Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mikä mahtaa olla paras 65" 4k HDR televisio jos budjetti on noin 1000 euroa?
Olisko tämä mistään kotoisin PS4:n, ehkä
myöhemmin PS4 Pron kaveriks. Jos ei, niin mikä? Hintakatto sellaiset 700-800€. Kiitoksia! http://www.gigantti.fi/product/tv-j...5XXE/samsung-50-4k-uhd-smart-tv-ue50ku6075xxe
Olisko tämä mistään kotoisin PS4:n, ehkä
myöhemmin PS4 Pron kaveriks. Jos ei, niin mikä? Hintakatto sellaiset 700-800€. Kiitoksia! http://www.gigantti.fi/product/tv-j...5XXE/samsung-50-4k-uhd-smart-tv-ue50ku6075xxe
Hae äkkiä! Hinta nyt vain 499€ ja saat hyvän tvn. Ei ne erot kalliimpiin niin hirveirä ole ja tuo on hyvä kaikkeen käyttöön!Olisko tämä mistään kotoisin PS4:n, ehkä
Tarvitsen apua. Arvatenkin televisio olisi hakusessa ja ominaisuuksista pitää tietysti löytyä 4K ja HDR. Televisioiden tarjonta vain menee yli tajunnan, kun malleja on tarjolla aivan järjetön määrä. Olin ajatellut, että ehdottomasti 65" tai ei ollenkaan, vaikka katseluetäisyyden puolesta 55" varmaan riittäisi hyvin.
Tämän mallin olin aikeissa ostaa, mutta sitten törmäsin tähän.
Minä en yksinkertaisesti tajua noilla tarjotuilla tiedoilla, kumpi kannattaa ostaa (vai kannattaako kumpaakaan). Järki sanoisi, että jos pieni on kalliimpi tai saman hintainen kuin suuri, niin tottahan se on myös parempi, mutta mutta... Tarkoitus on pelata pelejä ja katsoa sarjoja ja elokuvia suoratoistopalveluista. TV-lähetyksiä en ole katsonut enää vuosiin.
Nopealla googlauksella menin vain entistä enemmän sekaisin, kun siellä heitellään kaikkia hienoja termejä kuten: Dolby vision, 10bit paneeli, IPS, VA, local dimming, frame dimming, edge led, direct led. Led LCD:n ja OLED:n eron sentään tajuan.
Apua!
PS. Gigantin myyjä sanoi syvällä rintaäänellä, että Philipsin televisioissa on markkinoiden paras paneeli.
Rtings.com -> katsot halutun käyttötarkoituksen top listat ja arvostelut.
Rtings.com ja moni muu sivusto tuntuu suosittelevan Samsungin KS8000(7000) -sarjalaista. Sampan ongelmana pieni katselukulma. Meillä ei vaan yksinkertaisesti neljä henkilöä mahdu istumaan suoraan television eteen, ja hellasärö haluaa Katsomoa, Ruutua, HBO:ta ym. samassa paketissa. Eihän näistä televisioista taida tällä hetkellä löytyä kohtuuhintaista yksilöä, jossa ei joutuisi tekemään kompromissia jonkun ominaisuuden suhteen. Tulin viimein siihen tulokseen, että odotan ainakin tulevaan vuodenvaihteeseen ennen uuden television ostamista. Eiköhän OLED-televisio ole seuraavana hankintalistalla, koska huono mustan taso ja sitä kautta huono kontrasti ovat olleet aina ne harmituksen aiheet, kun olen uuden LCD-television ostanut. Hintakin alkaa olemaan jo kipurajan tuntumassa. Toivottavasti valmistajat pääsisivät tulevaisuudessa käyttöjärjestelmästä jonkinlaiseen konsensukseen, niin käytettävissä olevat sovellukset olisivat valmistajasta riippumatta kaikissa televisioissa samat (kuten esimerkiksi Android-puhelimissa).
Philipsin PUS7601 lienee edukkain FALD tuon Samsungin sijaan, ja melkoisen kehuttukin.
Itselläni 65KS7005 ja aivan loistoruutu. Kuva on mustantasoa myöten todella hyvä ja laite on näyttävän näköinen leveällä tv-tasolla ohuine kehyksineen. Vasta julkaistiin myös Ruutu-sovellus Sampan 2016 Tizeneille eli myös tälle. Nyt löytyy kaikki mitä kaivata saattaa: Areena, Katsomo, Netflix, HBO, Viaplay, jopa Spotify. Myös itse Tizen on hyvä ja toimiva OS televisioon.
Kun isoon ruutuun tottuu niin ei voisi kuvitellakaan enää esim. 55 tuumaista. 65" Oledin hinnalla saa näitä Samppoja 2, kun Gigantissa taas tämän viikon 7005 tarjouksessa 1499e. Oledit ovat varmasti ylivertaisia, mutta omat pikkuongelmansa niilläkin ja jos et aivan pilkkopimeässä katso 90% ajasta niin itse en näkisi tarvetta Oledille. Kuvanlaatu koostuu niin monesta muustakin asiasta kuin pikimustasta mustasta.
Vahva peukku ja suositus. Pimeässäkään leffaa katsoessa ei "harmaata mustaa" ole näkynyt vaikka leffassa on mustat palkit ja kyseessä reunoilta valaistu paneeli.
https://hintaseuranta.fi/tuote/tv-sarjat/planet-earth-ii-4k-uhd-blu-ray-tv-sarja/5578487Joko uhd blu-ray versio on tullut myyntiin?!?!?