Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä


Mielenkiintoista, tänään 1.00 tuleekin sitten tupla setit ku FFVII anniversary event ja Dragons dogma event samaan aikaan. pitääkä katsella molemmat kahdelta eri ruudulta, saa nähdä mitä tuo sitten tarkoittaa että tuleeko sieltä, Remake vai Next gen versiot Dragons dogma Dark Arisenista vai olisiko peräti sittenkin Dragons dogma 2

Ahead of tomorrow's event, due to air at 3 PM Pacific Time, Reddit user RisingHERO19 spotted something interesting. The official YouTube channel now links (via the About tab) to a seemingly new pre-order page, although it currently redirects to the main website page. According to RisingHERO19, the channel previously linked to Dragon's Dogma: Dark Arisen's purchase page.
 
Viimeksi muokattu:
Sieltä se saatana tuli Dragons dogma 2 its confirmed! :), vielä ei tosin nähty mitään gameplaytä tai edes traileria tai teaseria mutta itselleni riittää varsin hyvin tieto, että peli on nyt julkistettu ja kehityksessä, Peli muuten ilmeisesti luodaan RE enginellä :)

dragons dogma 22.png

 
Viimeksi muokattu:
Ensimmäinen Dragon's Dogma oli kyllä hauska sekoitus Shadow of the Colossusta ja jotain perinteistä (toiminta)roolipelailua.

Jatko-osa menee ehdottomasti hankintalistoille.
 
Itse ostin vasta hiljattain Dragon's Dogma: Dark Arisenin 8€ pintaan Xbox Storesta, mutta enpä sitä ole ehtinyt aloittamaan. Taitaa muuten olla juuri nyt alle 5€ tarjouksessa tuo, jos joku muukin on kiinnostunut. Jospa tämän saisi pelattua pois ennen jatko-osaa.
 
joo sanotaan näin että jos Elden Ring iski, niin aika varmasti sitten iskee myös Dragons dogmakin, ne ovat maailman rakenteeltaan hyvin samanlaisia pelejä, molemissa aloitetaan valtavasta tyhjästä kartasta, Myöskään Dragons dogmassa ei ole points of interestejä vaan kaikki paikat pitää itse löytää, Dragons dogmassakin riittää myös tutkittavaa, (Dragons dogma Dark arisenkin on yli 100 tunnin peli), ainut ero on tosiaan se että Dragons dogmassa on Party ja group combat, eli solona ei tarvitse pelata ellei halua, eli pelin party rakenne on hyvin JRPG:mainen, eli sinulla on tankki, Healer ja mage halutessessani omassa partyssäni, vaikeusasteet löytyy myöskin, taitaa käydä sillai että lähtee itselläkin Dragons dogma taas uusinta kierrokselle :), vahvat suositukset jos Elden ringin tapaista mystiikkaa kaipaa, mutta vielä enemmän puhtaassa Fantasia maailmassa :).
 
joo sanotaan näin että jos Elden Ring iski, niin aika varmasti sitten iskee myös Dragons dogmakin, ne ovat maailman rakenteeltaan hyvin samanlaisia pelejä, molemissa aloitetaan valtavasta tyhjästä kartasta, Myöskään Dragons dogmassa ei ole points of interestejä vaan kaikki paikat pitää itse löytää, Dragons dogmassakin riittää myös tutkittavaa, (Dragons dogma Dark arisenkin on yli 100 tunnin peli), ainut ero on tosiaan se että Dragons dogmassa on Party ja group combat, eli solona ei tarvitse pelata ellei halua, eli pelin party rakenne on hyvin JRPG:mainen, eli sinulla on tankki, Healer ja mage halutessessani omassa partyssäni, vaikeusasteet löytyy myöskin, taitaa käydä sillai että lähtee itselläkin Dragons dogma taas uusinta kierrokselle :), vahvat suositukset jos Elden ringin tapaista mystiikkaa kaipaa, mutta vielä enemmän puhtaassa Fantasia maailmassa :).
Minulla on itse asiassa Dragon’s Dogman lisäri vielä pelaamatta. Onko kokemuksia? Onko pelaamisen arvoinen juttu?
 
Minulla on itse asiassa Dragon’s Dogman lisäri vielä pelaamatta. Onko kokemuksia? Onko pelaamisen arvoinen juttu?
Eli Dark Arisen? On ehdottomasti! Jos piti Dragons Dogmasta niin tuo Dark Arisen iskee kyllä kovaa. Tää DD2 oli kyllä varsin mieluisa yllätys ja tosi pitkään toivottu.

Tuosta DestiZ kommentista täytyy olla kyllä hivenen eri mieltä. Ei tätä Elden Ringiin voi mitenkään verrata. Dragons Dogman maailma on lopulta hyvin hyvin pieni, ison tuntuisen siitä tekee se ettei juurikaan ole fast travel vaihtoehtoja, joten suurin osa ajasta menee ees taas samoiluun. Mikä ei ihme kyllä tässä alkanut yhtään ärsyttää. Mutta muuten joo, tutkimisen riemu on tässä myös läsnä ja hahmonkehitys on eri luokkien kanssa aika monipuolista. Yksi mistä pidin niin velhojen kovemman tason loitsut on oikeesti aika eeppisiä paukkuja.

Tuo apurisysteemi on myös tosi hyvä. Saat siis tehdä oman apurin ja sitten muut pelaajat voivat kutsua sun apurin heidän peliin. Saavat siitä sitten palkintoja yms kivaa.
 
ei se nyt omasta mielestäni hirveän pieni ole, jos pelin completionist hipoo 115 tuntia, Elden ring completionist 130 tuntia, joten hyvin samoissa lukemissa liikutaan, en tarkoittanut että, Dragons dogma olisi maailman kooltaan yhtä iso mitä Elden Ring, vaan juuri peliajaltaan, rakenteltaan ja tutkiminen aika samanpaista, ja se että se että ei ole mountteja ja Fast travelia se pitää sitten suhteuttaa siihen maailman kokoon, Rakenteltaan molemissa on tuo blind map ja tutki itse elementti, ei ole tuota AC mene points of interestistä seuraavaan, molemissa on myös pimeä oikeasti pimeä, että tarvitset ne soihdut ja muut, näen siis hyvin paljon yhteläisyyksiä pelien välillä. ja niin näkee itseasissa todella moni muukin jos kirjoittaa esim vaikka googleen "What to play after Elden Ring" niin mitäs google sieltä vastaakaan.

If you liked Elden Ring's setting and sense of exploration, Dragon's Dogma has a lot of the same charms, although it's not nearly as polished.
  • Dragon's Dogma: Dark Arisen. (opens in new tab) (opens in new tab) ...
  • Dragon's Dogma: Dark Arisen. (opens in new tab) (opens in new tab) ...
  • Low Stock. Dragon's Dogma: Dark Arisen.
 
Viimeksi muokattu:
Eikös Dark Arisen ole kuitenkin ihan alkuperäisen Dragons Dogman "paranneltu versio", jossa toki on myös jotain lisäsisältöäkin kaupan päälle?
Siinä on muistaakseni se alkuperäisen pelin jälkeen myöhemmin julkaistu DLC mukana. Käsittääkseni tuota lisäriä voi alkaa pelaamaan samalla pelikerralla sen jälkeenkin, kun pelin varsinainen kampanja on läpäisty.
 
Eikös Dark Arisen ole kuitenkin ihan alkuperäisen Dragons Dogman "paranneltu versio", jossa toki on myös jotain lisäsisältöäkin kaupan päälle?
On, mut mä en muista oliko se saari olemassa omana latauksena vai tuliko vaan Dark Arisenin mukana. Oikeastaan se saaren seikkailu pyörii Dark Arisenin ympärillä.
ei se nyt omasta mielestäni hirveän pieni ole, jos pelin completionist hipoo 115 tuntia, Elden ring completionist 130 tuntia, joten hyvin samoissa lukemissa liikutaan, en tarkoittanut että, Dragons dogma olisi maailman kooltaan yhtä iso mitä Elden Ring, vaan juuri peliajaltaan, rakenteltaan ja tutkiminen aika samanpaista, ja se että se että ei ole mountteja ja Fast travelia se pitää sitten suhteuttaa siihen maailman kokoon, Rakenteltaan molemissa on tuo blind map ja tutki itse elementti, ei ole tuota AC mene points of interestistä seuraavaan, molemissa on myös pimeä oikeasti pimeä, että tarvitset ne soihdut ja muut, näen siis hyvin paljon yhteläisyyksiä pelien välillä. ja niin näkee itseasissa todella moni muukin jos kirjoittaa esim vaikka googleen "What to play after Elden Ring" niin mitäs google sieltä vastaakaan.

If you liked Elden Ring's setting and sense of exploration, Dragon's Dogma has a lot of the same charms, although it's not nearly as polished.
  • Dragon's Dogma: Dark Arisen. (opens in new tab) (opens in new tab) ...
  • Dragon's Dogma: Dark Arisen. (opens in new tab) (opens in new tab) ...
  • Low Stock. Dragon's Dogma: Dark Arisen.
Totta unohdin mainita ton yöajan seikkailun joka on oikeasti aika hemmetin kuumottavaa tossa pelissä, todella vaarallista. Harvassa pelissä oikeasti tulee pieni kiirus päästä turvaan yöajaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Minäkin ostin juuri Dragon's Dogman Switchin alesta kympillä. Pääsin vasta sinne isoon kaupunkiin, joten en hirveän pitkälle ole vielä päässyt. Mutta kyllä täytyy sanoa, että olen pitänyt pelistä. Taistelut on tehty ihan hemmetin koututtavaksi. Katsotaan jaksaako tätä läpi pelata, mutta ihan hyvältä peliltä vaikuttaa. Kiva jos saadaan pelille jatkoa.
 
Ylös Bottom