Olin varma että Elden Ring on helppo GOTY 2022 mutta sitten tuli tällainen raskaan sarjan haastaja ihan puskista:
Julkaisu loppuvuodesta.
DAY 1!
Trailerissa on jotain kovin tuttua. Piti heti katsoa tuo alkuperäinen uudelleen.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olin varma että Elden Ring on helppo GOTY 2022 mutta sitten tuli tällainen raskaan sarjan haastaja ihan puskista:
Julkaisu loppuvuodesta.
DAY 1!
Edelliselle sivulle olin saman postannut.Kulttiklassikko Blade Runnerin Enhanced Edition on saanut viimein julkaisupäivän, ja ilmestyy digitaalisille kauppapaikoille ensi torstaina 23.06. Limited Run fyysinen julkaisu on tulossa myös jossain kohtaa. Tämän voisi Switchillä ottaa peluuseen.
Blade Runner: Enhanced Edition Reveals Release Date
After a long indefinite delay, Nightdive Studios' Blade Runner: Enhanced Edition is coming far sooner than fans might have expected.gamerant.com
Edelliselle sivulle olin saman postannut.
Tämä on kyllä pakkohankinta. Jossain vieläkin PC:n bigbox-versio, julkaisussa ostettu. Mahtava peli.
tämähän vaikuttaa varsin mielenkiintoiselta, kauhu elementeillä varustettu digimon peli, valinnoilla ja Tactical JRPG combatilla , voi olla kyllä erittäin hyvä , pelin harmiksi se julkaistaan juuri 29 päivä heinäkuuta, eli samana päivänä kun Xenoblade Chronicles 3 julkaistaan , mutta ehtiihän sitä sitten myöhemminkin tähän tutustua jos peli saa hyvät scoret
tämähän vaikuttaa varsin mielenkiintoiselta, kauhu elementeillä varustettu digimon peli, valinnoilla ja Tactical JRPG combatilla , voi olla kyllä erittäin hyvä , pelin harmiksi se julkaistaan juuri 29 päivä heinäkuuta, eli samana päivänä kun Xenoblade Chronicles 3 julkaistaan , mutta ehtiihän sitä sitten myöhemminkin tähän tutustua jos peli saa hyvät scoret
Tässä ketjussa kerta Turtlesista oli puhe, niin huikkaan, että meidän arvio on myös julki. Kahdella mielipiteellä vieläpä!Sieltä on uusi Turtles peli saanut erittäin positiiviset arviot! Huomenna pääsee itsekin mätkiään. Onko kellään tietoa, monenko aikaan tulee ladattavaksi?
Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge Reviews
Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge is rated 'Mighty' after being reviewed by 156 critics, with an overall average score of 86. It's ranked in the top 4% of games and recommended...opencritic.com
Tässä ketjussa kerta Turtlesista oli puhe, niin huikkaan, että meidän arvio on myös julki. Kahdella mielipiteellä vieläpä!
Jos tämä kilppariseikkailu ei kelpaa, olet höpömpi kuin pitsa ilman ananasta
Tässä lie yksi vuoden paremmista peleistä?www.konsolifin.net
Meinasin samaa tulla kommentoimaan. Muutoin hyvät arviot!Ananas ei kuulu pitsaan, luulisi sen kaikkien tietävän. Mutta tämä peli kuuluu kyllä pian kirjastooni, Deckille mukavaa mättöä.
Peli oli tosiaan huippukoukuttava sen 5h mut sitten loppuikin contentti. Outoa että nyt tulee dlc 4:n vuoden jälkeen.Oh Yeah, Into The Breach Is Back, Baby
The new Advanced Edition is not a sequel, but it's the next best thingwww.google.com
Huippukoukuttava Into the breach saamassa ilmaista lisäsisältöä kaikessa muodossa uuden Advanced Editionin myötä.
Lisäksi pelistä julkaistaan mobiiliversio, joka on ilmainen Netflix käyttäjille.
Kuvan tärkein pointti julkaisupäivän lisäksi: Persona 5 Royal saa fyysinen version Xboxille, Switchille ja PS5:lle
Näytä liitetiedosto 9022
Mutta Persona3 ja 4 taas sitten ei saisi fyysisiä versioita tuon mukaan Niistä mä juuri fyysisen haluaisin kun P5R löytyy jo fyysisenä pleikkarille.Kuvan tärkein pointti julkaisupäivän lisäksi: Persona 5 Royal saa fyysinen version Xboxille, Switchille ja PS5:lle
Näytä liitetiedosto 9022
Kyllä, se oli kuvan negatiivinen asia. Menin kuitenkin posin kautta.Niin ja P4 ja P3 eivät saa fyysistä versiota millekään vehkeelle.
Sais nyt julkaista tuon Persona 3 kun koskaan sitä pelannut. Ilmeisesti tämä portable versio on paras gameplayn osalta vaikka tarinaa vissiin vähän karsittu tai jotain ?