Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Loistava video ja ihan mieletön lyriikkakin siinä :D Aivan paras! :D
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

IGN julkistanut valintansa vuoden parhaaksi peliksi aika hilpeällä videolla:

IGN Video: IGN's Best of 2009 Videos Video - IGN 2009 Game of the Year

Aika loistava!! :)

Peli on nyt pelattu läpi normaalilla vaikeustasolla. Jotenkin jäi sellainen fiilis, ettei yhtään kiinnostaisi alkaa pelaamaan uudelleen. Aarteita jäi keräämättä jotain 80 kpl, trophyja puuttuu 1/4 ja pari paikkaa jäi vielä tutkimatta. Missä siis mättää?

No pelihän toistaa itseään koko ajan. Ainoastaan maisemat muuttuu, mutta meno jatkuu samanlaisena koko pelin ajan. Ensin ratkaistaan pulma, tapetaan lauma vihuja, sitten ratkaistaan taas pulma ja katsotaan joku läheltäpiti-video. Ja taas aseet laulaa. Ei ehkä sittenkään ollut paras ratkaisu tehdä peliä elokuvan muotoon...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Oisko mittää klaanii mihin vois liitty ?? oon level28 ja aika hyvä:D vaikka ihe sanonkii
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Kuinka kauan teillä meni, vetää vaikealla?
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Oisko mittää klaanii mihin vois liitty ?? oon level28 ja aika hyvä:D vaikka ihe sanonkii

Itselläni on klaanitunnuksena KFIN, mulla ei oo vielä siinä klaanissa ketään muita, joten tervetuloa.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Kuinka kauan teillä meni, vetää vaikealla?
Aiemmalla kokemuksella alemmista vaikeustasoista ehkä joku pari iltaa (7-8 tuntia) Lazarevichiin asti. Sitä tuli ehkä reilun vartin verran yritettyä mutta kun ei tippunut niin loppui mielenkiinto. Vanhaksi sitä kai alkaa tulla - ei vaan enää jaksa noita pomoja, joita paniikissa hierotaan viisikin minuuttia ja kuolon korjatessa sama rumba alkaa alusta :/
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Oisko mittää klaanii mihin vois liitty ?? oon level28 ja aika hyvä:D vaikka ihe sanonkii

Hoho, Rombah, taisit olla itteasias pelailemas just eilen illalla mun ja Kikarikoiso nimisen kaverin kanssa. :D Hyvin näytti peli sujuvan. :p
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Sitä tuli ehkä reilun vartin verran yritettyä mutta kun ei tippunut niin loppui mielenkiinto. Vanhaksi sitä kai alkaa tulla - ei vaan enää jaksa noita pomoja, joita paniikissa hierotaan viisikin minuuttia ja kuolon korjatessa sama rumba alkaa alusta :/
Tällälailla vedin itse Crushing-tason läpi:
Houkuttelin Lazarevizhin resinin viereen ja ammuin sitä. Kun hän menee siitä "tokkuraan" menin mätkimään häntä nyrkein ja toistin sitä niin kauan että resin syntyi uudestaan, ja sitten taas ammuin sen.
Kun Lazarevizh heittää sut johonkin, etsi lähin resin ja toista edellä oleva.

Et saa ottaa yhtään haulikko-osumaa ennen kun menet mätkimään, muuten tulee kuolo.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Edellisellä sivulla näytti olevan noita kepulikonsteja bosseihin ja koko peliin. Mutta huijaukset ovat huijauksia. Tällä hetkellä mennään 6 chapterissa hardilla. Kerranhan siis olen jo normaalilla vetäissyt. On muuten tässä perkeleesti vaikeampi noita aarteita löytää, kun usein niitä pitää ampua, että ne jostain tippuu, toisin kuin 1. osassa. Ja nyttenkin on taskussa vasta vajaat 40 aarretta.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Tällälailla vedin itse Crushing-tason läpi:
Ah, tästä kiitoksia! Ei tullut mieleenkään, että tuossa voisi oikeastaan minkään sortin erikoisia strategioita hyödyntää mutta tuotapa pitää kokeilla seuraavan kerran kun Uncharted-hammasta alkaa kolottamaan.

Muilta osin peli olikin sitten varsin jouhevaa vaikeampanakin. Pari kertaa kun oli tullut pelattua Easylla, hyppäsin suoraan Hardiin ja vähän kun pystyi jo ennakoimaan ja oppi hiiviskelyn jalon taidon, pysyi verenpaine aisoissa.

Aarrejahti on kieltämättä ensimmäistäkin haastavampaa mutta onneksi chapter-valikosta sentään näkee montako missäkin on tullut missattua, ettei mene ihan totaaliseksi hakuammunnaksi.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

jos ostan pelin englannista niin onko siinä suomenkieli?
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Suomenkielinen tekstitys löytyy. Suomenkielistä puhetta ei löydy pelin mistään versiosta.

Minun kappaleeni on Game.co.uk:sta ja kielivaihtoehtoina on vain ja ainoastaan englanti, joten olen kyllä eri mieltä.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Minun kappaleeni on Game.co.uk:sta ja kielivaihtoehtoina on vain ja ainoastaan englanti, joten olen kyllä eri mieltä.
Sitten seison korjattuna. Mikäs sen tuotekoodi (BCES-XXXXX) on?

Update! Näemmä Suomesta ostetussa tuotekoodi on BCES-00757/S. Tuo /S-täsmenne onkin erikoinen. Sellaista en ole aiemmin nähnyt. Se voisi esim. Scandinavian.

Update 2! Se näemmä onkin S niin kuin Special, eli tuo on nk. Collector's Edition. UK:ssa myytävä (perus)versio on BCES-00727, eikä siinä tosiaan ole suomenkielisiä tekstejä mukana. Pahoittelen aluksi antamaani väärää tietoa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Uncharted 2:een on tulossa alkuvuodesta uusia skinejä ja karttoja... Alla yksi aika hauska esimerkki. :)

Update! Poistettu hotlinkattu kuva Killzone 2 -skineistä.

Lähde: Siliconera
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Uncharted 2:een on tulossa alkuvuodesta uusia skinejä ja karttoja... Alla yksi aika hauska esimerkki. :)

Oishan noitakin kiva päästä kokeilemaan kunhan nyt keskittyisivät myös tuon 'Error Syncing Player Data'(Suom. Virhe pelaajatietojen synkronoinissa) virheilmoituksen korjaamiseen. Ei nimittäin pysty pelaa monipeliä ollenkaan tuon virhesanoman takia.:(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom