliisina pitäisi mennä selvittelemään.
Joo, kyllä tuo peli on pakkohankinta GTA-double packin lisäksi.
 
Tuleeko se sitten varmasti huomenna vai vasta 14.11 niin kuin eräät webbikaupat väittää? Ois kiva jos huomenna pääsis jo pelailemaan.

Itse olen käsittänyt niin että suurin ero True Crimen ja GTA-pelien välillä on se että True Crimessa pelaaja on poliisi jonka pitää noudattaa edes jonkilaista moraalia eikä vaan tappaa ja hakata kaikkea mikä liikkuu. =) Myös kaupungin pitäisi olla huomattavasti laajempi kuin GTA-peleissä, ja ympäristö pitäis olla tuhottavaa.... luin juttua kuinka voi esimerkiksi potkaista äijän huoneen seinästä läpi.... noh jenkkilässä seinät onkin oikeesti melkein pahvia. =)

Mutta kyllä se on niin että molemmat, True Crime ja GTA:DP ovat pakko-ostoksia.
 
ilmeisesti on ollut jo keskiviikkona konsolinetissa


True Crime PS2 varastossa - 2003-11-05 15:20:48.176827
 
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/561382.asp

Ihan hyviä arvostelujahan tuo on näyttänyt saavan.
 
Onko kukaan vielä saanut Xboxin true crimea?
Itse suoritin maksun jo yli viikko sitten, eikä konsolinet onnistunut taaskaan toimittamaan tuotetta julkaisupäiväksi.
 
Tampereen PlayerOnessa sitä olis ollut mutta jäi hyllylle koska hinta on 66.95. En maksa yli 60 euroa mistään pelistä. Täytyy ens viikolla metsästää halvempi kauppa....tai sitten tilata konsolinetistä.
 
vähän tämä on kyl nyt offtopicia,mut tilasin tuolta konsoli netistä islnad thunderin ja xbxo liven ennakkoon ja live saapui vasta maanantaina ja sitten vielä heiltä oli päässyt kaikki island thinderit loppumaan, että se siitä nettikaupasta

toi gameparadise on hyvä nettikauppa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rauru
Onko kukaan vielä saanut Xboxin true crimea?
Itse suoritin maksun jo yli viikko sitten, eikä konsolinet onnistunut taaskaan toimittamaan tuotetta julkaisupäiväksi.

Miten on mahdollista? Itselläni tullut aina kaikki julkaisupäivänä tai ennen
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paavi^
Miten on mahdollista? Itselläni tullut aina kaikki julkaisupäivänä tai ennen
Yleensä on homma toiminut loistavasti, mutta virheitä sattuu silloin tällöin. Tällä kertaa vain harmillisesti kaksi kertaa peräkkäin.
 
Ylös Bottom