Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kuulostaa äkkiseltään vähän samanlaiselta harmitukselta kuin se, että nykyajan stereoseteissä ei tule LP-soitinta mukana.On tää LG CX vaa nii paska ku olla ja voi.
Monessa mun vanhassa telkussa tikulta katellut leffoja ja kaikki pelitti aina paremmin kuin hyvin.
Yleensä TV:n omalla softalla ja sit tarpeen vaatiessa VLC.
CX:n omassa Media playerissä on kaikki pielessä, monissa ei pysty vaihtamaan tekstiä. Jossain toimii teksti mut sit ei tue ääntä..
Jotkut ei näy ollenkaan.
Eikä tälle romulle ole julkaistu vlc enkä löydä mitään muutakaan softaa storesta?
Eikö ole ketään kohtalotovereita? Onko mitään tehtävissä?
Edit. Yläkerrassa on vielä mun edellinen Sony, kai mun pitää alkaa siellä kattoo kaikki leffat sitten![]()
Juu pitkälti pesee... jos myös HDR kirkkautta haluaa niin kannattaa vilkaista Samsungin QN90A ja QN95A mallit. Aikaliki 1100€ noitakin pitäs lähteä, liekkö vähemmälläkin tarjouksissa..Tuli sitten hölmönä kuunneltua Powerin myyjää ja ostettua vajaa pari viikkoa sitten LG 55" Nanocell91 kalibroitu malli, joka muuten vaikuttaa mielestäni silkalta huiputukselta. Mustan sävyt eivät vain vieläkään ole mielestäni kohdillaan eikä myöskään värikontrasti muutenkaan vastaa ihan sitä ~1100€ mikä kyseisestä televisiosta maksettiin.
Mitä ehdottaisitte tilalle? Itse olen miettinyt joko Sony Bravia 55" XR A80J mallia tai sitten LG 55" B1 tai C1 sarjan televisioita. Jokainen noista varmaan pesee Nanocellin mennen tullen mitä kuvanlaatuun tulee?
Jos tuo Nanocell oli niitä IPS paneelisia telkkareita niin ei ole ihme kun mustat on mitä on. Sony A80J tilalle niin et tule pettymään.Tuli sitten hölmönä kuunneltua Powerin myyjää ja ostettua vajaa pari viikkoa sitten LG 55" Nanocell91 kalibroitu malli, joka muuten vaikuttaa mielestäni silkalta huiputukselta. Mustan sävyt eivät vain vieläkään ole mielestäni kohdillaan eikä myöskään värikontrasti muutenkaan vastaa ihan sitä ~1100€ mikä kyseisestä televisiosta maksettiin.
Mitä ehdottaisitte tilalle? Itse olen miettinyt joko Sony Bravia 55" XR A80J mallia tai sitten LG 55" B1 tai C1 sarjan televisioita. Jokainen noista varmaan pesee Nanocellin mennen tullen mitä kuvanlaatuun tulee?
CX:stä puuttuu ainakin DTS decoderi, eli äänien puute saattaa johtua siitä.On tää LG CX vaa nii paska ku olla ja voi.
Monessa mun vanhassa telkussa tikulta katellut leffoja ja kaikki pelitti aina paremmin kuin hyvin.
Yleensä TV:n omalla softalla ja sit tarpeen vaatiessa VLC.
CX:n omassa Media playerissä on kaikki pielessä, monissa ei pysty vaihtamaan tekstiä. Jossain toimii teksti mut sit ei tue ääntä..
Jotkut ei näy ollenkaan.
Eikä tälle romulle ole julkaistu vlc enkä löydä mitään muutakaan softaa storesta?
Eikö ole ketään kohtalotovereita? Onko mitään tehtävissä?
Edit. Yläkerrassa on vielä mun edellinen Sony, kai mun pitää alkaa siellä kattoo kaikki leffat sitten![]()
Mistä noita tikulle saa edes muuta, kun "opiskelijan verkkokaupasta"? Varmaan 20v sitte viimeksi leikkinyt tikkuleffojen kanssa ite.Joo, onhan tää CX iha hanurista jos ei tikulta saa katsottua leffoja!
En tiedä, ehkä itse olen kasvanut jo tästä leffat tikulta ajasta ulos. Ne katsotaan streaminä (dolby vision/atmos) tai 4k blu-ray levyltä.
TV on markkinoiden parhaimmistoa edelleen käytettävyyden ja kuvanlaadun johdosta.
Jos pitää erikseen tekstityksien kanssa leikkiä (erillisiä tiedostoja jne.), niin silloin tietää, että se leffa on hankittu jostain muualta kuin kaupan hyllyltä.Mistä noita tikulle saa edes muuta, kun "opiskelijan verkkokaupasta"? Varmaan 20v sitte viimeksi leikkinyt tikkuleffojen kanssa ite.
Ainakin OLEDit ovat edelleen suorastaan erinomaisia, ja Vincentiltäkin irtosi Highly Recommended -lätkä tuolle mallille.Ovatko Panasonicit vielä kunnollisia telkkuja vai onko nekin menneet jo halpatuotannoksi?