Olen samoilla linjoilla. Ihan liikaa tulee aina mieleen näyttelijän muut roolit ja hahmot. Minulle Death Strandingissä seikkaili Norman Reedus tai tämän hahmo Walking Deadistä. En missään vaiheessa pystynyt ajattelemaan sitä minään muuna. Oliko sillä hahmolla edes joku nimi? Tarina? En muista mutta muistan Normanin ja Walking Deadin hahmon olemukset (vaikka en nyt sitä WD-hahmon nimeä kyllä muista).No olisko tuo sitten se Xbox-yksinoikeus? Sais kyllä jättää noi julkkisnaamat elokuviin.
Karisma on myös se ongelma kun tyypin oma ja/tai tämän näyttelemät muut hahmot tulee liian usein liikaa mieleen dominoimaan. Olen sillä kannalla että sopiva naama voi olla naamanäyttelijältä ja ääni kunnon ääninäyttelijältä. Eikä ääninäyttelijän naamakaan mikään huono ole kunhan se ei ole Troy Baker tai vastaava joka pelissä.Miksi ihmeessä? Niissä on usein karismaa, ja sitä kyllä kaivataan pelihahmoillekin. Ainakin elokuvamaisiin tarinapinotteisiin peleihin hyvinkin tervetullut juttu - ainakin itselleni. Vaikka en niin yleisesti noiden elokuvamaisten pelien ystävä olekaan. Mutta kun niitä kerran on pakko tehdä, niin onhan niissä hyvä olla karismaattisia näyttelijöitä ainakin jossain määrin mukana. Esim. Death Strandingissahan nuo ovat juuri erinomaisen karismaattisia ja peliin sopivia nuo näyttelijät.
Eikö joillain ole jo ongelma senkin kanssa että on samat äänet joka pelissä, joten eikö ole ihan loogista että tuo ongelma voi syntyä myös visuaalisesti?