Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanddu94
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Mitähän v*ttua! Soitin tänään gigantin asiakaspalveluun ja kysyin sieltä, että onkohan lahden giganttiin tullut jo kyseisiä pelejä. Nainen sanoi, että ei ole vielä tullut ja ei oikein tiedä koska tulee. Broidi kävi tänään ostamassa sieltä PS3 ja soitti äsken mulle ja sonoi, että siellä oli hyllyssä jo Uncharted 2! WTF!? Pakko käydä huomenna ite tsekkaamasssa, kun en enää tänää ehtinyt :( Pitää varmaan peruuttaa amazonin tilaus, koska tää peli on pakko saada huomenna! :D Alunperin en ollut edes pahemmin kiinnostunut koko pelistä (pidin ykkösestä :)), mutta nyt kun julkaisu on huomenna niin olen aivan liekeissä :)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Mitähän v*ttua! Soitin tänään gigantin asiakaspalveluun ja kysyin sieltä, että onkohan lahden giganttiin tullut jo kyseisiä pelejä. Nainen sanoi, että ei ole vielä tullut ja ei oikein tiedä koska tulee. Broidi kävi tänään ostamassa sieltä PS3 ja soitti äsken mulle ja sonoi, että siellä oli hyllyssä jo Uncharted 2! WTF!? Pakko käydä huomenna ite tsekkaamasssa, kun en enää tänää ehtinyt :( Pitää varmaan peruuttaa amazonin tilaus, koska tää peli on pakko saada huomenna! :D Alunperin en ollut edes pahemmin kiinnostunut koko pelistä (pidin ykkösestä :)), mutta nyt kun julkaisu on huomenna niin olen aivan liekeissä :)

Onko amazonin tilausta vielä postitettu? Itse olin näin liekeissä viimeksi silloin kun Killzone 2 -julkaistiin.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Ei ole vielä postitettu. Tilauksessa on mainittu että postitetaan 15.10 ja saapumispäivä oli joku 20-26.10 joten fuck that! :) Jos noita keräily versioita on oikeasti tehty vaan se 200 kpl ni kyllä aina joku hullu löytyy jolla on ylimäärästä rahaa :)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Ei ole vielä postitettu. Tilauksessa on mainittu että postitetaan 15.10 ja saapumispäivä oli joku 20-26.10 joten fuck that! :) Jos noita keräily versioita on oikeasti tehty vaan se 200 kpl ni kyllä aina joku hullu löytyy jolla on ylimäärästä rahaa :)

Tuo varmaan sen takia, kun peli julkaistaan Briteissä 16.10 :P
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Ajatella että miten pitkälle sitä on jo keretty odottaa:rolleyes: ei tästä oo kauaakaan ku vielä e3:sta seurattiin ja odoteltiin kovasti syksyä. Huomenna sitten hakemaan Jyväskylän Gamestopista heti aamusta:) Toivottavasti meikäläiselle riittää Limited editionia.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Ajatella että miten pitkälle sitä on jo keretty odottaa:rolleyes: ei tästä oo kauaakaan ku vielä e3:sta seurattiin ja odoteltiin kovasti syksyä. Huomenna sitten hakemaan Jyväskylän Gamestopista heti aamusta:) Toivottavasti meikäläiselle riittää Limited editionia.

Totta, uskomattoman nopeasti mennyt tuo aika :D
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Tarina on aivan loistava.Grafiikat,yksityiskohdat tehty huolellisesti. Vaikuttaa täydelliseäst Äly-Seikkalupeliltä :D Noh mun ensivaikutelma Tarinasta.



Ja sitten Mulla on toi Se Limited edition ja siinä on se koodi et saa niit lisätavaroita.Mutta se koodi ei toimi :O Mistä mahtaisi johtua. Tiedän ettei tämä tänne kuulu mutta nyt sanon täs samalla sen kun se koodi on u2:sen

Vastauksia tohon koodi juttuun privalla?
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Ite olen odotellut tässä myös kuukausien ajan enemmän tai vähemmän kuumeisesti ja tämä sattuu olemaan eniten odottamani yksittäinen teos ikinä.

Lähes kaikki mahdolliset videot olen pelistä katsonut paitsi tietysti nyt julkaisun jälkeen ja arvostelujakin on saanut vähän varovaisesti katsoa, mm. GameTrailersin sellaisessa spoilattiin aika pahasti.

Sopivasti sain ostettua myös uuden 32" HD-töllön tässä pelin julkaisun aikaan.

Mutta huomenna heti aamusta hakemaan! Ei jumankauta kun on aika mennyt nopeasti.

Eikös tuolla GameStop ketjussa ollut puhetta siitä että näillä näkymin kaikille ennakkovaranneille riittää Limited Editionia? Noo, aivan sama toisaalta :D

Ja sitten Mulla on toi Se Limited edition ja siinä on se koodi et saa niit lisätavaroita.Mutta se koodi ei toimi :O Mistä mahtaisi johtua. Tiedän ettei tämä tänne kuulu mutta nyt sanon täs samalla sen kun se koodi on u2:sen.

Eiköhän se johdu ihan siitä että pelin euro-julkaisu on vasta huomenna? Eli huomenna pitäisi noiden extrojen löytyä Storesta.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Jos gamestopista on soitettu niin tarkoittaako se settä pelin saa varmasti? Ku en vastannut puheluun
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Kuinkahan kauan kestää pelin saapuminen Verkkokauppa.comin Ahvenanmaan varastosta? Ainakin vielä luki tilauksen kohdalla, että odottavat tuotteita...
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

ihmiset voisi varmaan vähän rajoittaa taas noita osto ilmoituksia vaikka jänää onkin
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Ketju on nimenomaan ennakkofiilistelyä varten, joten antaa palaa vaan!

Huomenna edessä suuren seikkailun ensiaskeleet ja tunnelmat varmasti sen mukaiset. Siihen eväät ympärille, kännykkä pois päältä ja uppoutuminen tutun sankarin rooliin. Jännä nähdä millä tavoin onnistuvat yllättämään. Metacriticin korkea keskiarvo kielii kyllä osaltaan edessä olevasta vaikuttavasta kokemuksesta. Harrastuksen vuoden kohokohtia - kenties koko laitesukupolven, ehdottomasti.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Hihii VPD:ltä on tullut viestiä on lähetetty peli ja toinen jossa on tuo "uncharted valuuttaakoodi". Aah! en malta odottaaa sinua oma limited editioni :)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Ajatella että miten pitkälle sitä on jo keretty odottaa:rolleyes: ei tästä oo kauaakaan ku vielä e3:sta seurattiin ja odoteltiin kovasti syksyä. Huomenna sitten hakemaan Jyväskylän Gamestopista heti aamusta:) Toivottavasti meikäläiselle riittää Limited editionia.

Sori ei riitä. Mää käyn hakee jyväskylän gamestopista viimesen :)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

ilmeisesti suurta osaa porukasta kiinostaa ilmoitukset että joku on saanu nyt sen postissa :)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Pelimieheen vein Heavenly swordin, Fight night round 3 ja 1€ kolikon vaihtoon tämän limited editioniin, mahtaako mitään "normaalia" versioo ollakkaan. Lupasivat viellä lähettää postissa heti kunhan saavat sen. Toivottavasti tulee to viimeistään :)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

huomenna tuon voisi hakea Gamestopista. Sopivasti on aamulla muutakin asiaa sinne päin niin voi hakea pelin jo heti 9 jälkeen.
Katsotaan miten käy saanko collector`s editionin, ei tuolla mitään merkitystä oikeastaan ole. (mitä nyt Gamestopper on sanonut, niin pitäisi noita riittää)..ei tosin myyjä sanonut asiasta mitään, mutta huomenna se nähdään! :)
 
Ylös Bottom