Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Game mode on päällä. Kokeilen tätä että meen sinne PS4 hdr-asetukseen ja koitan sit laittaa jos ilmestyy se HGIG valikko sinne. Sitä oon säädellykin jo mutta en tajunnut silloin aukaista telkkarin säätövalikkoja tuleeko se esille se dynamic tone mapping valikko.Mikä kuvatila sulla on valittuna. Nuo tosiaan kannattaa tarkistaa mitä Muke mainitsi. Freesynciä ei kannata edes laittaa päälle. VRR toimii ilman sitäkin ja saa myös Dolby Visionin samaan aikaan.
Toimiiko edes freesync tai vrr sonyn konsoleilla? Itsellä kanssa lg cx ja ps5, mutta olen ymmärtänyt että freesynci ei toimi ja vrr päivityskin vasta tuloillaan. Korjatkaa toki jos olen väärässä ja kertokaa mistä nämä saisi päälle.Mikä kuvatila sulla on valittuna. Nuo tosiaan kannattaa tarkistaa mitä Muke mainitsi. Freesynciä ei kannata edes laittaa päälle. VRR toimii ilman sitäkin ja saa myös Dolby Visionin samaan aikaan.
Ei toimi VRR tai freesync Sonyn laitteilla. VRR päivitys PS5:lle tulee oletettavasti samoihin aikoihin kun Sony saa julkaistua VRR päivityksen XH90:lle. Tätä telkkaripäivitystä on epämääräisesti lupailtu tälle vuodelle, mutta alkaa vahvasti näyttämään siltä että tammikuun puolelle menee tuo.Toimiiko edes freesync tai vrr sonyn konsoleilla? Itsellä kanssa lg cx ja ps5, mutta olen ymmärtänyt että freesynci ei toimi ja vrr päivityskin vasta tuloillaan. Korjatkaa toki jos olen väärässä ja kertokaa mistä nämä saisi päälle.
Joo ei tosiaan toimi vielä mutta pätee kuitenkin nuo ohjeet siinä vaiheessa, kun tukee tai jos tuoHon kylkeen lyö XSX:n kaveriksi.Ei toimi VRR tai freesync Sonyn laitteilla. VRR päivitys PS5:lle tulee oletettavasti samoihin aikoihin kun Sony saa julkaistua VRR päivityksen XH90:lle. Tätä telkkaripäivitystä on epämääräisesti lupailtu tälle vuodelle, mutta alkaa vahvasti näyttämään siltä että tammikuun puolelle menee tuo.
Vähän infoa LGn ensivuoden malleista. Sieltä tulee 1 sarja, eli B1, C1 jne.
Onko mahdollista että 8K töllöt ei ikinä yleistyisi? Mietin vaan kun luultavasti nytkin suurin osa ihmisistä katsoo 4Kootakin liian kaukaa, ja 8K vaatisi aivan jäätävän ruudun että siitä saisi hyötyä. 2 metrin päästä katsottuna pitäisi olla luokkaa 200" tv. Tavallaan olisi hyväkin, niin esim peleihin tulisi resoluutiolle katto, jonka jälkeen voitaisiin keskittyä muuhun kuten RT, tekoäly sun muut.
Samalla tapaahan ruudunpäivityksessäkin tulee jossain vaiheessa katto vastaan, ei sitäkään loputtomiin hyödytä nostaa.
Ihan samaa mietin itse tuossa yks päivä, 8k hyöty 4k verrattuna tulee vasta näkyviin niin massiivisissa ruuduissa että kellään ole niihin varaa. 8k myös vaatii koneelta niin paljon tehoja etten usko sen yleistyvän pelikäytössä vielä ainakaan seuraavaan 10-15 vuoteen.
Sonyn 2020 XH900 sarjan telkut hyvässä alessa verkkokaupassa, kaikki koot mielestäni kun pikaisesti katsoin.
On muitakin mutta noi oli ne mitkä eniten pisti silmään.
Tarjoukset
www.verkkokauppa.com
Verkkokaupalla ovat hinnat sahanneet isolla haitarilla pitkin syksyä. Näitä hintoja on nähty jo aiemminkin, tuota 55" jopa tätäkin halvemmalla.Sonyn 2020 XH900 sarjan telkut hyvässä alessa verkkokaupassa, kaikki koot mielestäni kun pikaisesti katsoin.
On muitakin mutta noi oli ne mitkä eniten pisti silmään.
Tarjoukset
www.verkkokauppa.com
On tuokin kyllä tosi hyvä tarjous hinta tämän hetken parhaasta töllöstä.Lg:n OLED 65cx myös hyvässä alennuksessa. 1899eur hintaan
(lähentelee jo muinaista black friday tarjousta josta omani nappasin 1795eur tarjouksella)
Jep, mutta kannattaa vakaasti harkita Sonyä, koska 700€ hintaero on aivan huima ja laatu lähes kaikissa tasoissa yhtä hyvää.On tuokin kyllä tosi hyvä tarjous hinta tämän hetken parhaasta töllöstä.
Pähkäilen myös, mulla nyt kd55xd8599 ja kyllä houkuttelis hommaa tuo CX, varmaan pysyttelisin "55 koossa joten olis kohtuu edullinen päivitys. Nyt sais ok rahalla vissiin aika hyvän telkun next geniin (löytyy molemmat) vaikka 2021 mallistoa on tulossakin mut niinhän aina.Tää kyllä houkuttaisi PS5:sen kaveriksi.
On kyl aivan saakelin kallis vaikka onkin kovassa alennuksessa.
[404] Sivua ei löytynyt
www.verkkokauppa.com
Mitä ootte tosta mieltä? Tää mun sony 65xd7505 on vieläkin tosi hyvä, sen verran hyvä et kerran tässä välissä hankin jo uuden telkkarin mut oli pakko palauttaa se koska en saanut tarpeeksi rahoille vastinetta.
Vanha oli mielestäni parempi peleissä.