Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nudedude
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

Wiiltä alun perin lähtöisin oleva No More Heroesin HD-versio jää ainakin P-Amerikassa sittenkin PS3-yksinoikeudeksi. Varsinaista syytä tälle ei annettu, mutta ehkä raha on puhunut ja härän ruoansulatuksen lopputuote kävellyt.

Apart from the original No More Heroes game in stunning high-def, the PS3 Heroes’ Paradise version also delivers “Rebout Mode,” allowing vanquished foes to be challenged again. There will also be additional boss characters and a “Viewer Mode” which will allow players to pour over “infamous cut scenes in crystal clear HD graphics.”

Lähde: The Sixth Axis
 
Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

Digital Foundry pelaili uutta Need for Speed: Hot Pursuit -demoa molemmilla HD-konsoleilla ja tuli siihen tulokseen, ettei eroja käytännössä ole. Molemmat pyörivät repeilemättä 30 ruutukuvaa sekunnissa 720p-tarkkuudella käyttäen 2xMSAA:ta syömään sahalaidat pois. Kummallakin alustalla ruudunpäivitys hieman laskee kolariuusinnoissa, jotta ruudulle saadaan taiottua entistä hienompia efektejä.

Yesterday's release of Criterion's Need for Speed: Hot Pursuit demo serves to remind us that when it comes to cross-platform development, the Guildford-based studio is in a class of its own. Everything about the demo suggests that the PlayStation 3 and Xbox 360 versions of the new racer are almost totally identical.

Lähde: Eurogamer
 
Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

Kohtapuoliin ilmestyvä Assassin's Creed: Brotherhood haukkaa PS3-version omistajien kiintolevyiltä tilaa 4 gigaa. AC2 tyytyi vain puoleen tuosta määrästä, joten on hieman harmittavaa, että taas kerran PS3:lla pitää turvautua mammuttimaisiin asennuksiin.

Lähde: PlayStation Lifestyle
 
Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

Tämä vakuuttelu on kuultu jo niin monesti eri pelien kohdalla... Enivei, Irrational Gamesin tekninen pääsuunnittelija Chris Kline kertoo, että Bioshock: Infiniten PS3-versioon panostetaan ihan tosissaan. Enää ei siis tehdä puolivillaista porttausta Pleikkarille, vaan molempia versioita työstetään rinta rinnan - kiitos isomman tiimin. Lisäksi pelimoottorin luvataan olevan jatkossa entistä suosiollisempi myös PS3:lle.

Kline notes that the PS3 version of Infinite will not be a port at all. As the development team is larger than the team that worked on the original BioShock, the versions are being built simultaneously. Furthermore, the team has modified the game engine so that all platforms resemble the PS3 version from a programming perspective.

Aikanaan sitten taas nähdään, kuinka "identtisiä" konsoliversiot todellisuudessa ovatkaan.

Lähde: IGN
 
Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

Digital Foundry ehti Mass Effect 2 -vertailunsa lisäksi katselemaan myös Dead Space 2:n demoja kummallakin HD-konsolilla. Lopputulos oli totaalinen tasapeli molempien alustojen pyörittäessä avaruus-Iisakkia jatkuvan tasaisesti 30 ruutukuvaa sekunnissa ilman repeilyjä. Myös graafiset efektit, tekstuurit sun muut olivat samasta puusta veistettyjä.

We've played the demo code through several times now, taken video, extracted stills and pored over them and we're yet to find anything that really shows any kind of noticeable difference between the PlayStation 3 and Xbox 360 versions of the demo.

Lähde: Eurogamer
 
Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

Feikki? totta vai mitä?.. aika kova jos tämmönen ero tulee TDU 2:n PS3 ja X0 versioihin KLIK!

EDIT: eiköhän tälle joku järkevä selitys löydy..
 
Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

Mitä helvettiä ylipäätään, TDU on MMO-peli! Pelaajia on samaan aikaan tuhansia.

Totta, mutta miksi noissa ei ole tyyliin esim mitään 2-unlimited tai 2-999.
 
Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

Feikki? totta vai mitä?.. aika kova jos tämmönen ero tulee TDU 2:n PS3 ja X0 versioihin KLIK!

EDIT: eiköhän tälle joku järkevä selitys löydy..

How many players can there be in freeride?
Up to 8 players in freeride and up to 32 in "avatar zones"

Mikä tuo avatar zone on, niin siitä ei ole tietoa vielä :D
 
Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

How many players can there be in freeride?
Up to 8 players in freeride and up to 32 in "avatar zones"

Mikä tuo avatar zone on, niin siitä ei ole tietoa vielä :D
Viitannee niihin klubeihin, koteihin sun muihin auloihin, joissa vietetään Sims-elämää autoilun sijaan.
 
Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

Nyt ei kyllä pieni mieleni ymmärrä. Tämähän on kerta kaikkiaan naurettavaa.
 
Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

Nyt ei kyllä pieni mieleni ymmärrä. Tämähän on kerta kaikkiaan naurettavaa.
Ihan samalla tavallahan tuo kaiketi toimii kuin ensimmäisessäkin osassa. Ei peli ole perinteisellä tavalla MMO. Kun saarella ajelee, on yhteydessä enintään seitsemään muuhuun - yleensä lähimpään - pelaajaan. Toki molemminpuolisella hyväksynnällä voi yhteyden toisen kanssa lukita, jolloin se säilyy vaikka molemmat pyörisivät saaren molemmilla reunoilla.
 
Vastaus: Crysis 2 [PS3 Hype]

IGN:n previkka Crysis 2:n PS3-versiosta ei hyvää lupaa...

The performance of the PS3 version is pretty underwhelming. The framerate is frequently low and choppy. There are jagged lines everywhere, and shadows are especially messy. There's a muddiness to the graphics that's hard to stomach in the wake of the PS3's other flagship showpieces, and worse, the variable framerate really hurts controller response.
Käytössä ollut build oli tietysti vielä keskeneräinen, joten pientä toivoa on, että julkaisuun mennessä erot X360-painokseen kapenevat.

Lähde: IGN
 
Vastaus: Crysis 2 [PS3 Hype]

IGN:n previkka Crysis 2:n PS3-versiosta ei hyvää lupaa...

Voi kumpa muutkin olisivat niin hyviä koodaamaan Pleikkarin kanssa kuin Guerilla ja Naughty Dog. No aina ei voi saada kaikkea...

Toivottavasti tosiaan saavat pelin koottua kasaan toimivaksi paketiksi. Tosin Crysis 2 ei kyllä omalla hankitalistallani ollut edes ennen tätä tietoa.
 
Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

Crytek näytti kuitenkin olevan PC-kehittäjä to the bone. 360-versio näyttää muikealta, mutta verrattuna PC-demon loistoon ja todella hienoon optimointiin (pyörii maksimilla ~60fps HD5870-kortilla ja Thuban-prossulla), ei ole kyllä konsoleilla mitään sanottavaa.
 
Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

Digital Foundry ei ole peljännyt lohikäärmeen tulta, vaan analysoinut Dragon Age 2:n demoa PS3:lla ja X360:llä. V-sync on käytössä molemmilla konsoleilla, joten repeilyn sijaan ruudunpäivitys lopsahtaa 20:een vielä useammin kuin Mass Effect 2:ssa. Pleikkari selviytyy välianimaatioista sulavammin, mutta varsinaisen pelin aikana boksilla ruutua päivitetään tasaisemmin.

We also see in these representative cut-scenes that the PS3 appears to be better equipped at maintaining a higher frame-rate, though the overall profile of "switching" between refresh rates remains in effect on both versions and neither has any kind of commanding advantage. The situation is reversed when it comes to actual gameplay – v-sync is still engaged, but it's clearly the Xbox 360 that has the smoother visuals, especially so in the second excerpt of action, where PS3 performance is surprisingly poor in comparison.

Ja sitten se asia, jota monet ovat varmaan jo odottaneetkin: X360-versiossa on 2xMSAA käytössä, mutta PS3:lla onkin valittu MLAA-tekniikka. Niinpä Pleikkarilla ei nähdä sahalaitoja juuri lainkaan. Jänskää.

What is a very clean looking game on the Microsoft platform gets a boost on PS3 from what seems to be a case of almost no visible aliasing at all, just a very slight, imperceptible blur on the overall image.

Hahmojen self-shadowing toimii X360-demossa paremmin, kun PS3-sankareiden hiukset eivät jätä mitään varjoja arpisiin naamoihin. Myös tekstuurien filtteröinneissä on pieniä eroja.

Tässä vaiheessa on siis aika lailla comme ci, comme ça, että mikä näistä kahdesta versiosta on sitten loppujen lopuksi parempi. Digital Foundry palaa kuitenkin asiaan, jahka peli on saatu valmiiksi.

Lähde: Eurogamer
 
Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

Lens Of Truth tuo ikäviä uutisia Dragon Age 2:n PS3-versiosta haaveileville: tässäkin pelissä on reilun 3 gigan asennus, joten varatkaa voileipä jos toinenkin ensimmäistä käynnistystä varten.

For those of you concerned about install sizes, or if your the type who likes to know about installs, Dragon Age II will take up 3.3 Gigs of space and takes around 15 minutes to complete.

Lähde: Lens Of Truth
 
Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

Konamilla sanotaan että PS3 versio MGS: risingista tulee olemaan XO ja PC versiota parempi..

Matsuyama said:

We all versions of the game with great care and effort build. But hardware constraints we are sometimes annoying. But the problem we have in the PS3 console and power top the console allows us to make our best game.So it is natural that the PS3 version is better than the other two versions.



Linkki!

Julkaisun jälkeen nähdään piti mies sanansa.
 
Vastaus: Tulevat multiplatformit: Xbox 360 vs. PS3

Mies lupaa tehdä PS3-versiosta paremman kuin muiden alustojen vastaavista? Ah, kuinka häntä tästä kiitänkään! Totisesti, syleilyyni suljen enkä pois päästä, ennen kuin kaiken rakkauteni olen hänelle tarjonnut!
 
Ylös Bottom