Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä

Millonkohan tämä futis ilmestyy??
 
Perkele mitä blue ballausta tuossa RE4 esittelyssä. Kaikki odotti pelikuvaa siitä kuinka Leonilla vielä kiertopotkut lähtee, mutta nähtiinkin kuinka kaveri kävelee 10 sekuntia ja kyyristyy oksan alta... aaand cut! :D

Tuosta Exoprimalista voi kyllä ennustaa floppia jo tässä kohtaa. Ihan päätön idea eikä kyllä pelikuvakin hirveän kiillotetulta vaikuttanut. :D Olisi voinut Capcom tehdä sen toisen dinosauruspelin vaan.
 
ei tullut Dragons dogma 2:sta capcomin pressissä, mutta nyt kun katsoin tarkemmin tuon Dragons dogma Anniversary kohdan uusiksi tuosta streamistä niin voihan se hyvin olla että Dragons dogma 2 julkistetaan siellä Eventissä, nuo eventit on kyllä vähä aina sellasia kysenalaisia monia tuollaisia annivesary eventtejä katsonut ja jotkut yllättäneet positiivisesti ja toiset taas olleet lähinnä pelkkä keskustelua ja fiilistelyä, ilman julkistuksia. toivon mukaan tämä 10th anniversary event 16 päivä oli sitten taas niitä parempia Annivesary eventtejä, no odotukset on pienet mutta eiköhän tuo eventti tuli silti katsottua.

Kolmesti jouduin editoimaan viestini väsyneenä katselin eventin, aluksi ajattelin/käsiten että tuo annivesary event olisi kooste/video footage jostakin live anniversary tapahtumasta, joka järjesttiin 2 viikkoa sitten, mutta ilmeisesti tuo 10th annivesary event/video onkin vasta nyt 16 päivä, joten pieni mahdollisuus siihen on että tuossa celebration videon lopussa esim voitaisiin Dragons dogma 2 teaser nähdä. no jäänee nähtäväksi.
 
Viimeksi muokattu:
Perkele mitä blue ballausta tuossa RE4 esittelyssä. Kaikki odotti pelikuvaa siitä kuinka Leonilla vielä kiertopotkut lähtee, mutta nähtiinkin kuinka kaveri kävelee 10 sekuntia ja kyyristyy oksan alta... aaand cut! :D

Tuosta Exoprimalista voi kyllä ennustaa floppia jo tässä kohtaa. Ihan päätön idea eikä kyllä pelikuvakin hirveän kiillotetulta vaikuttanut. :D Olisi voinut Capcom tehdä sen toisen dinosauruspelin vaan.
Komealta näyttää RE4Make, mutta tuo uudistettu sävy arveluttaa. Tuon kiusoitteluvideon perusteella ainakin paljon synkempi tunnelmaltaan, mutta tiedä häntä. Toivottavasti mukana on typerää dialogia ja pöljäilyä. Ostoonhan tämä menee joka tapauksessa, koska eihän näitä Ressoja voi vastustaa.

Exoprimal vaikutti todella kummalliselta yhdistelmältä. Näytti siltä, että Anthemin ukot ovat tulleet Overwatchiin taistelemaan dinosauruksia vastaan. Ei herättänyt kyllä minkäänlaista mielenkiintoa. Ja tosiaan, olishan siellä holveissa ollut hieman tunnetumpikin dinosaurussarja tehtäväksi.
 
Jokainen "tosipelaaja" on innoissaan Vin Dieselin tähdittämästä Ark 2 -pelistä. Näin ainakin Dieselin itsensä mukaan. Oletteko tosipelaajia?

Ei pysty olemaan tosipelaaja. Ekaa Arkkia tuli useempi sata tuntia pelattua, niin ei tämä 2 osa kummosesti herätä kiinostusta. Ihan pikkusen tulee tunne että tätä nyt vaan yritetään myydä Diiselin naamalla ja peli ittessään on ihan samaa kun ensimäinenkin osa..
 
Ihan pikkusen tulee tunne että tätä nyt vaan yritetään myydä Diiselin naamalla ja peli ittessään on ihan samaa kun ensimäinenkin osa..

Itse olin ymmärtänyt, että nimenomaan jatko-osa on hyvinkin erilainen kuin ensimmäinen osa:

 
Itse olin ymmärtänyt, että nimenomaan jatko-osa on hyvinkin erilainen kuin ensimmäinen osa:

Myönnän olleeni siis väärässä. Mutta silti, eiköhän tuota yritetä silti Diiselin naamarilla saada myytyä.
 
Myönnän olleeni siis väärässä. Mutta silti, eiköhän tuota yritetä silti Diiselin naamarilla saada myytyä.

Siitä ei ole epäilystäkään, koska miksi muuten tuttua naamaa tuohon olisi tuotu mukaan. Ihan puhdasta markkinointiahan tuo on.

Ensimmäistä Arkia olen vähän kokeillut, enkä oikein innostunut, eikä tämäkään kiinnostanut ennen kuin kuulin, että siirtyvät kolmanteen persoonaan ja muuttavat melko selvästi ensimmäisen osan kaavaa. Nyt peli vähän jo kiinnostaakin.
 
Siitä ei ole epäilystäkään, koska miksi muuten tuttua naamaa tuohon olisi tuotu mukaan. Ihan puhdasta markkinointiahan tuo on.

Ensimmäistä Arkia olen vähän kokeillut, enkä oikein innostunut, eikä tämäkään kiinnostanut ennen kuin kuulin, että siirtyvät kolmanteen persoonaan ja muuttavat melko selvästi ensimmäisen osan kaavaa. Nyt peli vähän jo kiinnostaakin.
Ittellä viimosetkin kiinostuksen rippeet katosi ton Souls-like melee combat kohdalla. Mutta toivottovasti saatten pelin mikä toimii ja on optimoitu paremmin kun mitä ykkönen oli ens alkuun(en tiedä onko sitä vieläkään optimoitu kovin hyvin, kun ei ole aikoihin tullut pelattua sitä).
 
Meni taas sen verran offtopicin puolelle, että ikäihmisille tein ihan oman ketjun.

 
Sieltä on uusi Turtles peli saanut erittäin positiiviset arviot! Huomenna pääsee itsekin mätkiään. Onko kellään tietoa, monenko aikaan tulee ladattavaksi?

 
Sieltä on uusi Turtles peli saanut erittäin positiiviset arviot! Huomenna pääsee itsekin mätkiään. Onko kellään tietoa, monenko aikaan tulee ladattavaksi?

Vähän toi 35e on 2h kampanjasta kyllä suolanen hinta, mutta arvosanat on kyllä järisyttävät kovat

Itse odottelen Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collectionia, julkkari ilmeisesti syyskuussa
 
Sieltä on uusi Turtles peli saanut erittäin positiiviset arviot! Huomenna pääsee itsekin mätkiään. Onko kellään tietoa, monenko aikaan tulee ladattavaksi?

Voin yhtyä kehuihin, onhan tuo upea peli, etenkin jos on yhtään nostalgiaa niistä vanhoista OIKEISTA Turtles-animaatioista. :D
 
Ylös Bottom