Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Pelissä muuten on noita loputtomiin spawnaavia vihuja joissakin kohdissa.
Esim. kun menet chapterissa 25 sinne temppelin sisälle jossa ne soltut ja vartiat ottaa matsia keskenään niin jääppä sinne portaiden päähän odottelemaan että vartijat on tapettu ja sitten kokeile seuraavalla kerralla mennä suoraan minigun hepun listittyä sinne käytävälle mistä niitä solttuja tulee.

Toinen kohta pitäisi olla siinä "epätoivoiset ajat" chapterissa kun et etene ollenkaan niin sieltä ihmeen rakennelmasta pukkaa porukkaa koko ajan.

Tämmösiä bugeja on sattunut
Räjähdyskestä lensin tolpan sisälle jossa sitten bugailin vähän aikaa ja kuolin. Toinen merkittävä bugi tuli etenemisen kannalta kun en päässyt Schäferin luokse sinne tornirakennuskeen ollenkaan kun ei tullut kolmiota millä ovi aukeaa.
Kerran ainakin vihu meni seinästä läpi että pääpuoli ulkopuolella ja takapuoli sisäpuolella.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Ihan peruspistoolilla vihut tippuu 2-3 osumasta rintaan, järeämmällä lähtee laakista. Rynkyllä ei tuo luotimäärä riitä, mikä ei oikein käy järkeen. Ehkä aavistuksen verran nopeammin sais rynkyllä vihut kuolla niin olisin täysin tyytyväinen. Kyllä tää peli tosin kelpaa näinkin mut vaatii totuttelua useamman tunnin. Ajattelin tätä hakata kunnes tulee bc2 tai modern warfare2.

Miksköhän tässä ei ole pelisysteemi sellanen että sillä samalla porukalla joka on pelissä sais suoraan jatkettua toiseen peliin. Kaikki lähtee aina menemään vaan pelin jälkeen. Sais olla niin päin että uus mappi lähtee latautumaan ja lähteköön kyydistä ketä haluu.

Mulla tuntuu olevan yleensä sen ekan pelin löytäminen hitainta. Tän jälkeen kun tulostaululta lähtee heti pois ni seuraava löytyy lähes tulkoon poikkeuksetta nopeammin. Joskus tulee samat heput, joskus ei.

Eilen tuli kokeiltua aarteen ryöstöä ja kukkulan kuningasta. Alueen valtausta oon kokeillu aiemmin. Ihan hauskoja nämäkin vaikkei deathmatchin voittanutta olekaan. Leveliä jos haluu nopeasti niin niitä yhteispelejä coopina konetta vastaan kannattaa pelata. Nousee yhdellä pelillä useampi level ainakin näin alkutaipaleella (nyt oon 16).

Suomalaisia ei oo tullu vastaan juuri ollenkaan. Eilen oli yks FIN päätteinen mukana ja siinä pelissä tais olla joku muukin suomalainen nimestä päätellen.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Ihan peruspistoolilla vihut tippuu 2-3 osumasta rintaan, järeämmällä lähtee laakista. Rynkyllä ei tuo luotimäärä riitä, mikä ei oikein käy järkeen. Ehkä aavistuksen verran nopeammin sais rynkyllä vihut kuolla niin olisin täysin tyytyväinen. Kyllä tää peli tosin kelpaa näinkin mut vaatii totuttelua useamman tunnin. Ajattelin tätä hakata kunnes tulee bc2 tai modern warfare2.

Miksköhän tässä ei ole pelisysteemi sellanen että sillä samalla porukalla joka on pelissä sais suoraan jatkettua toiseen peliin. Kaikki lähtee aina menemään vaan pelin jälkeen. Sais olla niin päin että uus mappi lähtee latautumaan ja lähteköön kyydistä ketä haluu.

Mulla tuntuu olevan yleensä sen ekan pelin löytäminen hitainta. Tän jälkeen kun tulostaululta lähtee heti pois ni seuraava löytyy lähes tulkoon poikkeuksetta nopeammin. Joskus tulee samat heput, joskus ei.

Eilen tuli kokeiltua aarteen ryöstöä ja kukkulan kuningasta. Alueen valtausta oon kokeillu aiemmin. Ihan hauskoja nämäkin vaikkei deathmatchin voittanutta olekaan. Leveliä jos haluu nopeasti niin niitä yhteispelejä coopina konetta vastaan kannattaa pelata. Nousee yhdellä pelillä useampi level ainakin näin alkutaipaleella (nyt oon 16).

Suomalaisia ei oo tullu vastaan juuri ollenkaan. Eilen oli yks FIN päätteinen mukana ja siinä pelissä tais olla joku muukin suomalainen nimestä päätellen.

Totta, rynkyt, varsinkin AK, ovat ihmeen tehottomia, mutta toki korvaavat tuon kantamallaan (pl. AK...). Luulisin, että tuokin on ollu tietoinen päätös. Naurettava on myöskin tuo seuran jatkuva vaihtaminen. Lisäksi jonkinlaiset tilastot olisivat poikaa!Amao nimimerkillä mennään ja tdm on ehdoton suosikki pelimuodoista.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Normaalilla meni läpi noin 9,5 tunnissa ja aarteita tarttui mukaan suunnilleen 30. Todellakin elokuvamainen kokemus. Tarinankerronta sai pitämään mukanaan, vaikka noinkin lyhyeen peliaikaan mahtui monta turhauttavaa kohtaa. Dialogi varsinkin oli melko veikeää. Avonainen maailma tuskin olisi tarjonnut parempaa kokemusta. Oli pelissä muutamia todella huikeita kohtauksia, jotka vetävät vertoja ihan mille pelille tahansa. Puzzlet olivat ykkösosaan verrattuna parempia, mutta vieläkin ne olivat hyvin kädestäpideltyjä.

Teknisesti peli oli osittain loistavaa ja osittain surkeaa. Grafiikka oli hulppeaa sekä lataustaukojen vähäisyys (pari pidempää sattui pelistä videoon siirryttäessä) oli plussaa. Pelissä on tarjolla välillä TODELLA upeita maisemia. Tekoäly ja vihollisten kyvyt olivat jotain aivan naurettavaa. Osutaan tasan tarkkaan kohteeseen ja kävellään eteenpäin - ei näin. Todella laiskaa touhua Naughty Dogilta. Hahmon liikkuminen, vaikkakin oli ehkä parempaa kuin Drake's Fortunessa, oli vieläkin välillä todella kankeaa. Peli myös kaatui useaan otteeseen, eli noin puolenkymmentä kertaa läpipeluun aikana, tosin onneksi chekpoint-systeemi piti huolen siitä, että kaatumiset eivät tuhonneet täysin peli-iloa. Drake myös tarttui monesti ilmaan, jos oli lähellä seinää ja vihollinen tuli lähelle - tuolloin kuolo korjasi aina. Automaattimen tarttuminen kiipeiltäessä ei myöskään toiminut ongelmitta. Ääniä jäi kuulematta pelin aikana paljon (l. liikaa).

Huolimatta teknisen toteutuksen kömpelyydestä peli oli hieno kokemus. Jos Drake's Fortune olisi 3/5, olisi Among Thieves 4/5.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Lauantaista asti olen tuota pelaillut ja täytyy sanoa, että on yksi parhaimmista peleistä plege 3:lla tähän asti! Tarina on aivan mahtava ja se etenee hienosti. Pelattavuus huippuluokkaa.


Hui saamari ku säikähin siellä jää luolassa ku se mikä lie monsteri käväs siinä ruudun reunassa:D. En osannu yhtään odottaa sitä kun Chloe petti Draken...Flynn on yksi ärsyttävimmistä tyypeistä peleissä ikinä.


EDIT:
Harmittaa vieläkin Jeffin kuolema...
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Tekoäly ja vihollisten kyvyt olivat jotain aivan naurettavaa. Osutaan tasan tarkkaan kohteeseen ja kävellään eteenpäin - ei näin. Todella laiskaa touhua Naughty Dogilta. .

Tätä en allekirjoita. Toki kilpimiehet + haulikkoa paasavat raskaalla armorilla varustetut kaverit rynnivät päälle, mutta perus sotilaat osoittivat mielestäni ihan hyvää tekoälyä. Osasivat hakeutua suojaan, etsiä parempaa ampumispaikkaa ja joskus jopa yrittivät kiertää selustaan. Nuo päällerynnijät olivat toisaalta ihan mukavaa vaihtelua - välillä tuli oikeasti paniikki, kun panokset loppumassa ja haulikkoa paukuttava mörssäri lähestyy metri metriltä eikä suojassa kykkimiseen voinutkaan enää turvautua. Makuasioita tietysti.

Yksi parannus tämän tyylisiin peleihin saisi kyllä tulla, mikä saisi ainakin allekirjoittaneen kirvoittamaan hurraahuutoja. Eli jos myös vastustajilta loppuisi joskus panokset. Tosin tämä hankaloittaisi omien ammusten saalistamista, mutta toisi rutkasti lisää realismia.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Pelautettu läpi. Arviolta noin 11h Meni

Peli on huomattava parannus Drakes Foruneen. Tarinasta on tehty parempi. En ala kertoa siitä enempää. (Vaikka kyllä on pakko mainita, että ne ns. "Vartijat lopussa" sapetti. Ne oli kyllä tehty paremmin kuin ykkösen mutantit, mutta ilman niitäkin olisi saatu juoni hyrräämään) Henkilöhahmot, vaikka aika stereotypioita, on toteutettu loistavasti. Ainoa ärsytyksen aihe Elena, joka tuntuu olevan hyvä kaikessa, ja aina näyttävän meikatulta pikku prinsessalta (Paitsi kun se kranaatti räjähti vasten näköä, jolloin hän tosin oli kovin sankarillinen -__-) Tässä asiassa Chloe on positiivinen poikkeus, vaikka hänet kirjoitettiin ulos lopussa kaikkein laimeimmalla mahdollisiella tavalla "Hei hei Drake, lähden tästä pilaamasta onneasi."

Pelillisiä uudistuksia ei ole. Eikä harmita. Kaikkea on lähinnä trimmailtu. Aarteita enemmän, Sneakkaus järkevämpää, tähtäys piirun vaikeampaa. Graaffisesti peli on todella hienoa, mutta valitettavasti, kun 75% viesteistä täällä kertoo Grafiikan mahtavuudesta, en ala kertoa siitä itse. Peli onnistuu kyllä loihtivaan hienoja pelillisiä näytöksiä (Helikopterisku, juna, Lopun Siltakohtaus) mutta välillä pelin jaksot (26, ettei siitä enää tulla kyselemään) ovat puuduttavan pitkiä putkia, jossa räiskitään. Ykkösessä sama juttu. Muutamat jaksot olisi voitu jakaa kahtia, (Esim 22 ja 25) 30 jaksoa olisi toiminut aivan yhtä hyvin.

Lähes ehdoton pakkohankinta PS3 omistajille. Hieno tunnelma ja mukaansatempaava pelattavuus häivyttää pelin pikku probleemat kauas.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Hyvää tekstiä avanto! Itse en ole taas yksinpeliin koskenut kuin muutaman hassun minuutin verran. Olen vain jotenkin niin puutunut tekoälyvihollisten kaatamiseen ja koska pelissä ei ole kunnon puzzlejakaan, niin ei ole vielä motivaatiota yksinpelin peluuseen likennyt, vaan moninpeli on vienyt kaiken ajan.

Pelien hakeminen todella kestää yleensä tuskastuttavan kauan!
Moninpelin tasapainotus ja toimivuus vaativat mielestäni sen, etteivät hahmot kuole yhdestä tai kahdesta kudista(lukuunottamatta tiettyjä aseita), vaan pelaajat voivat liikkua hieman vapaammin kentissä. Hahmojen sulava liikkuminen suorastaan kerjää sitä, että uskallat roikkua reunoilta, hyppiä vastustajan selkäpuolelle jne. Taitava pelaaja tiputtaa vihollisen kyllä reilusti alle lippaallisella: täytyy vain tietää millä ampuu ja milloin ampuu. Olisi pelimekaniikkaa kohtaan huutava vääryys, jos pelaajat vain kökkisivät nurkkien takana kytäten sitä typerystä, joka uskaltaa päänsä esiin nostaa... Toki HC-muoto päivityksenä voisi olla aina vaihtoehto. Itse kuitenkin pidän pelin moninpeliä Cod4:n jälkeen parhaana, mitä olen konsoleilla pelannut räiskintäpeleissä. Gearsille kaikki kunnia, mutta korkeuserot ja ketteryys vain maistuvat itselleni paremmin.

Joo kirjotetaan tähän samaan syssyyn omat mielipiteet pelistä. Yksinpeliä en ole vielä kokeillut. Olen pelannut pelkkää moninpeliä ja taso taitaa olla jotain 20. Niin paljon ollut töitä viikonloppuna ettei kerennyt niin paljoa pelata kuin olisin halunnut.

Jokatapauksessa moninpeli on täyttä rautaa. Joku voisi hakea "viralliset" tiedot netistä, että kuinka paljon ukko kestää osumaa milläkin aseella, mutta fakta on se, ettei tässä tarvi lippaallista ampua jos osaa. Falilla riittää kolme burstia mihin kohti kehoa tahansa jos kaikki osuu, 2 burstia riittää jos osuu päähän.

AK47:lla taitaa olla jotain 10 luodin luokkaa mihin tahansa kohtaan vartalosta? Lyöntejä tarvitaan kaksi. Kranaatti tappaa kerrasta jos osuu tarpeeksi lähelle.

Onhan tämä monesti aikamoista hippaa mutta entäs sitten? Itse vertaan tätä xboxin gears of wariin, mutta vihut kuolee aavistuksen helpommin ja ohjaus on 100x parempaa ja ukon apina kiipeily ja kuperkeikka väistelyt on rautaa.

Tässä tuntuu olevan aika iso merkitys henkilökohtaisella taidolla, ei perkeillä yms, vaan taidolla, taidolla ja taidolla, mutta myös joskus onnettarella on oma osuutensa lopputilastoihin.

Parhaaksi metodiksi moninpelissä olen huomannut että kaukaa ammuttaessa falilla nopeasti 3 burstia, tai läheltä AK47:lla parin sekunnin nopea ruiskutus ja sitten yksi lyönti ja vihu on vainaa. Snipuista ja kranaatinheittimistä yms singoista en perusta.

Miinuksia moninpelissä on pelin haun hitaus, mutta ehtiipähän käydä röökillä noissa rundien väleissä, sekä haulikossa on kuulemma pahemmanlaatuinen automai tai muu juttu. En ole huomannut sitä mutta kaveri selitti jostain sellaisesta. Ei meinaa kyllä töiss edes olla kun himottaa niin paljon mennä pelaamaan.

Myös kenttäsuunnittelu ja respaus on tehty hyvin, koska tässä ei ole mahdollista respakämppiä, vaan respat ovat suht sattumanvaraisia, mutta yleensä respaa sinne, missä on omia lähellä, ettei mihinkään vihollispesäkkeeseen niin helposti. Parikertaa on kyllä respattu siten että vihu oli jo valmiiksi selässä.

Kerran mulla myös bugasi peli siten, että upposin vyötäröä myöten maahan enkä pystynyt liikkumaan, olin myös kuolematon, joten tönötin siinä ja tapoin vihuja ennätys määrän, lopulta tosin kuolin omaan kranaattin kun ei se lähtenyt minnekkään ja kudit oli aseissa loppu.

Hauskaa viihdettä, ehkä jopa klaanipeli ainesta. Voisihan tässä olla enemmän aseita yms, mutta kyllä tämäkin riittää :) Olen tyytyväinen ostokseen jo pelkän moninpelin takia.

nimimerkillö "Servuhakua nopeuttavaa pätsiä odotellessa vedetään röökiä kaksi askia päivässä"
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Läpihan se nyt viimeinkin meni. Todella Helppo oli vaikeusaste :eek: Täytyy sanoa, että peli oli kyllä melkoisen maukasta alusta loppuun. Grafiikka oli hienoa ja juonikin piti mukana ja oli hyvin selvä. Pelattavuus oli ihan hyvää, joskin minun puukäsille nyt ei mitään voinut ja ekalla pelikerralla oli pakko ottaa nuo avut käyttöön. Jospa sitä koittelis vähän myöhemmin normaalilla pelata.

Ja sitten ne maailman kuulut möröt.. Lueskelin ketjua ja näin sanan "möröt".. Olin jo melkein lopettamassa pelaamisen siihen paikkaan.. Miksi, oi miksi? -ajattelin. Mutta ilokseni huomasin, että mörköjä oli todella vähän ja nekin olivat ihan sopivia, melkeinpä näytti ihmisiltä! Ainoa mikä vähän ihmetytti oli se, että tuollakin vaikeustasolla ne kesti aivan järkyttävästi damagea ja teki aivan tajuttomasti damagea, MUTTA kun sain jujusta kiinni, mitenkä niitä listitään, niin johan lähti möröiltä henki.

Loppu "pomossa" meinasi hermot mennä, ennenkuin tajusin mitä siinä tehdään:D Menihän se loppujen lopuksi sitten aika helposti kun sai kiinni jujusta.

Nettipeliäkin tuli pelattua vähän aikaa ja ai että, kylläpäs tulee turpiin oikein kunnolla. Silti ihmettelin, että ärräpäitä en saanut lenteleen vaikka perus statsit yhdellä pelikentällä oli max. 3tappoa ja kuolemia sitten vähän liikaa. No eiköhän se treenauksella ala sujumaan. Mahtavaa settiä kyllä netissä!

Kaikenkaikkiaan tykkäsin pelistä todella paljon, kuten ensimmäisestäkin osasta. Nyt vain nettipeliä tahkomaan oikein urakalla. Kolmos osaa odotellessa, jos sellaista on tulossa ;)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Omat fiilikset pelistä ovat mahtavat! Oon nyt menossa jossain chapterissa 22 joka on aika pelin loppupuolella jo(?) Aarteita löydetty joku 20? En kyllä tajua miten niin vähän muka vaikka en oo kiireesti menny, aarteita yrittäny ettiä mahdollisimman paljon. Normaalilla mennään, seuraavaksi edessä varmaan Hard :D Trophyjä noin 20% (en muista tarkalleen.) Oma arvosanani olisi 9/10 :)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Itse olen pelin vetänyt normalilla ja nyt hardilla kohta uudestaan läpi... Mahtava peli, tosin räiskintää on aivan liikaa. Nettipeli ja co-op (etenkin selviytyminen!) ovat todella hyvin toteutettuja, mutta moninpelin perkit ei tunnu auttavan yhtään...
En nyt jaksa pahemmin kirjotella, mutta sanottakoon että kyseessä on yksi PS3:n parhaista peleistä.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Oskutheslayer "tiivistikin" hyvin myös omat fiilikset nettipelistä. Tämä on helposti yksi parhaita moninpeliräiskintöjä, mitä on tehty. Ei nyt Socom kakkosen tasolle yllä, mutta kakkostilalle omalla henkilökohtasella listalla on kyllä mahdollisuuksia.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Moi!
Sori jos menee vähän offtopicin puolelle, mutta oli pakko laittaa. Voitteko addaa Christian_FIN kaveriks, kun kukaan kavereista ei omista peliä ja co-op on mitä parhain. Muutenkin siel on semmoista sakkia, mikä vie peli halut. Näin äsken kävi: Jouduin odottamaan noin 5 min, että peli syntyi. No siinä oli pari 5 lvl ja aattelin, että saa tuo riittää kun en jaksa enää odottaa. No heti kun peli alko niin tuli sarja selkään ja sama tyyppi tappoi vielä toisen. :mad:
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Olen tosiaan edelleenkin hieman jäävi sanomaan aiheesta mitään, ei siis todellakaan ole oma palani kakkua verkkomoninpelit, mutta edelleenkin tuo deathmatch tuntuu jokseenkin turhan ylimalkaiselta. Annan esimerkin: pääsin yllättämään selästä pahaa aavistamattoman roiston, annoin haulikon laulaa kolmesti, verta roiskui, joten eiköhän nämä kudit osuneet. No, tämä roisto kääntyi, ampui kerran käsiasellaan ja se olikin sitten siinä. Minä kuolin. Kivaa? Ei.

Toinen esimerkki: pääsin jälleen yllättämään selästä, tällä kertaa AK:lla. Laitoin sarjan laulamaan, kohde kääntyi ja pam - minä kuolin. Vihollisella oli sinko. Kivaa? Ei edelleenkään. Aseiden tasapainossa on suuria ongelmia, mutta jos kerran verkkopeliveteraanit tätä arvostavat, niin vaikeaahan tuohon on mitään sanoa. Ehkä näin tämän kuuluukin mennä. FAL-kivääri tuntuisi olevan lähempänä omaa tarvettani, kantamansa ja tehokkuudensa ansiosta. Silti, liian paljon on pelaajien kohtaamisissa kiinni siitä, minkä aseen on ehtinyt saada haltuunsa.

Pitää ottaa asiaksi syventyä tuohon tavoitteelliseen moninpeliin jossain vaiheessa, jos sillä puolella olisi tarjolla jotain omaan makuuni sopivaa.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Itse sain (kaksi iltaa yritettyäni) vihdoin selvitettyä loppuvastuksen Hardilla. Yleisesti ottaen Among Thieves oli helpompi kuin ykkösosa, mutta ton finaalin kanssa meinasi mennä hermot. Sitä lukuunottamatta checkpointit on sijoitettu niin, että kertaakaan ei alkanut hatuttaa, ja ennen Crushingin aloittamista ei ole sellaista mielikuvaa, että mihinkään kohtaukseen jumittuisi (paitsi se loppu hirvittää jo valmiiksi).

Ehdottomasti yksi elokuvamaisimmista peleistä koskaan, ja pelkästään positiivisessa mielessä. Nyt tarttis sitten arvostelu kirjoittaa.

Miten te oikeen pelaatte tota loppuvastustajaa jos noin vaikeaksi menee? Itse sen pelasin Normalilla, Hardilla ja Crushingilla ja taisin kuolla yhden kerran tuossa yhteensä.. Ja sekin kävi Normalilla ekalla kerralla, kun Nate jäi roikkumaan kivestä vaikka piti rotkon yli hypätä.

EDIT: Niin ja Platinum napsahti tilille eilis iltana. Oli kyllä toiseksi helpoin (Trinen jälkeen) Platinum pytty tähän mennessä..
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Olen tosiaan edelleenkin hieman jäävi sanomaan aiheesta mitään, ei siis todellakaan ole oma palani kakkua verkkomoninpelit, mutta edelleenkin tuo deathmatch tuntuu jokseenkin turhan ylimalkaiselta. Annan esimerkin: pääsin yllättämään selästä pahaa aavistamattoman roiston, annoin haulikon laulaa kolmesti, verta roiskui, joten eiköhän nämä kudit osuneet. No, tämä roisto kääntyi, ampui kerran käsiasellaan ja se olikin sitten siinä. Minä kuolin. Kivaa? Ei.
Ihan tasan kuolee jos ammut läheltä 3 kertaa pumpparilla o_O Oot joko evo tai evo.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Oot joko evo tai evo.

Ehkä tästäkin huomaa, ettei tosiaan ole tullut kovinkaan paljoa netissä pelailtua. Mitähän ihmettä tarkoittaa evo ja miksi ei voi käyttää ihan normaaleita termejä? Taitoni eivät riitä mielestäsi, eli se perus, vai? Ja kyllä kolme kertaa ehdin ampua selkään haulikolla, oliko kyse sitten lagista, siitä en ole varma - mahdollisesti.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Ehkä tästäkin huomaa, ettei tosiaan ole tullut kovinkaan paljoa netissä pelailtua. Mitähän ihmettä tarkoittaa evo ja miksi ei voi käyttää ihan normaaleita termejä? Taitoni eivät riitä mielestäsi, eli se perus, vai? Ja kyllä kolme kertaa ehdin ampua selkään haulikolla, oliko kyse sitten lagista, siitä en ole varma - mahdollisesti.

*Änkee väliin* Et tiedä oikeesti mitä evo tarkoittaa? :D "Et vain osaa". Jos sillä haulikolla selkään 3 kertaa ammuit niin kyllä siitä kuolla pitäisi, luultavasti oli sitten lagia ettet osunut.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Haulikolla riippuu yllättävänkin paljon siitä kuinka läheltä ampuu(heh, ei kovinkaan selvä, piti nyt vain mainita). Sillä pitää loppujen lopuksi ampua todella läheltä, että edes kaksi tai jopa kolme kutia tappaa. Sitä en ole kuitenkaan paljoa käyttänyt, enkä myöskään tiedä, kuinka paljon levelillä 14 saatava, pitkäpiippuisten aseiden tarkkuutta parantava perk sen käyttöön vaikuttaa.

AK:lla on kuitenkin todella turhauttava pelata ennen kuin tuon perkin saa. Kyllä sillä tappoja saa, mutta hyväksi aseeksi se muuttuu vasta tuon perkin avulla.

AK:n rekyyli on myös todella vahva vielä perkinkin kanssa (saati ilman), eli vaikka tuntuu sille, että luotien pitäisi osua ja tappaa, voi myös rekyylin takia mennä paljon kuteja ohi. Enemmän siis tietyissä tilanteissa hallittuja sarjoja kuin nappi pohjassa.

Enemmän peliaikaa alle ja aseiden tasapaino alkaa tuntua huomattavasti järkevämmältä. Itsekin pidin alussa esim. AK:ta aivan sutena ja nostin aina FALin, mutta nyt riippuu paljon kentästä ja tilanteesta, mitä asetta tulee käytettyä. Kaikilla kuitenkin saa tuhoa aikaan, kunhan niitä käyttää oikein.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

*Änkee väliin* Et tiedä oikeesti mitä evo tarkoittaa? :D "Et vain osaa". Jos sillä haulikolla selkään 3 kertaa ammuit niin kyllä siitä kuolla pitäisi, luultavasti oli sitten lagia ettet osunut.

En tosiaan tiennyt mitä evo tarkoittaa, osasin kuitenkin asiayhteydestä hahmottaa mistä saattaisi olla kyse. Ja miksi yhden lauseen viestiin ei saa kirjoitettua "et vain osaa", vaan pitää kirjoittaa evo? Ja ehkä sitten olen "et vain osaa".

Joka tapauksessa, lagiahan tuo mitä luultavammin oli, jos kerran kolmesta pitäisi varmasti tippua. Valitettavaa toki sekin, mutta ehkä jatkossa uskallan tarttua uudestaan haulikkoon. Enemmän tuon singon ja kranaatinheittimen tehokkuus verrattuna muihin aseisiin sekä ainakin AK:n heppoisuus ovat häirinneet. Ja kyllä itseäni häiritsee se, että laukauksia joutuu upottamaan toisiin ihan liikaa. Itsekkin on tullut karattua useamman kerran kunnon sarjan jälkeen parantelemaan jonnekkin suojaan.

Ja kyllähän niitä tappoja tulee jo nyt muutaman tunnin tahkoamisen jälkeen oikeastaan koko ajan kaksinumeroisia lukuja. En tunne itseäni evoksi.

EDIT:
Sitä en ole kuitenkaan paljoa käyttänyt, enkä myöskään tiedä, kuinka paljon levelillä 14 saatava, pitkäpiippuisten aseiden tarkkuutta parantava perk sen käyttöön vaikuttaa.

Tämähän selittäisikin paljon, sillä itse olen vielä alle 10 leveleissä, joten tämä perk ei ole tullut käyttöön. Jos totta puhutaan, en edes tiennyt tälläisestä, joten ehkä pitääkin vain tahkota tuohon saakka ja katsoa sitten uudestaan.
 
Ylös Bottom