Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
No olisko tuo sitten se Xbox-yksinoikeus? Sais kyllä jättää noi julkkisnaamat elokuviin.
Olen samoilla linjoilla. Ihan liikaa tulee aina mieleen näyttelijän muut roolit ja hahmot. Minulle Death Strandingissä seikkaili Norman Reedus tai tämän hahmo Walking Deadistä. En missään vaiheessa pystynyt ajattelemaan sitä minään muuna. Oliko sillä hahmolla edes joku nimi? Tarina? En muista mutta muistan Normanin ja Walking Deadin hahmon olemukset (vaikka en nyt sitä WD-hahmon nimeä kyllä muista).

Miksi ihmeessä? Niissä on usein karismaa, ja sitä kyllä kaivataan pelihahmoillekin. Ainakin elokuvamaisiin tarinapinotteisiin peleihin hyvinkin tervetullut juttu - ainakin itselleni. Vaikka en niin yleisesti noiden elokuvamaisten pelien ystävä olekaan. Mutta kun niitä kerran on pakko tehdä, niin onhan niissä hyvä olla karismaattisia näyttelijöitä ainakin jossain määrin mukana. Esim. Death Strandingissahan nuo ovat juuri erinomaisen karismaattisia ja peliin sopivia nuo näyttelijät.
Karisma on myös se ongelma kun tyypin oma ja/tai tämän näyttelemät muut hahmot tulee liian usein liikaa mieleen dominoimaan. Olen sillä kannalla että sopiva naama voi olla naamanäyttelijältä ja ääni kunnon ääninäyttelijältä. Eikä ääninäyttelijän naamakaan mikään huono ole kunhan se ei ole Troy Baker tai vastaava joka pelissä.

Eikö joillain ole jo ongelma senkin kanssa että on samat äänet joka pelissä, joten eikö ole ihan loogista että tuo ongelma voi syntyä myös visuaalisesti?
 
Olen samoilla linjoilla. Ihan liikaa tulee aina mieleen näyttelijän muut roolit ja hahmot. Minulle Death Strandingissä seikkaili Norman Reedus tai tämän hahmo Walking Deadistä. En missään vaiheessa pystynyt ajattelemaan sitä minään muuna. Oliko sillä hahmolla edes joku nimi? Tarina? En muista mutta muistan Normanin ja Walking Deadin hahmon olemukset (vaikka en nyt sitä WD-hahmon nimeä kyllä muista).


Karisma on myös se ongelma kun tyypin oma ja/tai tämän näyttelemät muut hahmot tulee liian usein liikaa mieleen dominoimaan. Olen sillä kannalla että sopiva naama voi olla naamanäyttelijältä ja ääni kunnon ääninäyttelijältä. Eikä ääninäyttelijän naamakaan mikään huono ole kunhan se ei ole Troy Baker tai vastaava joka pelissä.

Eikö joillain ole jo ongelma senkin kanssa että on samat äänet joka pelissä, joten eikö ole ihan loogista että tuo ongelma voi syntyä myös visuaalisesti?
Jaa, no itse katsoin pitkäänkin mielenkiinnolla Walking Deadia, kunnes sitten hyydyin ainakin toistaiseksi pariin viimeiseen kauteen. Sarjassa Reedus oli kyllä mielenkiintoinen ja karismaattinen, mutta voin kyllä sanoa, että itse irrottaudun ainakin täysin näyttelijöiden aikaisempien tuotoksien hahmoista, ja otan vastaan myös täysin uuden hahmon ilman mitään kytköksiä tai ajatelmia niihin aikaisempiin hahmoihin.

Reedusinkin hahmo, Sam, toimi aivan loistavasti Death Strandingissa, mutta muitakin erityisen hyviä ja karismaattisia näyttelijöitä pelissä on, kuten Lea Seydoyx (huikean hyvä Fragilena), Mads Mikkelsen tai vaikkapa Margaret Qualley. En ainakaan itse hetkeäkään ajatellut näiden näyttelijöiden aikaisempia roolisuorituksia, koska ne eivät liity Death Strandingiin ja sen tarinaan mitenkään. Pidän oikeastaan aika erikoisena sitä, että niitä aikaisempia näyttelijäsuorituksia tulisi väkisin mieleen. Itse ainakin ajattelen jokaisen näyttelijän nimenomaan heidän oman persoonansa kautta, sitten siihen päälle sillä hetkellä se rooli mitä milloinkin näyttelevät.
 
Olen samoilla linjoilla. Ihan liikaa tulee aina mieleen näyttelijän muut roolit ja hahmot. Minulle Death Strandingissä seikkaili Norman Reedus tai tämän hahmo Walking Deadistä. En missään vaiheessa pystynyt ajattelemaan sitä minään muuna. Oliko sillä hahmolla edes joku nimi? Tarina? En muista mutta muistan Normanin ja Walking Deadin hahmon olemukset (vaikka en nyt sitä WD-hahmon nimeä kyllä muista).


Karisma on myös se ongelma kun tyypin oma ja/tai tämän näyttelemät muut hahmot tulee liian usein liikaa mieleen dominoimaan. Olen sillä kannalla että sopiva naama voi olla naamanäyttelijältä ja ääni kunnon ääninäyttelijältä. Eikä ääninäyttelijän naamakaan mikään huono ole kunhan se ei ole Troy Baker tai vastaava joka pelissä.

Eikö joillain ole jo ongelma senkin kanssa että on samat äänet joka pelissä, joten eikö ole ihan loogista että tuo ongelma voi syntyä myös visuaalisesti?

No itsellä ei tule niinkään muut roolityöt mieleen, mutta reaalimaailma kyllä. Videopelien kun pitäisi tarjota eskapismia, niin kaipaisin päähahmoiksi oikeasti jotain muuta kuin tosimaailman naamoja. Elokuvat ovat sitten eri asia, kun niihin ei liity interaktiivisuutta. Mutta ehkä tästä lisää sitten jossain muussa ketjussa tarvittaessa.
 
Ei minullakaan jokaisen näyttelijän kohdalla tule mieleen roolityöt vaan pääosin näyttelijän oma "henkilöllisyys". Reedus on siinä minulle poikkeus että oikeastaan osaa sanoa yhtään muita tyypin töitä, joten siksi WD tulee helposti mieleen.

Väittäisin silti että vaikkapa Arnoldia olisi vaikea nähdä jonain muuna hahmona kuin itsenään tai jonain roolihahmoistaan. Ehkä olen väärässä mutta ainakin olen usein kuullut kommenttia tyyliin "sehän on terminaattori" kun tyyppi on ihan eri roolissa.
 
Suurena Formula 1 -fanina tämä kiinnostaa aika paljon.

F1 2022 Manager julkistustraileri


Tämä on ensimmäinen virallisen formulalisenssin sisältävä managerointipeli sitten vuoden 2000 F1 Managerin. Oli jo aikakin. Mukana on F1 -sarjan lisäksi myös F2 ja F3 pikkuformulat.

Tulossa PC:lle, Xboxeille ja PS4/PS5 -konsoleille.

Tää näyttää aivan jumalattoman hyvältä:

joku sais tehdä ketjun, en jaksa kännykällä räpeltää.
 
Innostuin jo, mutta sitten lopussa laski into kun paljastivat pelin kuvakulman joka ei itselleni maistu. Olisi saanut olla FPS tai TPS mieluiten.
Ihan sama mulla. Vaikutti todella hyvältä mutta tosiaan tuo kuvakulman paljastuminen aiheutti sen että eipä enää kiinnostakaan.
 
Kuvakulmalla ei taas itselle ole väliä kunhan pelissä on vaan Xenomorpheja ja/tai predatoreja. :)

Tällä selvästi myös kosiskellaan suurempaa yleisöä ettei heti lämäytetä sitä FPS kauhua suorilta naamalle ja pelotella pelaajia pois :D Alien sarja kaipaa omasta mielestä tällä hetkellä enemmän huomiota kuin koskaan niin elokuvien ja pelien osalta koska Disney omistaa oikeudet. Jos ei sitä saada niin kaikki tietää mikä kohtalo on.
 
Tällä selvästi myös kosiskellaan suurempaa yleisöä ettei heti lämäytetä sitä FPS kauhua suorilta naamalle ja pelotella pelaajia pois :D Alien sarja kaipaa omasta mielestä tällä hetkellä enemmän huomiota kuin koskaan niin elokuvien ja pelien osalta koska Disney omistaa oikeudet. Jos ei sitä saada niin kaikki tietää mikä kohtalo on.
Juuri näin. Tuossa Alien universumissa rittää vaikka kuinka paljon paukkuja uusiin hyviin leffoihin ja peleihin.
 
Tuli pelattua Metal Hellsingerin demoa, löytyy PS, Xbox ja PC. Ihan pirun hyvältä peliltä vaikuttaa, musiikit todella kovat ja pelin tyyli loistava. Peli tuntuu paljon hauskemmalta, mitä videolla näyttää.

Rytmi tuotti itselle hieman vaikeuksia, saa nähdä oppiiko tässä demossa pelin perusteet vielä riittävän hyvin. Se on paha este pelaamiselle, jos ei osaa tai pärjää. :D Git gud son!

 
Tuli pelattua Metal Hellsingerin demoa, löytyy PS, Xbox ja PC. Ihan pirun hyvältä peliltä vaikuttaa, musiikit todella kovat ja pelin tyyli loistava. Peli tuntuu paljon hauskemmalta, mitä videolla näyttää.

Rytmi tuotti itselle hieman vaikeuksia, saa nähdä oppiiko tässä demossa pelin perusteet vielä riittävän hyvin. Se on paha este pelaamiselle, jos ei osaa tai pärjää. :D Git gud son!



Joo peli vaikuttaa mielenkiintoiselta mutta juurikin siltä että on todella hankala rytmittää oma ampuminen musiikiin. No täytyy testailla koska metallimusiikki rytmipeli ja fps on melko kova parivaljakko.
 
Persona 3 Portable, Persona 4 Golden ja Persona 5 Royal ovat Atluksen pressitiedotteen mukaan tulossa myös PS5:lle ja Steamiin.

And just like that, Atlus confirms that Persona 3 Portable and Persona 4 Golden are coming to PS5. The beloved Japanese RPGs were announced for Game Pass on PC and Xbox during the latter's summer showcase, which naturally prompted a negative response from many a PlayStation fan.

Thankfully, we haven't had to wait long for official word on other platforms. The press release states: "Atlus recently announced that the critically acclaimed Persona 5 Royal, Persona 4 Golden, and Persona 3 Portable will be coming to Xbox and Windows. These beloved games will also be heading to Steam and PlayStation 5."

Lähde: Push Square
 
Ylös Bottom